امیدواریم در عمل همهمین باشهامیدواریم بتونیم دینمان را حفظ کنیم و روسفید بریم اونطرفان شالله شرمنده صاحب الزمان نباشیم اما دنیا خیلی فریبکاره خیلی
@user1777978448179 خرداد 1405در پاسخ بهامیدواریم در عمل همهمین باشهامیدواریم بتونیم دینمان را حفظ کنیم و روسفید بریم اونطرفان شالله شرمنده صاحب الزمان نباشیم اما دنیا خیلی فریبکاره خیلی
@user1776613456579 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر بیانیه نیاز ندارد از شما عمل میخواهد ملت هم از شما عمل میخواهد هزار تا بیانیه مانند قبل بدهید اما عمل هیچ،دوریال ارزش ندارد.
@Mohamad1109 خرداد 1405در پاسخ بهشما بعد چندسال هنوز عرضه نداشتین آراى خودتون را شفاف سازی کنید، مخواهید با مفاسد اقتصادی و غیره مبارزه کنید و گرهگشای مردم باشید 🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁
@Mahan_ahmadi9 خرداد 1405مجلس تعطیل چطورمیتونه:مصوبه وضع کنه؟قانون وضع کنه؟نظارت کنه ؟سئوال کنه؟تذکر بده؟نطق کنه؟رای گیری کنه؟احیانا استیضاح کنه؟قانون تنگه رو وضع کنه؟…نمایش بیشتر
@user1779084147669 خرداد 1405در پاسخ به وبوی بد فاضلاب و ایجاد بیماری بین شهروندان
مطالبهساماندهی فاضلاب و رفع بوی نامطبوع در مناطق نیرو و فرهنگشهر، شوشتر
رهاسازی آب فاضلاب در رودخانه بدون ایجاد سرپوش مناسب بر مسیر فاضلاب، موجب انتشار بوی نامطبوع در مناطق نیرو و فرهنگشهر شوشتر شده است.
استانداری خوزستان، فرماندار شوشتر، دادستان شهر شوشتر
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش
@user1777844907149 خرداد 1405در پاسخ بهاجرای فرامین رهبری خوب است.اما مردم کجای معادله شما قرار دارند.بعد این باعث نشود که جلوی انتقاد را بگیرد که خودش می شود دیکتاتوری
@user17091015130987757789 خرداد 1405در پاسخ بهمجلس را اول باز کنید یعنی چی که مجلس تعطیله؟رئیس مجلس چرا پیام نمیدهد؟!!!!!مگر نمیگوید مطیع رهبری است مجلس را باز کنید جا دارد که همه نمایندگان به دور از وابستگی سیاسی به دنبال اجرای فرامین الهی رهبری معظم باشند و شبانه روز نشناسند
@user1779660082510 خرداد 1405در پاسخ بهمجلس باید سریع بیاد پای کار به دولت امیدی نیست فقط منتظر مذاکره است
@user17724046438610 خرداد 1405در پاسخ بهببخشید جمعی از نمایندگان یعنی چند نفر ؟ بقیه چی ؟ کاش اسامی هم منتشر میشد
@user17725348511710 خرداد 1405در پاسخ بهیکی باید بگوید که برای فساد زدایی اول باید از خود مجلس شروع بکنند!!!
@user17084163755210 خرداد 1405در پاسخ بهمسئولین معمولا در برابر رهبر بیانیه می دهند و اعلام آمادگی می کنند ولی عمل هیچ اگر واقعا به شعارتان اعتقاد دارین به این مسئله ورود کنید دلیل عدم اجرای شرط رهبری برای توقف جنگ در لبنان را از تیم دیپلماسی سوال کنید
@user17461202288810 خرداد 1405در پاسخ بهجالبه بعصی نماینده ها در برابر پیام رهبر جوری ساکتند که انگار پیامی نشنیدند. ما ملت کف خیابان هیچکدام از بی مهری ها و رفتارهای حاکی از عدم تبعیت احدی از مسیولین و نمایندگان را فراموش نخواهیم کرد.باشد تا فصل انتخابات
@aa721010 خرداد 1405در پاسخ بهبسیار مضحک است که این جمع از انتشار نامشان برای حمایت از رهبری احساس خوبی نداشته باشنجانشان فدای رهبر بشود ان شاءالله 😉
@user170910007753492752910 خرداد 1405در پاسخ بهنمایندگان محترم مجلسی هر زمان اجازه ندادید که مذاکره کنندگان از خط قرمز رهبری عبور کنند ، تجدید عهد با رهبریست و نیاز به نامه نگاری نیست . کار در عمل مشخص می شود والا با حلوا حلوا که دهن شیرین نمی شود .