قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی به قزاقستان امضا میشود
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی با قزاقستان امروز امضاء میشود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز گفت: امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی با گفت: تفاهم نامههای اولیه با طرف قزاقستانی امضاء شده است و امروز قرارداد رسمی آن امضاء میشود.عباس نژاد افزود: در این قرارداد یک مرکز لجستیکی در بندر شهید رجایی بندرعباس به مساحت ۱۵ هکتار در اختیار طرف قزاقستانی قرار میگیرد.مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این قرارداد ۲۷ ساله است که ۲ سال آن برای دوره ساخت و ساز و ۲۵ سال آن بصورت بهره برداری است.وی افزود: با این قرارداد بعد از دوره ساخت دو ساله روزانه یک و نیم میلیون تن کالا ترانزیت میشود.
11:41 - 7 تیر 1405