ترفند توییتری ترامپ برای شکست مردم ایران

۶ MB
🎬 برای دیدن ویدیوهای بعدی، صفحه فیلم به نشانی ‌‎@Multimedia را دنبال کنید.#توئیت #ترامپ #ایکس #جنگ_رسانه‌ای
19:22 - 29 فروردین 1405
ویدئو




9 پاسخ

@user17395493533529 فروردین 1405
در پاسخ به و
ا
ایران قوی

@user173954935335  •  29 فروردین 1405

سال ۱۹۹۲
۱ MB

تصویر نمایه‌ی ‌《فانوس》 کنشگر، فعال رسانه‌
@Lantern29 فروردین 1405
در پاسخ به و
🔺هشدار ثابتی به تیم مذاکره کننده در تجمع مقابل وزارتخارجه:اگر دشمن در مذاکره بتواند ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده ایران را بگیرد، دفعه بعد ممکن است از سلاح اتمی استفاده کند

تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
@News_ir29 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  29 فروردین 1405

شب‌های تبریز؛ وقتی مردم خود، صاحب مجلسند

تأملی در همبستگی خودجوش شهروندی و جایگاه مسئولان در میان سیل بی‌آلایش جمعیت.بگذارید شیرینی این تجمعات، مردمی بماند. آن را به ورطه کلیشه‌های فستیوال‌سازی اداری سوق ندهید. اگر راست می‌گویید که می‌خواهید حضور داشته باشید، میز خدمت ادارات مختلف را برپا کنید تا مردم مشکلاتشان را مستقیم با مسئولان در میا…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌یواش یواش‌
@yawashyavash29 فروردین 1405
در پاسخ به و
اعتمادو آگاهی در ارتباطند.اگر به مطلبی علم و آگاهی داشته باشی و سریع به آن برسی دشمنت رو ناکام گذاشتی.مسئولان باید به مردم اطلاع بدهند و در اطلاع رسانی تعلل نکنند تا دشمن به اهدافش دست نیابدانتظار نداشته باشند مردم در این شرایط و با وجود هجمه های 6طرف صبر داشته باشند.وظیفه مسئولان خدمت است برای مردم

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9929 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  29 فروردین 1405

.
مطالبه

دستاوردهای جنگ و مذاکره را با مردم در میان بگذارید

تبیین چگونگی و چرایی مذاکرات قبل و بعد از جنگ اول و دوم و دستاوردهایی که بعد از جنگ به دست آوردیم، که اگر جنگ نمی‌کردیم به آن دستاوردها نمی‌رسیدیم. مردم و دلیران شجاع دل و جان برکف در خط مقدم حضور یافتند و جان فدا کردند و جان فدا شدند و در میدان ها پرچم به دست حمایت خود را اعلام کردند و پشت رهبر عزیزشان ایستادند و لبیک گفتند . حال وقت آن است که مسئولان ، مردم را محرم خود بدانند و دستاوردهای خود را به طور شفاف اعلام کنند. با وجود این خسارات به زیرساخت‌ها و سال ها تحریم و تورم و جنگ باز مردم پشت شما ایستادند و حداقل اینکه بدانند غرامت ناشی از جنگ و تحریم چگونه از دشمن متجاوز گرفته می‌شود؟ و آیا منجر به برگشت پول های ما و رفع تحریم می‌گردد یا خیر؟ و این درگیری بر سر غنی سازی که شهدای جان برکف زیادی تقدیم این خاک عزیز کرد و با وجود اینکه دلار اجنبی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰هزار تومان رسیده و با تحمل این همه تحریم و تورم چه دستاوردهایی خواهد داشت؟ دل مردم را شاد کنید و ما را هم بعد اینهمه سال در طعم شیرین پیروزی سهیم کنید. حداقل خواسته مردم در میدان بعد اینهمه مدت ، مذاکره و جنگ این است: ۱.حتما دیه شهدا و جان برکفان این مرز و بوم از کفار گرفته شود . ۲.حتما غرامت به زیرساخت ها باید به هر وسیله‌ای گرفته شود ۳.حتما باید تحریم ها برداشته شود .و تضمین و رسمیت آن توسط شواری امنیت و سازمان ملل انجام پذیرد. ۴.حتما باید پول های مسدودی آزاد گردد. ۵.حتما باید تنگه هرمز تحت فرمان ما باشد و از کشتی های عبوری عوارض بگیریم. ۶.حتما باید جنگ به طور کامل تمام شود و مذاکرات تمدید نشود و موقتی نباشد و سایه جنگ کاملا رفع گردد.و توسط مجالس دولت های مذاکره کننده تأیید شود تا توسط دولت های بعدی نیز رسمیت و اعتبار داشته باشد.(شرطی و مشروط و مدت دار نباشد). ۷.مشاوران و مسئولانی که طرح هایشان باعث موفقیت و دستاورد این پیروزی شده معرفی و از آنها تجلیل گردد.یا برای حفظ امنیتشان در پشت درهای بسته از آنها تقدیر شود. ۸.تمام تحریم ها و قطع نامه های سازمان ملل ناشی از مکانیزم ماشه و غیره برداشته شود. ۹.فروش نفت ایران از تحریم ها خارج و مسیر برای کشتیرانی ایران کاملا باز شود. ۱۰.طعم شیرین پیروزی را مردم بعد چند دهه در کاهش قیمت ها بچشند و کاهش قیمت ارز و پول اجنبی را به چشم ببینند. ۱۱.بازار سرمایه بعد سالها در جا زدن و سقوط رونق گیرد با حمایت حداکثری نه به قصد نوسانگیری و نه در دست دلالان. ۱۲.پول ملی قدرتمند گردد.و حتی بین المللی گردد. ۱۳.نشاط و شادابی و رونق در تولید و کسب و کار توسط پول های نفتی و غیره ایجاد گردد. ۱۳.پول ها را به سمت تولید سوق دهید . ۱۴.دیگر اسم ناترازی را نیاورید و در برق و آب و و گاز قدرت اول شویم. ۱۵. کشورها را وادار کنید فن‌آوری روز دنیا را به ما تحویل دهند تا به جای مونتاژ اجناس چینی خود تولید کننده باشیم. انشاءالله خدا ی بزرگ یار و یاور مسئولان ما باشد و قدرت خود را همانطور که در میدان نشان دادند در مذاکره هم نشان دهند.

جناب آقای قالیباف، جناب آقای عراقچی، شورای عالی دفاع ملی، شورای امنیت ملی، قوه مجریه ،قضائیه و مقننه، شورای سران قوا، همه افراد محترم تیم مذاکره کننده

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am29 فروردین 1405
در پاسخ به و
ترامپ احمق و اون وزیر جنگش، چاره ای جز شکست لحظه ای مقابل ایران ندارن.

@Seydreza29 فروردین 1405
در پاسخ به و
در چنین شرایطی چند چیز هست که دشمن رو در روایت سازی دروغ و هجمه رسانه ای ناکام می‌کنه. سخنگوی قوی در دولت و نه تیم قوی در توئیتر، شفاف سازی از اوضاع و حتی مذاکرات بالاخص اگر بتوان فایل صوتی ولو یکبار از مذاکرات بیرون کشید. سوم پررنگ‌تر کردن وجه اشتراک‌ها مثل ایران، دین و غیره برای افزایش وحدت و ...

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi29 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
جلال ترابی

@jalaltorabi  •  29 فروردین 1405

نقش اینترنت در شکل گیری روایت ملی و تبعات حذف آن میتواند به مراتب بدتر باشد

در جهانی که زندگی روزمره، فعالیتهای اقتصادی، ارتباطات شخصی و حتی شکل گیری هویت اجتماعی به شبکه جهانی وابسته است، قطع اینترنت به معنای محدود شدن حضور افراد در فضای ملی و بین المللی تلقی میشود.

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌《فانوس》 کنشگر، فعال رسانه‌
@Lantern29 فروردین 1405
در پاسخ به و
.🔹اکانت توییتر چندین مقام رسمی کشورمان بارها از اول جنگ بسته شده است.🔹توصیه می‌کنیم مقامات عزیز کشورمان، به جای ساخت دوباره و چند باره اکانت در شبکه اجتماعی ایلان ماسک، یک اکانت رسمی و همیشگی در شبکه‌های اجتماعی داخلی مثل ویراستی بسازند و چندین اکانت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی خارجی مثل توییت…نمایش بیشتر