@Sarbaz_vatan3722 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرهبری آگاه، آینده نگر و جلوتر از زمانه،روحت شاد،راحت ادامه دارد.
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرهبر عزیز ما اتفاقات آینده را هم میگفت و همان میشد. قطعا از شهادت خود با خبر بود البته ما میدونستیم اینبار با زدن رهبری جنگ رو شروع میکنن
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاستفاده از سکوی تلوبیون را رایگان کنیدمطالبهمطالبه مردم برای رایگان شدن تماشای آنلاین تلوبیون
سکوی اینترنتی تلوبیون یک سکوی دولتی است که برای دیدن تکرار برنامهها یا مشاهده آنلاین و زنده شبکههای صداوسیما استفاده میشود و حجم زیادی از اینترنت را مصرف میکند. در حالی که همانند خود صداوسیما، نباید بابت تماشای آنلاین برنامهها هزینهای پرداخت شود و تنها برای دانلود از تلوبیون هزینه اینترنت محاسبه شود. در حال حاضر وقتی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل برای استفاده از تلوبیون استفاده میشود، پیام «تمامبها محاسبه میشود» نمایش داده میشود؛ در حالی که برای اینترنتهای خانگی که از مخابرات تهیه میشوند، مصرف اینترنت بهصورت نیمبها محاسبه میشود. این سکو یا پلتفرم خصوصی نیست و دولتی است؛ بنابراین دولت باید در این شرایط جنگ و با توجه به معیشت سخت مردم، از خود مایه بگذارد؛ بهویژه اینکه قیمت اینترنت بسیار بالا است.
صداوسیمای جمهوری اسلامیایران، مرکز رسانههای دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، وزارت اقتصادی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Yaheidarkarar22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهانشالله که این جنگی که به زودی آغاز خواهد شد آخرین جنگ خواهد بود و وعده ی الهی محقق خواهد شد
@GOLGOL22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا وصیتنامه رهبر شهیدمان منتشر نمی شود؟https://farsnews.ir/GOLGOL/1772934842164060691وصیتنامه امام خامنه ای شهیدمطالبهوصیتنامه امام خامنه ای شهید را منتشر کنید
امام شهیدمان قطعا مانند امام خمینی (ره) و هر مسلمان دیگری برای بازماندگان و مردم وصایای مهمی کرده اند. مردم و مسئولان باید از توصیه های آن شهید آگاه باشند و در ادامه راه از رهنمودهای امام شان استفاده کنند. لطفا وصیتنامه امام شهیدمان را منتشر کنید
بیت محترم رهبری
0100گزارش از مطالبه
@user17516703767922 اردیبهشت 1405در پاسخ به واقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازیتنها محصول انحصار ، گرانسازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی تورم ، فساد و گرانی استمطالبهچرا در اقتصاد، فضای انحصاری و غیر رقابتی مثل خودرو سازی شکل گرفته است؟
اقتصاد بسته و انحصاری یعنی، اقتصاد رانتی و فسادزا، مثل خودرو سازی تنها محصول انحصار ، گرانسازی محصولات بی کیفیت و عادی سازی تورم ، فساد و گرانی است. نمونه بارز آن میشه همین ناصنعت ، خودرو و پیشران در افزایش قیمت و گرانی ، که علاوه بر کاهش کیفیت ، قیمت ها را به هر بهانه ای بالا میبرد. تنها راه خروج از فساد ناشی از آن ،خروج از انحصار است و دیگر نیازی به اینهمه سازمان بازرسی و بگیر و ببند نیست ،بازار خودشو تنظیم میکند . اگر اینهمه سازمان های نظارتی کارآمد بودند و نتیجه بخش بودند که ،اینهمه سال قیمت و کیفیت تولیدات خودرو های مونتاژی ما اینگونه نبود. انحصار یعنی فساد و خرابی، این چیزی است که کل دنیا بهش رسیده است. کار اصلی دولت ها مقابله با انحصار است و ایجاد امنیت ، آرامش اقتصادی و حفظ فضای رقابتی کسور است. که هم به نفع تولید و هم با نفع مصرف کننده است. این فضای رقابتی ،کیفیت ها را بالا میبرد و قیمت ها را پایین و در نتیجه باعث صادرات محصول هم میشود. اما اگر رقابت نباشد ، و فضای،بسته و انحصاری،حکمفرما باشد ،هر روز قیمت ها بالا و کیفیت ها پایین می آید و رسما توان رقابت با تولیدات دیگر کشورها را از دست میدهیم . پس مجبوریم باز انحصار را حفظ کنیم و این رویه غلط را ادامه دهیم. مونتاژ قطعات نامرغوب چینی با بالاترین قیمت ممکن!شده افتخار صنعت ملی ما!!!! همه هم ناراضی،هم تولید کننده و هم مصرف کننده و دولت و بقیه سازمان ها نیز ناراضی !!!!! اینهمه سال از خصوصی سازی خودرو گفته شد تا از انحصار دولت خارج شود. نتیجه تغییری نکرد . با همه شدت و قدرت بر تبل گرانی ،خودرو های بی کیفیت کوبیدند. مافیای خودرو گران سازی در کلیه صنایع را در دست گرفته. خب سوال پیش نمی آید که ،اگر همه ناراضی هستند ،از مصرف کننده و تولید کننده گرفته تادیگر نهادهای نظارتی و دولت و بقیه ،پس چطور بعد سال ها هنوز ،این رویه و سیکل معیوب ادامه دارد؟ مگر میشود همه ناراضی باشند ،ولی هنوز هم هر سال ، محصولات مونتاژی بی کیفیت تر و با قیمت بالاتر ،به مصرف کننده تحمیل شود؟؟!!! بالاخره یکی یا گروهی ذی نفع و ناراضی نما ،هستند که این رویه غلط ، چند دهه ادامه پیدا کرده است. از مسئولان پاکدست میخواهم تا این سیکل معیوب را ،تعمیر کنند و به رانت و فساد ناشی از آن خاتمه داده و فضای رقابت سالم ،به دور از انحصار را در اقتصاد کشور جاری سازند. چرا چرخ معیوب لین ناصنعت ،که مثل سیب گندیده ،ما بقی صنعت را هم گرفتار فساد کرده ،هنوز میچرخد؟و تولید گرانی و تورم میکند؟ تا هم خدایش و هم بندگانش خشنود باشند . انشالله
شورای سران قوا، دولک، مجلس ،قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای بازرسی و نظارتی، مردم ،بسیج ،جانفدایان، علما و فضلای حوزه های علمیه، وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و دیگر وزرا
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1772285827822 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعجیبه من چرا فکر می کردم خبرگان باید بر رهبر نظارت کنه نمی دونستم رهبر ب خبرگان دستور میده