.
مطالبه

دستاوردهای جنگ و مذاکره را با مردم در میان بگذارید

تبیین چگونگی و چرایی مذاکرات قبل و بعد از جنگ اول و دوم و دستاوردهایی که بعد از جنگ به دست آوردیم، که اگر جنگ نمی‌کردیم به آن دستاوردها نمی‌رسیدیم. مردم و دلیران شجاع دل و جان برکف در خط مقدم حضور یافتند و جان فدا کردند و جان فدا شدند و در میدان ها پرچم به دست حمایت خود را اعلام کردند و پشت رهبر عزیزشان ایستادند و لبیک گفتند . حال وقت آن است که مسئولان ، مردم را محرم خود بدانند و دستاوردهای خود را به طور شفاف اعلام کنند. با وجود این خسارات به زیرساخت‌ها و سال ها تحریم و تورم و جنگ باز مردم پشت شما ایستادند و حداقل اینکه بدانند غرامت ناشی از جنگ و تحریم چگونه از دشمن متجاوز گرفته می‌شود؟ و آیا منجر به برگشت پول های ما و رفع تحریم می‌گردد یا خیر؟ و این درگیری بر سر غنی سازی که شهدای جان برکف زیادی تقدیم این خاک عزیز کرد و با وجود اینکه دلار اجنبی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰هزار تومان رسیده و با تحمل این همه تحریم و تورم چه دستاوردهایی خواهد داشت؟ دل مردم را شاد کنید و ما را هم بعد اینهمه سال در طعم شیرین پیروزی سهیم کنید. حداقل خواسته مردم در میدان بعد اینهمه مدت ، مذاکره و جنگ این است: ۱.حتما دیه شهدا و جان برکفان این مرز و بوم از کفار گرفته شود . ۲.حتما غرامت به زیرساخت ها باید به هر وسیله‌ای گرفته شود ۳.حتما باید تحریم ها برداشته شود .و تضمین و رسمیت آن توسط شواری امنیت و سازمان ملل انجام پذیرد. ۴.حتما باید پول های مسدودی آزاد گردد. ۵.حتما باید تنگه هرمز تحت فرمان ما باشد و از کشتی های عبوری عوارض بگیریم. ۶.حتما باید جنگ به طور کامل تمام شود و مذاکرات تمدید نشود و موقتی نباشد و سایه جنگ کاملا رفع گردد.و توسط مجالس دولت های مذاکره کننده تأیید شود تا توسط دولت های بعدی نیز رسمیت و اعتبار داشته باشد.(شرطی و مشروط و مدت دار نباشد). ۷.مشاوران و مسئولانی که طرح هایشان باعث موفقیت و دستاورد این پیروزی شده معرفی و از آنها تجلیل گردد.یا برای حفظ امنیتشان در پشت درهای بسته از آنها تقدیر شود. ۸.تمام تحریم ها و قطع نامه های سازمان ملل ناشی از مکانیزم ماشه و غیره برداشته شود. ۹.فروش نفت ایران از تحریم ها خارج و مسیر برای کشتیرانی ایران کاملا باز شود. ۱۰.طعم شیرین پیروزی را مردم بعد چند دهه در کاهش قیمت ها بچشند و کاهش قیمت ارز و پول اجنبی را به چشم ببینند. ۱۱.بازار سرمایه بعد سالها در جا زدن و سقوط رونق گیرد با حمایت حداکثری نه به قصد نوسانگیری و نه در دست دلالان. ۱۲.پول ملی قدرتمند گردد.و حتی بین المللی گردد. ۱۳.نشاط و شادابی و رونق در تولید و کسب و کار توسط پول های نفتی و غیره ایجاد گردد. ۱۳.پول ها را به سمت تولید سوق دهید . ۱۴.دیگر اسم ناترازی را نیاورید و در برق و آب و و گاز قدرت اول شویم. ۱۵. کشورها را وادار کنید فن‌آوری روز دنیا را به ما تحویل دهند تا به جای مونتاژ اجناس چینی خود تولید کننده باشیم. انشاءالله خدا ی بزرگ یار و یاور مسئولان ما باشد و قدرت خود را همانطور که در میدان نشان دادند در مذاکره هم نشان دهند.

جناب آقای قالیباف، جناب آقای عراقچی، شورای عالی دفاع ملی، شورای امنیت ملی، قوه مجریه ،قضائیه و مقننه، شورای سران قوا، همه افراد محترم تیم مذاکره کننده

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
02:22 - 29 فروردین 1405
سیاست




6 پاسخ

@user170910063102533297529 فروردین 1405
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100631025332975/1776010986692157002حمایت شدید لطفا حمتیت بفرمایید
9**9812

@user1709100631025332975  •  23 فروردین 1405

مطالبه

درخواست تعویق آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵

سلام و احترام ما جمعی از متقاضیان آزمون دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۵ بدین‌وسیله درخواست خود را برای تعویق تاریخ برگزاری آزمون اعلام می‌کنیم. ۱. سال گذشته آزمون در آبان‌ماه برگزار شد و این موضوع سبب شد بسیاری از داوطلبان با این تصور که الگوی زمانی مشابه تکرار خواهد شد، برنامه‌ریزی مطالعاتی خود را بر اساس برگزاری آزمون در نیمه دوم سال انجام دهند. ۲.طی ۴۰ روز اخیر، کشور در شرایط ویژه و بحرانی ناشی از فضای جنگی قرار داشته است. این شرایط، بنا به ماهیت خود، تمرکز، آرامش روانی و امکان مطالعه منظم را برای بسیاری از داوطلبان به شدت مختل کرده است. بخش زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته داروسازی نیز در این مدت درگیر مسئولیت‌های حرفه‌ای، امدادی، یا فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت بوده‌اند که به‌طور مستقیم زمان آمادگی آنان را تحت تأثیر قرار داده است. ۳. با توجه به اهمیت و سنگینی آزمون تخصص داروسازی و اینکه نتیجه آن مسیر شغلی و علمی آینده داوطلبان را رقم می‌زند، برگزاری آزمون در شرایط فعلی موجب نابرابری فرصت‌ها و کاهش کیفیت آمادگی علمی خواهد شد. بر این اساس، ما داوطلبان این آزمون، از مسئولان محترم وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش درخواست داریم که با در نظر گرفتن شرایط واقعی داوطلبان و وضعیت اخیر کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵ را به تعویق بیندازند تا امکان برنامه‌ریزی عادلانه و آمادگی علمی کافی برای همگان فراهم شود.

وزارت بهداشت

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910063102533297529 فروردین 1405
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100631025332975/1776010986692157002حمایت شدید لطفا حمایت بفرمایید
9**9812

@user1709100631025332975  •  23 فروردین 1405

مطالبه

درخواست تعویق آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵

سلام و احترام ما جمعی از متقاضیان آزمون دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۵ بدین‌وسیله درخواست خود را برای تعویق تاریخ برگزاری آزمون اعلام می‌کنیم. ۱. سال گذشته آزمون در آبان‌ماه برگزار شد و این موضوع سبب شد بسیاری از داوطلبان با این تصور که الگوی زمانی مشابه تکرار خواهد شد، برنامه‌ریزی مطالعاتی خود را بر اساس برگزاری آزمون در نیمه دوم سال انجام دهند. ۲.طی ۴۰ روز اخیر، کشور در شرایط ویژه و بحرانی ناشی از فضای جنگی قرار داشته است. این شرایط، بنا به ماهیت خود، تمرکز، آرامش روانی و امکان مطالعه منظم را برای بسیاری از داوطلبان به شدت مختل کرده است. بخش زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته داروسازی نیز در این مدت درگیر مسئولیت‌های حرفه‌ای، امدادی، یا فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت بوده‌اند که به‌طور مستقیم زمان آمادگی آنان را تحت تأثیر قرار داده است. ۳. با توجه به اهمیت و سنگینی آزمون تخصص داروسازی و اینکه نتیجه آن مسیر شغلی و علمی آینده داوطلبان را رقم می‌زند، برگزاری آزمون در شرایط فعلی موجب نابرابری فرصت‌ها و کاهش کیفیت آمادگی علمی خواهد شد. بر این اساس، ما داوطلبان این آزمون، از مسئولان محترم وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش درخواست داریم که با در نظر گرفتن شرایط واقعی داوطلبان و وضعیت اخیر کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵ را به تعویق بیندازند تا امکان برنامه‌ریزی عادلانه و آمادگی علمی کافی برای همگان فراهم شود.

وزارت بهداشت

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین ساعی‌
@hosseinsaei31 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌حسین ساعی‌
حسین ساعی

@hosseinsaei  •  18 فروردین 1405

درخواست حذف امتحانات نهایی خرداد به دلیل شرایط جنگی
مطالبه

درخواست تعویق در امتحانات نهایی

در شرایط حساس کنونی که دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم و پشت‌کنکوری‌ها در کف خیابان‌ها حضور فعال دارند و با عشق به رهبر بسیج، جان خود را فدا کرده‌اند، در این وضعیت جنگی با رژیم جنایتکار، اولویت با حضور جوانان در صحنه‌های انقلابی است نه امتحانات. از ریاست جمهوری انتظار می‌رود به این مسئله ورود کرده و با حذف امتحانات نهایی در خرداد و تعویق به ماه دیگر، راه را برای تمرکز کامل دانش‌آموزان بر مبارزه هموار کند. این اقدام می‌تواند نمادی از همدلی با نسل جدید جوانان انقلابی باشد. #رئیس_جمهور #جنگ #آمریکا #اسرائیل

ریاست جمهوری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Kavoshh3 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از مطالبه شما حمایت شد لطفا از این مطالبه حمایت کنید https://farsnews.ir/Kavoshh/1776587953630479115
9**6831

@Kavoshh  •  30 فروردین 1405

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن‌های ایرانی چون ویراستی
پیشنهادها

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن‌های ایرانی چون ویراستی

جایگزینی فعالیت مسئولان در پلتفرم ایکس با اپلیکیشن‌های ایرانی مانند ویراستی، به‌جای بازی در زمین دشمن، باعث می‌شود کاربران خارجی را به زمین خودمان وارد کنیم. در صورت قطع دوباره اینترنت بین‌الملل، این روند می‌تواند در اپلیکیشن‌های کشورهای همسو ادامه یابد.

کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9918 اردیبهشت 1405
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول