کشف و معدوم سازی بیش از ۳۵۰ کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد در حاجی آباد
به مناسبت ایام محرم و در قالب بازدیدهای گسترده تیم سلامت محیط شهرستان از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، ۳۶۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخگذشته و غیرقابل مصرف کشف، و از مصرف انسانی خارج شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهندس مسعود دادرس، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان حاجیآباد گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت عمومی و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در ایام محرم، تیم سلامت محیط شبکه بهداشت با انجام بازدیدهای گسترده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، موکبها و هیئتهای مذهبی سطح شهرستان، اقدامات نظارتی و کنترلی خود را تشدید کرده است.وی افزود: در جریان این بازدیدها، ۳۶۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخگذشته، فاسد و غیرقابل مصرف کشف و پس از جمعآوری، از چرخه مصرف انسانی خارج شد تا از بروز هرگونه تهدید برای سلامت شهروندان جلوگیری شود.مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان حاجیآباد با اشاره به تداوم این نظارتها در ایام محرم اظهار داشت: با توجه به افزایش نذورات و توزیع گسترده مواد غذایی در این ایام، همکاری و توجه هیئتهای مذهبی و شهروندان به اصول بهداشتی از اهمیت ویژهای برخوردار است و تیمهای بازرسی شبکه بهداشت بهصورت مستمر بر روند فعالیت این مراکز نظارت خواهند داشت.مهندس دادرس در پایان ضمن قدردانی از همراهی هیئتهای مذهبی و مردم شریف شهرستان حاجیآباد، تأکید کرد: سلامت عزاداران حسینی و حفظ بهداشت عمومی، اولویت اصلی شبکه بهداشت است و این مجموعه با جدیت تمام نسبت به کنترل و پایش موارد احتمالی تخلف بهداشتی اقدام خواهد کرد.
14:46 - 1 تیر 1405