این خبر حذف شده است.
@bolor4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامر فقط امر سیدمجتبی / حکم فقط حکم سیدمجتبی شعار یک صدای مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی #ایران #جنگ #ترامپ #بینالملل۳ MB
@AgainstDarkness4 اردیبهشت 1405.irزمان دیدن مستند «رمزگشایی از برنامه دجّال» رسید
جهت آشنایی دقیق با چیستی امثال ترامپ و چرایی اقداماتشان از جمله اغتشاشسازیها، کودککشیها، فلسفه آتشزدن مساجد و کلیسا، دینزدایی و غیره و بویژه نقشه راه دشمن در آینده جهان از جمله در ایران از دوره بوش تا ترامپ، توصیه میشود حتما مستند فوقالعاده ۱۷قسمتی رمزگشایی از برنامه دجّال را ببینید.این اث…نمایش بیشتر
@Adel_Shirazy4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجانفدا ۳۰ میلیونی شد !https://farsnews.ir/Adel_Shirazy/1777025930220511540تولد غول؛ ۳۰ میلیون ایرانی در صف دفاع از میهن | آموزش رزمی آنلاین آغاز شد
در رویدادی بیسابقه در تاریخ دفاع مردمی جهان، بیش از ۳۰ میلیون ایرانی در کمتر از ۲۵ روز در طرح «جانفدا برای ایران» ثبتنام کردند و بزرگترین ارتش دفاع مردمی کره زمین را شکل دادند.همزمان با این موج عظیم مشارکت ملی، آموزش تخصصی نیروهای مردمی به صورت رایگان و آنلاین کلید خورد. اپلیکیشن «دفاع شخصی خی…نمایش بیشتر
@Ando404 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایرانی ها از همون دوره قبل و ۵۲ نقطه و... این رو شناختن...البته میدونن وقتی میگه کاری میکنم ، حداقل اداش رو درمیاره و یکم هم شاید به سمتش بره و اگر نترسی با کمترین صدمه، خالی میکنهولیاگر بترسی(!!!)..حتی اگر قدمهایی در جهت خواسته هاش برداری حتما برای خودنمایی بهش میدان دادی که، هر چه بتوانه، بکند!
@melika_keshavarz4 اردیبهشت 1405ینی میخواید بگید اونا نمیخوان حمله کنن؟هر سه تا ناو بزرگشون توی منطقه ست.دارن آماده میشن برای حمله.چین امروز هشدار داده.فردا شنبه ست.احتمال اینکه شنبه یا یکشنبه حمله کنه زیاده.برای دفاع از خودمون پیشدستانه ناوشون یا محل سربازشونو بزنیم.خودمونو آماده کنیم برای جنگیدن.شکستشون میدیم انشاءالله.
@IraneJanJahan4 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمه اینها صحیح. اما سیاستمدار خوب کسی هست که جنگ رو از کشورش دور میکنه و نمیگذاره جنگی رخ بده. همیشه در تاریخ خوندیم در دوران صلح هست که ملل رشد میکنن و امپراطوری میشن. بد عمل کردیم وارد جنگی شدیم اونم با کی... ابرقدرت ها ... این سیاست نیست، بی سیاستی هست.
@Raies4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین تحلیل کاملا اشتباهه. ما رهبر و کلی فرمانده و معاون و جانشین و ... رو طی دو جنگ از دست دادیم به علاوه کلی مراکز و مقر. الانم که تحت محاصرهایم و سایهی جنگ دوباره بالای سرمون. چرا باید فکر کنیم بلوف میزنه؟ همین توهمات خوشبینانه است که کار دستمون داده. باید هوشیار باشیم و آمادهی مقاومت
@k4veh4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرای چی از نظر یه عده جنگ نعمتهچون وقتی شرایط جنگی میشه قدرت کارهایی که قبلا نمیتونستن انجام بدنو دارنمثلا اینترنتو طبقاتی می کنندسهمیه سوختو کاهش میدنو اعتراضو ممنوع و معترضو هم سطح سربازان دشمن قرار میدن.و ...این موضوع تو بقیه نقاط جهان هم دیده میشه و به این معنی نیست که کار درستیه.
@Kazemi14044 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرخی وطن فروشان داخلی در صدد هستن بلوف های این مردک پدوفیل را معتبرسازی کنناین مردم دیوانه روانی باید از توهم خارج بشه
@user17090999822225635684 اردیبهشت 1405در پاسخ بهترامپ ۸ روز دیگه فرصت داره بدون اجازه کنگره به جنگ ادامه بده،با توجه به مخالفتهای سناتورها بعیده آنها اجازه ادامه جنگ رو بهش بدن،اون پنجاه درصد از موشکهاش رو از دست داده،نفت در حال گران شدنه ،اروپا از اون حمایت نمیکنه و...حالا که همه عوامل بر ضد او در جریان هستند نباید یک سانت از مواضعمون عقب بشینیم
@user175403618294 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر طول تاریخ قلدرهای زیادی بودن که گردنکشی کردن اما وقتی اراده خداوند متعال بر این باشد گردن این قلدر را بشکند چه کسی میتونه مانع بشه؟
@user1772568224744 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا متوجه نیستن این شرایط بنفع امریکا به ضرر چینه که هم پیمان ایرانه امریکا نفت رو بالا میفروشه همراه با فروش طلا وبدهیهای سرسام اورشو صاف میکنه حالا هی بگید نفت رفت بالا روسیه وامریکا سود میکنن پدر چین درمیادماهم که نمیتونیم بفروشیم
@user1774533721184 اردیبهشت 1405مقامات چین و کانادا دوباره به شهروندان خود در ایران اعلام کردند که هر چه سریعتر ایران رو ترک کنند و هشدار دادند علیرغم آتشبس شکنندهای که حملات را متوقف کرده است، خطرات امنیتی همچنان پابرجاست. آخرین باری که چنین هشداری داده شده در ۸ اسفند و یک روز قبل از آغاز جنگ اخیر بود.
@ebnelhussain4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشرایط عجیب غریبیه . از یه طرف دارن حاجی میفرستن عربستان و پروازها داره راه میفته از اونور چین به شهرونداش گفته سریعا ایران رو ترک کنید و کلی نیرو و تجهیزات و سه ناو غول پیکر داره میاد منطقه
@Sajjadabbasi4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآیا جنگ می شود ،یا صلح رقم می خورد
کمتر از 10 ساعت دیگر تا پایان اتش بس نمانده است بین مردم که راه می روی نظرات گوناگونی را قطعا می شنوید برخی ها می گویند در این دو هفته شبها برای خواب آرامش داشتیم ،برخی ها که دیگر. می توان گفت نزدیک به پنجاه روزی هست که وسط میدان جانانه ایستادند می گویند ما تا اخرش ایستاده ایم تا انتقام خون قائد شهی…نمایش بیشترنمایش گزارش