آخرین توصیه رهبر شهید به اعضای خبرگان: برای تعیین رهبر آینده آماده شوید

روایت آیت‌الله کعبی از آخرین جلسه خبرگان با رهبر شهید؛ «خودتان را برای تعیین رهبر آینده آماده کنید»عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مراحل تقابل آمریکا با جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب، تأکید کرد ایران پس از عبور از سه مرحله دشمنی وارد مرحله «مقاومت تمدنی» شده و گام بعدی «فتح تمدنی» خواهد بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر باشگاه خبرنگاران توانا؛ آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه با شبکه خبری المیادین لبنان، به سابقه دشمنی آمریکا با ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت ایران در حال تمدن‌سازی است و دشمنی آمریکا نیز به همین دلیل است.نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مراحل دشمنی آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ را شامل سه مرحله دانست و توضیح داد: مرحله نخست تلاش برای «هضم تمدنی» از طریق نفوذ در ساختار‌های انقلاب اسلامی بود که با تثبیت قانون اساسی و نهاد‌های جمهوری اسلامی ناکام ماند.وی مرحله دوم را «مهار انقلاب اسلامی» دانست و افزود: در این مرحله جنگ تحمیلی هشت‌ساله علیه ایران شکل گرفت؛ جنگی که به گفته او با حمایت بلوک‌های شرق و غرب و با هدف جلوگیری از گسترش پیام انقلاب اسلامی انجام شد.آیت‌الله کعبی درباره مرحله سوم نیز گفت: پس از شکست در دو مرحله قبلی، دشمنان به دنبال براندازی جمهوری اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، تحریم‌های اقتصادی و سایر فشار‌ها رفتند، اما در این مرحله نیز به اهداف خود نرسیدند.وی با اشاره به تحولات سال‌های اخیر اظهار داشت: جمهوری اسلامی در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها ایستادگی کرده و امروز در مرحله «مقاومت تمدنی» قرار دارد و به گفته او مرحله بعد «فتح تمدنی» خواهد بود.عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین جلسه مجلس خبرگان در دوره پنجم با رهبر شهید اشاره کرد و گفت: ایشان در آن جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم تأکید کردند که اسلام و نظام اسلامی متکی به اشخاص نیست و حتی اگر پیامبر اکرم (ص) نیز از دنیا برود مسیر اسلام ادامه خواهد داشت.
آیت‌الله کعبی افزود: رهبر شهید در آن جلسه خطاب به اعضای خبرگان تأکید کردند که «شما باید خود را برای تعیین رهبر آینده آماده کنید» و یادآور شدند که انقلاب اسلامی بر اساس افراد بنا نشده است.وی با اشاره به تجربه‌های گذشته از جمله ترور شهید بهشتی و جمعی از مسئولان نظام و همچنین شهادت برخی فرماندهان نظامی گفت: با وجود این حوادث، همواره جانشینان و نیرو‌های جدید مسئولیت‌ها را بر عهده گرفته‌اند و ساختار نظام دچار خلل نشده است.آیت‌الله کعبی همچنین درباره نحوه مدیریت مذاکرات و تصمیم‌گیری‌ها در جمهوری اسلامی گفت: همه نهاد‌های کشور بر اساس قانون اساسی فعالیت می‌کنند و نیرو‌های مسلح نیز تحت نظارت کلی رهبر انقلاب قرار دارند.وی تصریح کرد: تصمیمات کلان پس از بررسی در شورای عالی امنیت ملی و با تأیید رهبر انقلاب اتخاذ می‌شود و وزارت امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده نیز در چارچوب همین سیاست‌ها عمل می‌کنند.عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: هماهنگی کاملی میان مردم، میدان و دستگاه دیپلماسی وجود دارد و همه ارکان نظام در چارچوب سیاست‌های تعیین‌شده توسط رهبر انقلاب فعالیت می‌کنند.وی در پایان با اشاره به فشار‌های خارجی و تهدیدات آمریکا گفت: دشمنان از پروژه تمدن‌سازی جمهوری اسلامی هراس دارند، اما مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی در شرایط حساس از کشور و آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.
ظ
14:41 - 21 اردیبهشت 1405
فرهنگ
حماسه و مقاومت

3 بازنشر13 واکنش
121٫1k بازدید



9 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دعا کنیم برای سلامتی رهبرمون.🌱

تصویر نمایه‌ی ‌9**3937‌
@Sarbaz_vatan3722 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
رهبری آگاه، آینده نگر و جلوتر از زمانه،روحت شاد،راحت ادامه دارد.

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
رهبر عزیز ما اتفاقات آینده را هم میگفت و همان میشد. قطعا از شهادت خود با خبر بود البته ما میدونستیم اینبار با زدن رهبری جنگ رو شروع میکنن

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
امیر شاهدار1:20😭

@Yaheidarkarar  •  19 اردیبهشت 1405

استفاده از سکوی تلوبیون را رایگان کنید
مطالبه

مطالبه مردم برای رایگان شدن تماشای آنلاین تلوبیون

سکوی اینترنتی تلوبیون یک سکوی دولتی است که برای دیدن تکرار برنامه‌ها یا مشاهده آنلاین و زنده شبکه‌های صداوسیما استفاده می‌شود و حجم زیادی از اینترنت را مصرف می‌کند. در حالی که همانند خود صداوسیما، نباید بابت تماشای آنلاین برنامه‌ها هزینه‌ای پرداخت شود و تنها برای دانلود از تلوبیون هزینه اینترنت محاسبه شود. در حال حاضر وقتی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل برای استفاده از تلوبیون استفاده می‌شود، پیام «تمام‌بها محاسبه می‌شود» نمایش داده می‌شود؛ در حالی که برای اینترنت‌های خانگی که از مخابرات تهیه می‌شوند، مصرف اینترنت به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. این سکو یا پلتفرم خصوصی نیست و دولتی است؛ بنابراین دولت باید در این شرایط جنگ و با توجه به معیشت سخت مردم، از خود مایه بگذارد؛ به‌ویژه اینکه قیمت اینترنت بسیار بالا است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی‌ایران، مرکز رسانه‌های دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، وزارت اقتصادی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
انشالله که این جنگی که به زودی آغاز خواهد شد آخرین جنگ خواهد بود و وعده ی الهی محقق خواهد شد

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گل گل‌
@GOLGOL22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چرا وصیتنامه رهبر شهیدمان منتشر نمی شود؟https://farsnews.ir/GOLGOL/1772934842164060691
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گل گل‌
محمدرضا گل گل

@GOLGOL  •  17 اسفند 1404

وصیتنامه امام خامنه ای شهید
مطالبه

وصیتنامه امام خامنه ای شهید را منتشر کنید

امام شهیدمان قطعا مانند امام خمینی (ره) و هر مسلمان دیگری برای بازماندگان و مردم وصایای مهمی کرده اند. مردم و مسئولان باید از توصیه های آن شهید آگاه باشند و در ادامه راه از رهنمودهای امام شان استفاده کنند. لطفا وصیتنامه امام شهیدمان را منتشر کنید

بیت محترم رهبری

0
100
گزارش از مطالبه

@user17516703767922 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  22 اردیبهشت 1405

اقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازیتنها محصول انحصار ، گران‌سازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی‌ تورم ، فساد و گرانی است
مطالبه

چرا در اقتصاد، فضای انحصاری و غیر رقابتی مثل خودرو سازی شکل گرفته است؟

اقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازی تنها محصول انحصار ، گران‌سازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی‌ تورم ، فساد و گرانی است. نمونه بارز آن میشه همین ناصنعت ، خودرو و پیشران در افزایش قیمت و گرانی ، که علاوه بر کاهش کیفیت ، قیمت ها را به هر بهانه ای بالا می‌برد. تنها راه خروج از فساد ناشی از آن ،خروج از انحصار است و دیگر نیازی به اینهمه سازمان بازرسی و بگیر و ببند نیست ،بازار خودشو تنظیم می‌کند . اگر اینهمه سازمان های نظارتی کارآمد بودند و نتیجه بخش بودند که ،اینهمه سال قیمت و کیفیت تولیدات خودرو های مونتاژی ما اینگونه نبود. انحصار یعنی فساد و خرابی، این چیزی است که کل دنیا بهش رسیده است. کار اصلی دولت ها مقابله با انحصار است و ایجاد امنیت ، آرامش اقتصادی و حفظ فضای رقابتی کسور است. که هم به نفع تولید و هم با نفع مصرف کننده است. این فضای رقابتی ،کیفیت ها را بالا می‌برد و قیمت ها را پایین و در نتیجه باعث صادرات محصول هم می‌شود. اما اگر رقابت نباشد ، و فضای،بسته و انحصاری،حکمفرما باشد ،هر روز قیمت ها بالا و کیفیت ها پایین می آید و رسما توان رقابت با تولیدات دیگر کشورها را از دست می‌دهیم . پس مجبوریم باز انحصار را حفظ کنیم و این رویه غلط را ادامه دهیم. مونتاژ قطعات نامرغوب چینی با بالاترین قیمت ممکن!شده افتخار صنعت ملی ما!!!! همه هم ناراضی،هم تولید کننده و هم مصرف کننده و دولت و بقیه سازمان ها نیز ناراضی !!!!! اینهمه سال از خصوصی سازی خودرو گفته شد تا از انحصار دولت خارج شود. نتیجه تغییری نکرد . با همه شدت و قدرت بر تبل گرانی ،خودرو های بی کیفیت کوبیدند. مافیای خودرو گران سازی در کلیه صنایع را در دست گرفته. خب سوال پیش نمی آید که ،اگر همه ناراضی هستند ،از مصرف کننده و تولید کننده گرفته تادیگر نهادهای نظارتی و دولت و بقیه ،پس چطور بعد سال ها هنوز ،این رویه و سیکل معیوب ادامه دارد؟ مگر می‌شود همه ناراضی باشند ،ولی هنوز هم هر سال ، محصولات مونتاژی بی کیفیت تر و با قیمت بالاتر ،به مصرف کننده تحمیل شود؟؟!!! بالاخره یکی یا گروهی ذی نفع و ناراضی نما ،هستند که این رویه غلط ، چند دهه ادامه پیدا کرده است. از مسئولان پاکدست می‌خواهم تا این سیکل معیوب را ،تعمیر کنند و به رانت و فساد ناشی از آن خاتمه داده و فضای رقابت سالم ،به دور از انحصار را در اقتصاد کشور جاری سازند. چرا چرخ معیوب لین ناصنعت ،که مثل سیب گندیده ،ما بقی صنعت را هم گرفتار فساد کرده ،هنوز می‌چرخد؟و تولید گرانی و تورم می‌کند؟ تا هم خدایش و هم بندگانش خشنود باشند . انشالله

شورای سران قوا، دولک، مجلس ،قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای بازرسی و نظارتی، مردم ،بسیج ،جانفدایان، علما و فضلای حوزه های علمیه، وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و دیگر وزرا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌9**2691‌
@Mahashemi22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اللهم عجل لولیک الفرج

@user1772285827822 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عجیبه من چرا فکر می کردم خبرگان باید بر رهبر نظارت کنه نمی دونستم رهبر ب خبرگان دستور میده