ضرورت استغاثه به امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) در زندگی ما چیست؟
حال زمین خوب نیست. زمین و اهلش مضطرند. دانشها و مذاهب مختلف به بنبست خورده و دیگر به کار اهل زمین نمیآیند. انسان، ناتمام مانده و خودش نمیداند چگونه در حال قربانی کردن نفْس الهی و انسانیاش در برابر ابعاد زمینی است.
انسان محتاج آمدن مربی متخصص و معصومیست، که بیاید و او را برای انسانیت تربیت کند، او را تا مقام جانشینی خداوند روی زمین رشد دهد، حال زمین را خوب کند و راه انسان به آسمان باز شود.
تمام این اتفاقهای مبارک نیازمند درک درست ما از ضرورت استغاثه به امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) است، تا به خود بیاییم و دردهای بیامامی را در محضر خدا ناله بزنیم.#استغاثه#ایران 18:20 - 13 فروردین 1405