ما مردم منتظر هستیم برای این پاسخ. پاسخ انبوه و شدیدی که در شبکه خبر به صورت رسمی هم اعلام شد.
@behnamCh9 آوریل 2026در پاسخ به وما مردم منتظر هستیم برای این پاسخ. پاسخ انبوه و شدیدی که در شبکه خبر به صورت رسمی هم اعلام شد.
@user1757499064619 آوریل 2026در پاسخ به ووالا فعلا که چمدون به دست و دوان دوان دارین میرین مذاکره ذلت بار. فقط شعارهای توخالی و گذاشتن مردم سرکار . و اونا خیلی راحت هر کاری بخوان میکنن و مسئولین ما در خواب مذاکره و امتیاز دادن به جلادهای زمانه. دیپلماسی ذلت بار و خفت بار متاسفانه.
@user1771240509579 آوریل 2026در پاسخ به وچون حزب االله شریف عزیز دل امام خامنه ای و یاور انقلابیون جمهوری اسلامی ایرانی بوده و هست
@Seyyedalikhorasani9 آوریل 2026در پاسخ به وآتش بس فقط برای انجام مراسم چهلمین روز شهادت رهبر معظم انقلاب و یارانشان در کمال آرامش و بدور از هرگونه اضطراب و نگرانی و شرکت کلیه نیروهای مسلح در این مراسم بود، انشالله پس از پایان مراسم حساب رژیم و آمریکا را باهم میرسیم تا به اندازه دهانشان شکر میل کنند ، مگر ما گاگولیم که با اینا مذاکره کنیم.
@Seyyedalikhorasani9 آوریل 2026در پاسخ به وطبق گفته جناب قالیباف و جناب قاآنی و فرمانده سپاه و فرمانده هوا فضا در موارد متعددی آتش بس را رژیم و آمریکا نقض کرده اند نتیجتا مذاکره و آتش بس بعد از پایان کامل مراسم کنسله
@Omid_1234567899 آوریل 2026در پاسخ به ومن خسته نمیشم انقدر میگیم اینترنت وصل کنید ! تا وصل بشه ! اینترنت حق مردم شریف ایران هست #اینترنت_را_وصل_کنید
@Iranamabad9 آوریل 2026در پاسخ به وآقا تروخدا تصمیمگیران و رهبر رو فشار نیاریم باز هم ممکنه نقض کنه اگر قرار باشه نقض کنه بازم نقض میکنه یکم با صبوری برخورد کنید بزارید هرتصمیمی رهبر بر اساس اونچیزی که درست میدونه بگیره ) شاید گذاشتن جواب رو تو یک مرحله دیگه بده )
@For_Khamenei9 آوریل 2026در پاسخ بهخب معلومه دیگه جواب سوال توی خود سواله چون که آتش بس را نقض کردند باید جواب بدهیم.
@user1707925469749 آوریل 2026در پاسخ به وباید خطوط مقدم و مواصلاتی صهیونیستها در شمال به شدت مورد حمله قرار بگیرد تا حزب الله کار را تمام کند
@Mehrdad90kia9 آوریل 2026در پاسخ به وزرنگی شیطان فریب کار آمریکا= پاکستان واسطه شده و یه آتش بس شفاهی بین آمریکا و ایران ردو بدل شده ،اما امریکا گفته این توافق بین من و ایران بوده و به اسرائیل گفته که به لبنان حمله کنه، پس ایران هم باید به یمن و عراق بگه که به اسرائیل حمله کنن و خودش وارد نشه. چون آمریکا هدفش اینه ایران نقض کنه آتش بسو
@Habibzarepoor9 آوریل 2026در پاسخ به ومن که هنگ کردم این آتش بس و این توافق یه شبه از کجا اومد بیرون ؟دو شب پیش اون سگ زرد توئیت میزنه که تمدن ایران فردا نابود میشه آخر شب حدود ۴ ساعت خوابیدیم صبح بلند شدیم اخبارو دیدیم که چنان مارش پیروزی میزنن پیش خودمون فکر کردیم آمریکارو گرفتیم و ترامپ مرد بعد متوجه میشیم میگن ترامپ شرایط ۱۰ بند…نمایش بیشتر
@Amin_Y9 آوریل 2026در پاسخ به ونباید دشمن تصور کند در هشدارها و تهدیدهایمان ضعیف و غیرجدی هستیم که اگر چنین تصوری به وجود بیاید باید منتظر حملات مرگبارتر و خشنتر از طرف این اقوام بربر و وحشیهای زنجیرپارهکرده باشیم.اینها پدران و مادران داعش بودهاند، یادمان نرود!
@user1774428884129 آوریل 2026در پاسخ به ومن از اقای حدادیان تقاضا دارم در اموری که در ان اطلاعات ندارند وارد نشوند (دیپلماسی) در همان امور مداحی که واقعا استاد هستند فعالیت داشته باشند اقای حدادیان شما نماینده کل مردم این سرزمین نیستی مملک رهبر رییس جمهور رییس مجلس دارد امیدوارم برسد دست ایشان
@user17091000988152585649 آوریل 2026در پاسخ به وسؤال اشتباه است. باید یک قدم به عقب برگشت و پرسید:آیا پذیرش آتش بس درست بود؟
@Amirasgar14 آوریل 2026در پاسخ به وبا سلام و احترام ، بنظرم بهتره وقتی نسبت به موضوعی نه اشراف دارید نه اطلاع دقیق اون قید «باید» رو تغییر بدین و بگید «من فکر میکنم اگر اینکار انجام بشه بهتره» آخه با چنین استنباط کاملا نادرستی که در ویدیو کامنت گفته شده و عدم شناخت از نقطه چالش در این موضوع، چجوری قید باید بکار میبرید ؟ باید شما (…نمایش بیشتر