29 اردیبهشت 1405
دوستان حرافی مسالمت آمیز رو با اعتراض مسالمت آمیز اشتباه نکنیدتا الان حرافی مسالمت آمیز کردیدنه اعتراضهروقت مردم ایران تونستند دوزار به هم اعتماد کنن و #تحریم سخت رو شروع کنناونوقت میشه گفت اعتراض مسالمت آمیز کردنمادامی که در حرافی مسالمت آمیز سیر میکنیدباید تابع قواعد تندروها باشید#اینترنت
حدود 3 ماهه که مردم دارن به‌صورت مسالمت‌آمیز برای #اینترنت #اعتراض می‌کنن! اما فارق از ذره‌ای تغییر در وضعیت.فکرمیکنم تا همین‌جا متوجه می‌شیم که #اعتراض مسالمت‌آمیز جواب‌گو نیست.درضمن اهمیتی نداره بخوایم از کادر یک نظام کمونیستی که همه‌چی توش ممنوع شده خارج بشیم.
08:47 - 29 اردیبهشت 1405

24 بازدید