چرا باید به نقض آتش‌بس جواب دهیم

۷ MB
🎬 برای دیدن ویدیوهای بعدی، صفحه فیلم به نشانی ‌‎@Multimedia را دنبال کنید.#جنگ_رمضان #حزب_الله #آتش_بس
16:46 - 20 فروردین 1405
ویدئو

3 بازنشر11 واکنش
133٫5k بازدید



18 پاسخ

@behnamCh20 فروردین 1405
در پاسخ به و
ما مردم منتظر هستیم برای این پاسخ. پاسخ انبوه و شدیدی که در شبکه خبر به صورت رسمی هم اعلام شد.

@user17574990646120 فروردین 1405
در پاسخ به و
والا فعلا که چمدون به دست و دوان دوان دارین میرین مذاکره ذلت بار. فقط شعارهای توخالی و گذاشتن مردم سرکار . و اونا خیلی راحت هر کاری بخوان میکنن و مسئولین ما در خواب مذاکره و امتیاز دادن به جلادهای زمانه. دیپلماسی ذلت بار و خفت بار متاسفانه.

@user17712405095720 فروردین 1405
در پاسخ به و
چون حزب االله شریف عزیز دل امام خامنه ای و یاور انقلابیون جمهوری اسلامی ایرانی بوده و هست

تصویر نمایه‌ی ‌سید علی‌
@Seyyedalikhorasani20 فروردین 1405
در پاسخ به و
آتش بس فقط برای انجام مراسم چهلمین روز شهادت رهبر معظم انقلاب و یارانشان در کمال آرامش و بدور از هرگونه اضطراب و نگرانی و شرکت کلیه نیروهای مسلح در این مراسم بود، انشالله پس از پایان مراسم حساب رژیم و آمریکا را باهم می‌رسیم تا به اندازه دهانشان شکر میل کنند ، مگر ما گاگولیم که با اینا مذاکره کنیم.

تصویر نمایه‌ی ‌سید علی‌
@Seyyedalikhorasani20 فروردین 1405
در پاسخ به و
طبق گفته جناب قالیباف و جناب قاآنی و فرمانده سپاه و فرمانده هوا فضا در موارد متعددی آتش بس را رژیم و آمریکا نقض کرده اند نتیجتا مذاکره و آتش بس بعد از پایان کامل مراسم کنسله

تصویر نمایه‌ی ‌Omid Jjjjjj‌
@Omid_12345678920 فروردین 1405
در پاسخ به و
من خسته نمیشم انقدر میگیم اینترنت وصل کنید ! تا وصل بشه ! اینترنت حق مردم شریف ایران هست #اینترنت_را_وصل_کنید

@Iranamabad20 فروردین 1405
در پاسخ به و
آقا تروخدا تصمیمگیران و رهبر رو فشار نیاریم باز هم ممکنه نقض کنه اگر قرار باشه نقض کنه بازم نقض میکنه یکم با صبوری برخورد کنید بزارید هرتصمیمی رهبر بر اساس اونچیزی که درست میدونه بگیره ) شاید گذاشتن جواب رو تو یک مرحله دیگه بده )

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei20 فروردین 1405
در پاسخ به
خب معلومه دیگه جواب سوال توی خود سواله چون که آتش بس را نقض کردند باید جواب بدهیم.

تصویر نمایه‌ی ‌Harry Osborn‌
@HarryOsborn20 فروردین 1405
در پاسخ به و
انتقام لبنان؟ بلهادامه جنگ؟ خیر

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user17079254697420 فروردین 1405
در پاسخ به و
باید خطوط مقدم و مواصلاتی صهیونیستها در شمال به شدت مورد حمله قرار بگیرد تا حزب الله کار را تمام کند

@Mehrdad90kia20 فروردین 1405
در پاسخ به و
زرنگی شیطان فریب کار آمریکا= پاکستان واسطه شده و یه آتش بس شفاهی بین آمریکا و ایران ردو بدل شده ،اما امریکا گفته این توافق بین من و ایران بوده و به اسرائیل گفته که به لبنان حمله کنه، پس ایران هم باید به یمن و عراق بگه که به اسرائیل حمله کنن و خودش وارد نشه. چون آمریکا هدفش اینه ایران نقض کنه آتش بسو

تصویر نمایه‌ی ‌حبیب الله زارع پور‌
@Habibzarepoor20 فروردین 1405
در پاسخ به و
من که هنگ کردم این آتش بس و این توافق یه شبه از کجا اومد بیرون ؟دو شب پیش اون سگ زرد توئیت میزنه که تمدن ایران فردا نابود میشه آخر شب حدود ۴ ساعت خوابیدیم صبح بلند شدیم اخبارو دیدیم که چنان مارش پیروزی میزنن پیش خودمون فکر کردیم آمریکارو گرفتیم و ترامپ مرد بعد متوجه میشیم میگن ترامپ شرایط ۱۰ بند…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌امین یزدان پناه‌
@Amin_Y20 فروردین 1405
در پاسخ به و
نباید دشمن تصور کند در هشدارها و تهدیدهایمان ضعیف و غیرجدی هستیم که اگر چنین تصوری به وجود بیاید باید منتظر حملات مرگبارتر و خشن‌تر از طرف این اقوام بربر و وحشی‌های زنجیرپاره‌کرده باشیم.اینها پدران و مادران داعش بوده‌اند، یادمان نرود!

@user17744288841220 فروردین 1405
در پاسخ به و
من از اقای حدادیان تقاضا دارم در اموری که در ان اطلاعات ندارند وارد نشوند (دیپلماسی) در همان امور مداحی که واقعا استاد هستند فعالیت داشته باشند اقای حدادیان شما نماینده کل مردم این سرزمین نیستی مملک رهبر رییس جمهور رییس مجلس دارد امیدوارم برسد دست ایشان

تصویر نمایه‌ی ‌امیر بایا‌
@amirbaya20 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگر جواب ندیم میگن طرف بی عرضه است

@user170910009881525856420 فروردین 1405
در پاسخ به و
سؤال اشتباه است. باید یک قدم به عقب برگشت و پرسید:آیا پذیرش آتش بس درست بود؟

تصویر نمایه‌ی ‌امیر عسگر (اسکندرپور)‌
@Amirasgar25 فروردین 1405
در پاسخ به و
با سلام و احترام ، بنظرم بهتره وقتی نسبت به موضوعی نه اشراف دارید نه اطلاع دقیق اون قید «باید» رو تغییر بدین و بگید «من فکر میکنم اگر اینکار انجام بشه بهتره» ‌ آخه با چنین استنباط کاملا نادرستی که در ویدیو کامنت گفته شده و عدم شناخت از نقطه چالش در این موضوع، چجوری قید باید بکار میبرید ؟ باید شما (…نمایش بیشتر