@user1768230900273 ساعت پیشدر پاسخ بههزار ماشاه الله به مهندسان به نخبگان و به تمام نیروهای مسلح و کل نیروهای کل محور مقاومت مرگ بر امریکا از خدا بی خبر مرگ بر رژیم جعل کفتار صفت اللهم عجل ولیک الفرج به حق ۵ تن
@user17091000271328915662 ساعت پیشدر پاسخ بهتوان مهندسان و نخبگان این است ،در مقابل مدیران پخمه و مفت خور بانک ها و شرکت های خصولتی
@user1710570680922 ساعت پیشدر پاسخ بهدقت کردید؟ نامگذاری هایمان هم کم کم در حال خارجکی شدن است. پل B1 سکوی P4 واقعا که.
@user1781042897512 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهبازنگری کنکور کارشناسی ارشد
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور با سلام و احترام، بدینوسیله به استحضار میرساند بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۵ در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که این بازه زمانی با امتحانات پایانترم دانشجویان سال آخر کارشناسی در بخش قابل توجهی از دانشگاههای کشور همپوشانی دارد و موجب ایجاد تعارض جدی در برنامهریزی آموزشی و آزمونی داوطلبان شده است. با توجه به جابهجاییهای اخیر در تقویم امتحانات دانشگاهها، در برخی مراکز آموزشی، بازه امتحانات تا اوایل مردادماه نیز ادامه خواهد داشت؛ از این رو تعویق محدود زمانی، پاسخگوی رفع کامل این تعارض نخواهد بود. این همزمانی، عملاً موجب کاهش فرصت جمعبندی، افزایش فشار روانی و اختلال در آمادگی علمی داوطلبان خواهد شد. با عنایت به اصل برابری فرصتهای آموزشی و ضرورت رعایت عدالت آزمونی، بدینوسیله اینجانبان به نمایندگی از جمعی از داوطلبان، از آن مقام محترم استدعا داریم دستور فرمایید موضوع تقویم برگزاری آزمون مجدداً مورد بررسی قرار گرفته و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق آموزشی داوطلبان، تاریخ برگزاری آزمون به ۱۵ و ۱۶ مردادماه منتقل گردد؛ تا امکان آمادگی متوازن و منصفانه برای تمامی داوطلبان فراهم شود. پیشاپیش از حسن توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را داریم. با تجدید احترام جمعی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵
سازمان سنجش و وزارت علوم، سازمان سنجش و آموزش کشور، وزارت علوم و سنجش
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Our_Iran2 ساعت پیشدر پاسخ بهبایستی آنقدر از نظر فناوری پیشتاز شویم که آمریکا محتاج فناوریهای ما، ایرانِ جان، شود، اِنشاءَالله.
@user1753998889992 ساعت پیشدر پاسخ بهمهم این که ریس بانک مرکزی پولای ملت رو برگردونه به حساب بانک ملی .عوض خریدن کاه ویونجه. بعدهم همین یکی تنگه تکلیفش روشن کنید دومیش پیشکش.
@user1751669830711 ساعت پیشدر پاسخ به ومقابله و ستیز با نفس و دیگر موارد ضد اخلاقی باید سر لوحه کار مسئولان محترم باشد.ایده و راهکاراخلاقمداری؛ راهبردی برای کارآمدی بیشتر مدیریت
توجه به شاخصهای اخلاقی و ارتقای سلامت نظام اداری، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و تصمیمگیران کشور باشد. امروزه، مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و تقویت خودنظارتی در سطوح مدیریتی، نیازمند عزمی راسخ و جهادی مضاعف است که باید در لایههای عملیاتی و تصمیمگیری به شکلی ملموس تجلی یابد چند موردی که مقابله جدی باید با آن صورت گیرد را در ذیل ذکر کردم. لطفا توجه بیشتری را به این موارد مبذول بفرمائید : حق الناس خوری ستیزی ، فریب ستیزی ، اختلاس ستیزی ، بازیچه دست استعمار شرق و غرب شدن ستیزی ، حقوق نجومی نویسی ستیزی ، ترک فعل ستیزی ، وعده توخالی ستیزی ، بد عهدی ستیزی، پیمان شکنی ستیزی ، رشوه ستیزی مال اندوزی و ثروت اندوزی ستیزی ، تنفر ستیزی ، کینه ستیزی ، نفرت ستیزی ، تفرقه ستیزی منفعت طلبی شخصی و گروهی ستیزی ، ربا ستیزی ، عدم تحمل دیگر سلیقه ها ستیزی ، تکبر ستیزی و غرور ستیزی و...... یاحق التماس دعا اجرتان با حضرت حق
مسئولان محترم و تصمیم گیران کشور، وزرا و معاونین و مشاوران، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، تولید کنندگان کالا و خدمات، سازمانهای نظارتی، بازرسی ، امنیتی، کلیه آحاد مردم و جانفدایان و مردم درصحنه و میدان
0100گزارش از مطالبه
@user1764083521491 ساعت پیشدر پاسخ بهعزیزان این به درد میخوره همتی کاه ویونجه ذزت ونهاده های دامی لازم داره غذا نداره سرکارش برگرده به همین دلیل دنبال امریکاست
@user1776277537331 ساعت پیشدر پاسخ بهنمایندگان خطاب به مردم و هیأت رئیسه مجلس گفتندیکشنبه ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه میکنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همانجا با مردم جلسه میگیریم..انشاالله روز یکشنبه جلوی مجلس به همراه نمایندگان مردمی جهت باز پس گیری مجلس از مستکبران وگدایان مذاکره حضور پیدا خواهیم کرد.دوستان حتما شرکت کنید.
@user1722049604341 ساعت پیشدر پاسخ بهاقای پزشکیان! چرا روی این کارای خوب مانور نمیدید؟! چرا نمیگید: میشه، میتونیم، می کنیم؟!دست همه دست اندرکاران درد نکنه. دولت توی این ایام خیلی زحمت کشیده دمشون گرم، ولی رفیق ناباب و اعتیاد بدچیزیه.
@user17091017648733683381 ساعت پیشماشاءالله ، خبر بسیار خوشحال کننده ایست اما ، چه ارتباطی به تنگه هرمز دارد که آن را به تنگه هرمز جدید بودن تشبیه کردهاید ؟ تنگه هرمز جای خود دارد و این دکل هم جای خود . نبوغ مهندسان ، متخصصان و دانشمندان ایرانی شایسته ستایش است و تنگه هرمز هم که ابزار تسلط ایران بر خلیج فارس است ، درآمدهای سرشار به…نمایش بیشتر
@Jamkaran_313_611 ساعت پیشالان در این شرایط این طرح نباید ساخته و به کارگیری می شد این سکو بهترین هدف برای دشمن است یعنی کسی نداریم بحث امنیتی طرح ها رو بررسی بکنه واگر مجوز داد کار انجام بشه این همه نهاد امنیتی چه می کنند؟
@Sepeher451 دقیقه پیشدر پاسخ به#به_نظر_رهبری_برگردیدفَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکممسئولان و ... که باید فرمان آتش بدهند ، خواب تشریف دارندنقض آتشبس و توسط آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک آمریکای غدار کودک کش چه کار بکنه ، که قبول کنید او غیر قابل اعتماد می باشد و مذاکره با این جانوران خون خوار نهایت بی شرفی می باشد