@socioeconomist7 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومهمل محض! حمله به خدمات بانکی خصوصا بانک سپه بدون وجود اینترنت بین الملل رخ داد، قطعی اینترنت نه تنها به حفظ امنیت سایبری کمک نمیکنه که امنیتش رو بیشتر در خطر قرار میده. نبود خدماتی مثل کلاودفلر امنیت رو کاهش میده و نگرفتن آپدیت های امنیتی هم بیشتر تحت خطر قرار میده! اینترنت طبقاتی یک حقیقت موجوده
@Awesome_mix7 اردیبهشت 1405در پاسخ به وخوش به حالتان ک سودتان در نفهمیدن است.۱۰ میلیون نفر کسب و کارشون نابود شده.شرم بر شما.وقتی یک نفر دسترسی دارد و من ندارم همین یعنی طبقاتی و تبعیض.#اینترنت #نه_به_اینترنت_طبقاتی
@FarsNet7 اردیبهشت 1405در پاسخ به وسطح درک اینترنت و حمله سایبری این جمعات در همینه یعنی مقام مسئول حتی فکر نکنم فرق بیت از بایت رو تشخیص بده ببنید چقدر همین ویدئو مضحکه ! فقط اونجا که میگع میخواهیم برای اپ های داخلی اینطوری مخاطب جذب کنیم؟ کجایی دنیا لوکال نت داره که بخواد اینترنت رو قطع کنه برای بستر های داخلیش مخاطب جذب کنه؟😂
@FarsNet7 اردیبهشت 1405در پاسخ به وحملات سایبری DDOS برای از کار انداختن سیستمه یعنی شما خودت خودت رو بکشی که اون تو رو نکشه؟😂
@FarsNet7 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتا موقعی که اینترنت بدون فیلتر و پرسرعت در اختیار مردم قرار نگیره و به مردم دهن کجی کنید تحت هیچ شرایطی پلتفرم های حکومتی مورد حمایت مردم قرار نخواهد گرفت اینو بفهمید!به قول آقای عراقچی فشار حداکثری = مقاومت حداکثری
@Farshid_Ahmadi7 اردیبهشت 1405در پاسخ به وحضرت محمد (ص) فرمودهاند: «اِيّاكُمْ وَ الْكَذِبَ فَاِنَّ الْكَذِبَ يَهْدِى اِلَى الفُجُورِ وَ الْفُجُورُ يَهْدى اِلَى النّارِ».یعنی از دروغـگويى بپرهـيزيـد، زيرا دروغ به گناه مىكشاند و گناه، به آتش رهنمون مىسازد.
@user1715513519908 اردیبهشت 1405درخواست لغو اجرای طرح اینترنت پرومطالبهدرخواست لغو اجرای طرح اینترنت پرو
اخیراً اخباری در روزهای گذشته از سوی خبرگزاریهای رسمی کشور درباره اجرای طرحی با عنوان «اینترنت پرو» منتشر شده است که نگرانیهایی را در خصوص محدود شدن برخی حقوق شهروندی و فاصله گرفتن از عدالت اجتماعی ایجاد کرده است. پیش از این نیز موضوع «سیمکارت سفید» مطرح بود که از نگاه افکار عمومی، شائبه شکلگیری نوعی تمایز و نابرابری را در جامعه تقویت کرده است. از سوی دیگر، حق استفاده از اینترنت و دادههای بینالمللی به طور یکسان در هر کشوری از حقوق هر شهروندی به حساب میآید که اجرای چنین طرح در شأن یک کشور مسلمان نیست. لذا در صورت قرار داشتن این طرح در دستور کار دولت و مجلس، خواهشمند است با در نظر گرفتن شرایط عمومی کشور و اهمیت آرامش روانی جامعه، از اجرای آن جلوگیری شده و تدابیر لازم برای فراهمسازی دسترسی عادلانه و همگانی به اینترنت بینالملل اتخاذ گردد.
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
27 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@DRSDavidSoft8 اردیبهشت 1405در پاسخ به و❌محدودیتهای موقت برای همه✅محدودیتهای موقت برای بعضیهانتیجهگیری: این همان #اینترنت_طبقاتی است دیگر، منتها بهصورت «موقت»پس اینترنت طبقاتی نداریم، ولی اینترنت طبقاتی موقت داریم!
@MeghdadHossein8 اردیبهشت 1405در پاسخ به واز این پویش نیز حمایت بفرماییدhttps://farsnews.ir/MeghdadHossein/1777203800282109922پیشنهادهاجایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن آپ اسکرولد | Upscrolled
این برنامه در ایران فیلتر نمی باشد به تازگی پیام رسان ایکس (توئیتر) اقدام به حذف تیک آبی مسولین ایرانی کرده است، با توجه به دشمنی دیرینه مقامات آمریکایی و برخی سران اروپایی هم چنین سوء استفاده این مقامات از ابزارهای هوش مصنوعی و پیام رسان ها علیه امنیت ملی ایران، به جهت جلوگیری از هرگونه اقدام مخرب در مواقع حساس از مسئولین محترم تقاضا داریم این پیام رسانها را به طور رسمی ترک کرده و از این پس از از برنامه جهانی Upscrolled جهت انتقال پیامها استفاده کنند. تا الان سردار قاآنی و سردار مجید موسوی نیز در این برنامه حساب کاربری ایجاد کردن .
کشور، مردم و مسئولان مربوطه ونمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@DRSDavidSoft8 اردیبهشت 1405در پاسخ به وخانم فاطمه چرا تبعیض قائل میشوید،ارائه اینترنت به «برخی» مشاغل در هنگام بحران؟!یعنی سایر مشاغل کشک هستند و بروند بمیرند؟!زندگی و تولید درآمد قشر مهندس و فریلنسر برای شما مهم نیست و بیارزش است؟!#اینترنت_آزاد برای همۀ مشاغل بدون تبعیض#نه_به_اینترنت_طبقاتی و تبعیض بین کاربران عادی و کسب و کار
@jalaltorabi8 اردیبهشت 1405در پاسخ به ودرسته که اینترنت باید در شرایط خاص جنگی و به خاطر حساسیت ها باید محدود بشه ولی الان که خبری از جنگ نیست! محدودیت اینترنت اگر به خاطر امنیت زیرساخت ها و جلوگیری از عدم حمله سایبری هست، در زمان عادی که جنگ نبود هم این مورد بوده و هست و خواهد بودضمن اینکه اگر نگران زیرساخت ها هستیم اونها رو باید از دس…نمایش بیشتر
@jalaltorabi8 اردیبهشت 1405در پاسخ به واینترنت، هویت گمشده این روزهای زندگی دیجیتال؛ بحران فرسایش و چالش در زندگی کاربران + اخبار مهم
برای نسلی از ایرانیان، اینترنت دیگر یک ابزار ساده ارتباطی نیست؛ بخشی از هویت فردی و اجتماعی آنهاست. در شرایطی که طولانی ترین قطع سراسری اینترنت جهانی در ایران رقم خورده، طبقه متوسط شهری با بحرانی مواجه است که بسیار فراتر از یک اختلال فنی ساده است.نمایش گزارش
@Baharehh8 اردیبهشت 1405در پاسخ به و😂😂😂😂😂من که میدونم شما به فکر مایید این مطالب طنزو برای روحیه دادن به ما میذاریدالحق که جوکید چون حمله سایبری به بانک ها که تو زمان قطعی نت اتفاق افتاد🤣😭با تشکر
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405در پاسخ به وچند پیشنهاد برای تغییراتی در بعضی قوانین سازمان بورس، که باید ،توسط شورای عالی بورس بررسی شود.و چند پیشنهاد حمایتی از بازار سرمایهمطالبهچند پیشنهاد حمایتی از بازار سرمایه که باعث تقویت و شکوفایی آن میشود
چند نکته ، برای اصلاح در قوانین بورس به ذهنم رسید،که انشالله مورد توجه شورای عالی بورس واقع گردد. ا. در مجمع، اگر سود ،تصویب شد، قیمت آن سهم بابت سود تعلق گرفته به آن، بعد از بازگشایی ، کسر نگردد. اگر قرار باشد ،سودی داده شود ،نباید آنرا از قیمت سهم در اولین روز بازگشایی کم کرد. اگر سود از قیمت سهم بعد بازگشایی کسر گردد،چگونه میتوان اسم آنرا سود گذاشت؟ ۲.زمان پرداخت سود توسط شرکت های بورسی به سهامدار، بسیار طولانی است .و باید به ۱ ماه کاهش یابد. ۳.سود موجود باید یا سریعا به طور کامل به سهامدار داده شود و یا اگر به بهانه ، نگهداری آن در صندوق شرکت به صورت انباشت سود ،به سهامدار داده نشد ،سریعا در همان مجمع افزایش سرمایه را از بابت انباشت سود تصویب کنند و درخواست را به سازمان ارسال کنند . ۴.زمان ،تائید افزایش سرمایه توسط سازمان کاهش،یابد.حداکثر یک هفته شود و کلا ،زمان فرایند، افزایش سرمایه حداکثر ۱ ماه تعیین گردد ۵.اگر افزایش سرمایه از سود انباشته توسط مجمع فوق العاده تائید شد ،روز بعد از بازگشایی،قیمت سهم ،بابت تعلق گرفتن سود انباشته، کاهش نیابد. اگر کم کنیم دیگر اسمش سود از بابت سود انباشته شده نیست. در واقع ذخیره ، همین سودهای پرداخت نشده به سهامدار باید به او اضافه گردد نه اینکه از او کسر گردد ،نباید در روز بازگشایی از قیمت سهم کم شود. ۶.کاهش حجم مبنا به یک ،تجربه شد و نتیجه آنرا دیدیم.حجم مینا را بیشتر کنید تا نقدشوندگی و عمق آن بیشتر گردد. اگر حجم مبنا ،به زمان گذشته برگردد و افزایش یابد ،دیگر با معامله یک ئهم چه در مثبت و چه در منفی بازار ،آن سهم قیمت پایانی را پر نمیکند. و نماد باید عمق و حجم قابل قبولی بخورد تا ،قیمت پایانی پر شود. و کمتر دچار دستکاری میشود.هر چه حجم مبنا بیشتر شود،بدون شک ،دستکاری در آن سهم ،کمتر اتفاق خواهد افتاد. ۷.نمادهایی که به صورت عرضه اولیه ،در این چند سال وارد شدند و بیشتر چرخش،های کاغذی دارند و به نحوی خود را به بورس تحمیل کردند را تعلیق و حدف نمایید. ۸.صندوقی ایجاد گردد تا اگر خسارتی به سهامدار خرد وارد شد ، بابت دستکاری عمدی نماد و یا بازار ،از آن صندوق به قدرت خرید سهامدار ،مقدار ضررش واریز گردد. ۹.تامین مالی ،صندوق جبران ضرر سهامدار، باید توسط دولت و سازمان و بانک ها و همچنین گرفتن خسارت از دستکاری کنندگان سهام و افراد خاطی و کسانی که مصوبات و تصمیماتشان موجب خسارت به بازار سرمایه و یا نماد خاصی شد ،انجام پذیرد. این افراد خاطی میتوانند در خارج و داخل سازمان باشند و یا نهاد و سازمان ،تصمیم گیری باشند که موجب صدمه به نمادی خاص و یا کلیت بازار سرمایه شده است. ۱۰.شیوه نامه بیمه سهام به این سبک پر از ابهام و ناکارآمد است و بیشتر به نفع حقوقی هاست و یا مبلغ و تعداد سهم کمی را برای حقیقی ها بیمه میکند. بهتر آن است که بیمه عمومی برای همه نمادهای مورد تایید سازمان اجرا شود. و کلیه سهامداران ،با صورت خودکار بیمه شوند . ۱۱.قانونی وضع شود در مجلس و سازمان و شورای عالی بورس و سران قوا و دولت ،که ،هر تصمیمی که مغایر با منافع اقتصادی،بازار سرمایه و بورس و سهامدار گرفته شود ، غیر قانونی و عیر قابل اجرا اعلام گردد. ۱۲.عوض کردن رییس،سازمان دردی را دوا نمیکند. تجربه این را نشان داده. باید کلیت نظام و دولت و مجلس و بانک مرکزی و شورای عالی بورس ،یکبار برای همیشه ،قوانین ضد تولید و ضد بورس را حذف کنند و مسیر بورس،را از تلاطم و درگیری و تصمیمات خلع الساعه دور سازند. ۱۳.کاهش سود بانکی و بهره بین بانکی به ۸ درصد. با تشکر از خوانندگان محترم و با آرزوی توفیق برای کلیه مسئولان محترم و مردم عزیز کشورم.
دولت مجلس قوه قضائیه، شورای سران قوا، وزرای اقتصاد و صنعت، رئیس جمهور، بانک مرکزی کشور، رهبر عزیز انقلاب، شورای عالی بورس، جناب صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تصمیم گیران اقتصادی و سیاسی کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@October718 اردیبهشت 1405در پاسخ به وخداییش نوشابه و ماشین لباسشویی و ماشین سواری رو ملی کردید بس نبود، میخواید اینترنت هم ملی کنید؟! شهید قائد امام خامنهای فرمودن ازدواج کنید و بچهدار شوید تا جمعیت افزایش پیدا کنه اما شما دارید کاری میکنید مردم، مخصوصاً نخبگان مهاجرت یا حتی خودکشی کنند. بس کنید تو رو خدا