یکپارچه و یکسان سازی و نظارت بر حقوق ها و پاداش ها و قراردادهای سازمان های خصوصی و دولتی و خصولتی به طوری که تفاوتی بین حقوق کارگر و کارمند و مدیر نباشد.
مطالبه

یکسان‌سازی حقوق مدیران با کارمندان و کارگران

دقت کنید سالهاست نجومی بگیران علاوه بر حقوق های نا متعارف به خود پاداش های نجومی هم می‌دهند!!!! جالب اینجاست خیلی از این پاداش ها و حقوق ها به خاطر قوانین بورسی اعلام می‌شود و به طور قانونی خودشان برای خودشان امضا می‌زنند و تصویب می‌کنند!!!!!!!!!! چه شد کارمان به اینجا رسید؟؟؟! درخواست دارم تمام حقوق ها و پاداش ها یکپارچه شود و حتی الامکان به طور کلی پاداش ها حذف شوند و حقوق ها به صورت یکسان پرداخت شود. آن کارگر و کارمند چنان زحمتی می‌کشد که محال است مدیر حاضر باشد جای خودش را با او عوض کند! پس چرا باید حقوق مدیران از کارگران و کارمندان بیشتر باشد؟ بر عکس اگرم قرار بر دادن حقوق بیشتر باشد به کارگر و کارمند باید حقوق بیشتری داد.چون تصمیمات همان مدیران وضع شرکت ها و سازمان ها را به این ناترازی رسانده است. مدیران شرکت ها و بانک ها و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصولتی تا به حال چه گلی به سر سازمان و کشور و شرکت های زیر مجموعه زدند که باید اینهمه حقوق نجومی بگیرند و پاداش های نامتعارف بگیرند و برای خود کف بزنند و بار ناترازیشان هم همان کارگران و کارمندان با تورم و گرانی باید بدهند. مگر مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم و کشور نیامده اند ؟ پس چرا اینهمه در پاداش و حقوق نجومی خودشان را غرق کرده اند و سهامدار و یا مردم باید تاوان آن را بدهند؟ پاداش برای چه؟حقوق نجومی بابت چه؟ همین رویه خراب و فساد زا باعث کسر بودجه شده است. به گفته خود دولت نزدیک به همه بودجه کشور خرج حقوق و کاغذ بازی می‌شود.!!! آخه مگر می‌شود و مگر داریم؟ هیات مدیره ها خودشان می‌نشینند و جلوی دوربین پاداش و حقوق تصویب می‌کنند و خرج خود می‌کنند آنهم از جیب بیت المال در شرکت ها و سازمان های دولتی و از جیب سهامدار در شرکت ها و نمادهای خصوصی یا خصولتی!!!! افراد با هم لابی می‌کنند تا از بودجه و پول صندوق ها پول بیشتری به جیب بزنند!! کسی فکر کارایی و مولد سازی سازمان زیر مجموعه و زیردستش نیست و فقط،شعار مولد سازی می‌دهد و دانش بنیان دانش بنیان می‌کنند و دائم لابی می‌کنند تا پول بیشتری بگیرند و پنهان و آشکارا در حال خوردن پول ها هستند. برداشت غیر مجاز (دزدی)را ، حقوق و پاداش نام نهادند و شیک و مودبانه در حال برداشت هستند.انهم به اسم قانون و با صورت قانونی!!!! حال بماند چه حجم از زیر میزی ها و ساخت و پاخت ها و قرار دادها را طوری مهندسی می‌کنند که همه به جیب نامبارکشان سر ریز می‌شود. مسابقه گذاشتند برای گرفتن پول بیشتر در حالیکه باید برای کارایی شرکت و سازمان مسابقه ایجاد کنند . قرار داد پشت قرار داد چه از نوع باشگاهی و ورزشی چه از نوع اقتصادی و در آخر این قراردادها را کسی نیست بررسی کنند که نتایجش چه میشود و چه کسانی برلی چه و چطور و بابت چه این حجم قراردادها را بسته اند و سودش و یا ضررش به نفع چه کسی است یا چه کسی پاسخگوی آن است. سازمان ها اکثرا ناتراز و نا کارا و در حال تولید تورم و بوروکراسی هستند و تمام این پول ها آشکارا و پنهان در انبوه این بوروکراسی در جیب مدیرانی می‌رود که فقط به جیب خود و اطرافیانشون فکر می‌کنند. هر کسی در سازمانی مدیر می‌شود تمام توان خود را به کار می‌برد تا بیشتر حقوق و پاداش بگیرد و سازمان زیر مجموعه خود را چپاول کند. مثلا هیات مدیره های بانک ها پاداش های نجومی برای خود در مجمع عمومی تصویب میکنند!!!!. گویا این مجمع ها شده تصویب پاداش،های نجومی از جیب مردم و سهامدار خرد.گویا نجومی بگیری قانونی و عادی شده است.!!!آنهم برای افراد خاص!دلیل خالی شدن صندوق های بانک ،بیمه و توسعه و هر صندوق دیگر گذاشتن افرادی است که به خود خدمت میکنند نه به مردم و سازمان مربوطه اشان. بهتر آن است که مثل نقل و انتقالات بانکی که توسط سامانه یکپارچه بانک مرکزی رصد میشود حقوق ها و پاداش ها نیز توسط این سازمان رصد و ثبت شود و در مرحله بعدی کلیه حقوق ها یکپارچه و یکسان‌سازی شود و در مرحله بعد حقوق ها و پاداش های نامتعارف از مدیران پس گرفته شود و به بیت المال برگردد. در مرحله اخر هر مدیر در هر سازمانی که بوده اگر تصمیماتش اشتباه بوده و یا مفید نبوده از پول بازنشستگی او کسر گردد و اموال نامشروع او به بیت المال برگردد تا کسی جرات نکند صندوق ها را خالی کند و برای خود پاداش و حقوق نجومی تصویب کند. تمام این حقوق ها که باید صرف ساخت کشور می‌شد و پروژه های نیمه تمام را بهداتمام میرساند. هر کسی حقوق یا پاداش و یا حق بیمه غیر متعارف گرفته باید پولش از او پس گرفته شود و توسط افراد پاکدست به بخش تولید واقعی برسد. حقوق مدیران را با کارگران و کارمندان یکپارچه و یکسان کنید تا ببینید چگونه آحاد مردم پشت شما نماز خواهند خواند. عدالت را برگردانید و دست مدیران را از،صندوق ها و پاداش ها کوتاه کنید. خدای متعال بابت اعمالتان پاداشش را خواهد داد انشالله

سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضائیه، دولت مجلس وزیر اقتصاد، رئیس جمهور، یا وزارت کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
21:57 - 22 بهمن 1404
آسیب‌های اجتماعی
اقتصاد
سیاست




14 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi23 بهمن 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user176833631165/1768512766837940597 🌱حمایت از محاکمه رضا ربع پهلوی در دادگاه های بین المللی🌴درخواست راه اندازی موتور جستجو ملی قدرتمند در فضای مجازیhttps://farsnews.ir/user176833631165/1768652156770969995
مطالبه

رضا پهلوی را در دادگاه لاهه محکوم کنید

بعد از انقلاب ۵۷ خاندان پهلوی از هر طریقی که توانستند به کشور و مردم ضربه زدند. در اغتشاش ۱۴۰۴ نیز رضا پهلوی که در جنگ ۱۲ روزه با اسراییل از حمله به ایران حمایت کرده بود بعنوان تفاله نفوذی آمریکا و اسراییل و با سربازان پیاده نظامش اعتراضات به حق مردم را بسمت خشونت و کشتار پیش برد. با توجه به قوانین بین المللی و دادگاه لاهه از مسئولین ایران اسلامی میخواهیم ایشان را به دادگاه لاهه بکشانند و کارهای خیانت آمیز ایشان را محکوم نمایند.

قوه قضائيه، وزارت خارجه

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌yasinn naghdi‌
@Yasin121423 بهمن 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/Yasin1214/1770487111180847527سلام در صورت تمایل از این پویش حمایت بفرمایید🖕🖕🖕
تصویر نمایه‌ی ‌yasinn naghdi‌
yasinn naghdi

@Yasin1214  •  18 بهمن 1404

مطالبه

درخواست سه بانده کردن جاده اراک به قم

باتوجه به تردد بسیار زیاد خودروها از مسیر اراک به مقصد قم و ایجاد ترافیک سنگین در این محور،شایسته است یک باند یا خط به خطوط این مسیر اضافه گردد تا بخش عظیمی از این ترافیک کاسته شود.و زائران حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به راحتی به مقصد برسند.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌علی تهرانی‌
@Alitehrani23 بهمن 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌علی تهرانی‌
علی تهرانی

@Alitehrani  •  21 بهمن 1404

مطالبه پایان انحصار خودروسازان و آزاد شدن واردات خودروهای ارزان قیمت
مطالبه

حذف تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی و آزاد شدن واردات

با توجه به افزایش قیمت مکرر خودروسازان و ناتوانی در تولید به میزان نیاز کشور، از مسئولین تقاضا داریم به انحصار اعطایی پایان داده و حالا که قیمت خودروها نجومی شده، وارادات را برای هر شخص ایرانی با تعرفه گمرکی صفر آزاد کرده تا هم در بازار خودرو رقابت ایجاد شده و هم مردم در انتخاب خودرو آزاد باشن. چرا که با پرداخت این قیمت های ایرانخودرو ، مردم می‌توانند خودروهایی به مراتب با کیفیت تر سوار شوند

دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام اژه ای، ریاست محترم قوه قضائیه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Hami225 بهمن 1404
در پاسخ به
با سلام و احترام :از پویش جنابعالی حمایت شد لطفاً با توجه به تصویب قانون بودجه ۱۴۰۵ در هفته جاری و جهت ارتقاء روحیه شاغلان و جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان در زمان بازنشستگی از پویش «سقف پاداش پایان خدمت کارکنان نیروهای مسلح مطابق قانون اصلاح شود » حمایت فرمایید .لینک پویش :https://farsnews.ir/Ha…نمایش بیشتر
ح
حامی مردم

@Hami2  •  4 بهمن 1404

مطالبه

سقف پاداش پایان خدمت کارکنان نیروهای مسلح مطابق قانون اصلاح شود

برابر مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۷۸ کارکنان دولت به ازای هر سال خدمت از یک ماه پاداش آخرین حقوق و مزایای دریافتی بهره مند می شوند که از سال ۱۴۰۰ تبصره ای به آن اضافه شد که بر اساس آن هر ساله در قانون بودجه سال بعد سقفی برای آن‌ در نظر گرفته شد که بطور مثال حداکثر پاداش پایان خدمت در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و بیش از آن پرداخت نخواهد شد که بحث اینست که با توجه به کاهش ارزش پول ملی ( ریال ) و افزایش شدید قیمت ها در سال های اخیر این مبالغ ارزشی ندارد که دولت و مجلس برای آن سقف در نظر گرفته اند که بهترین کار برای ایجاد دلگرمی ، کاهش نارضایتی و ... برداشتن سقف پاداش پایان خدمت هست چرا که در دهه ۸۰ کارکنان بازنشسته با این پاداش یک واحد آپارتمانی کوچک در مناطق کم برخوردار شهر یا اطراف شهرهای بزرگ تهیه می کردند تا در اواسط دهه ۹۰ این پول فقط کفاف افزایش چند متری کارکنان دارای واحد مسکونی را می داد که به مرور با کاهش ارزش پول به خرید یک خودروی داخلی معمولی تنزل یافت که در حال حاضر امکان تهیه همان خودرو با این مبالغ پاداش پایان خدمت فراهم نمی باشد . بحث اصلی این درخواست مربوط به کارکنان نیروهای مسلح شامل ارتش ، سپاه ، فراجا می باشد که علاوه بر اجحاف عمومی که در بالا بر همه کارکنان دولت اعمال شده ، بر اساس قانون کارکنان نیروهای مسلح به علت سختی کار ، خطرات جانی ، خدمت در مناطق عملیاتی و صعب المعیشه ، آماده باش های متعدد ، عدم امکان انتخاب شهر محل خدمت و ... باید بیست درصد بیشتر از کارکنان دولت دریافت نمایند که در بودجه تصویبی سال ۱۴۰۴ دولت این قانون را نادیده گرفت و بدتر از آن مجلس خواسته یا ناخواسته مهر تاییدی بر این اشتباه عمدی یا سهوی دولت چهاردهم زد که بر این اساس در سال ۱۴۰۳ کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح که با اعمال ۲۰ درصد افزایش نیروهای مسلح مبلغ ۶۶۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت دریافت می کردند با عدم اعمال ۲۰ درصد در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت نمودند یعنی با افزایش تورم سرسام آور دو سال اخیر سقف پاداش پایان خدمت کارکنان نیروهای مسلح نه تنها افزایش نیافت بلکه ده میلیون تومان هم کاهش یافت ! و این جبران خدمات کارکنان نیروهای مسلح توسط دولت و مجلس جای سئوال و تعجب هست و حداقل فکری که در این خصوص به ذهن مردم خطور می کند بی تدبیری ! توامان دولت و مجلس نسبت به کارکنان مظلوم و زجر کشیده نیروهای مسلح و به طبع آن خانواده محترم آنان می باشد . به هر صورت دو انتقاد در اینجا مطرح هست که در ذیل اعلام می گردد : انتقاد اول از ستاد کل نیروهای مسلح می باشد که چرا در مقابل اجحاف بر کارکنان نیروهای مسلح سکوت کردند و دفاعی از حق و حقوق آنان و خانواده هایشان ننمودند ؟ در همین یک سال اخیر ، کارکنان نیروهای مسلح چقدر در دفاع از مردم ، کشور و نظام زحمت کشیدند و علاوه بر خطرات جسمی و جانی ، انواع اتهامات به ناحق نثار آنان و خانواده هایشان شده است . انتقاد دوم از دولت و مجلس می باشد که نمی دانند اگر امنیت نباشد هیج اقدام و کاری اعم از سیاسی ، اقتصادی ، عمرانی ، اجتماعی ، آموزشی ، بهداشتی و ... پیش نخواهد رفت و همه ضرر خواهند کرد . لذا از ریاست محترم مجلس و نمایندگان محترم مجلس بالاخص کمیسیون تلفیق مجلس به عنوان مدافعان حقوق عامه مردم تقاضا داریم در تصویب قانون بودجه سال ۱۴۰۵ با اصلاح این بند و در مرتبه نخست با برداشتن سقف ۷۵۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت برای کلیه کارکنان دولت و در مراحل بعدی اعمال ۲۰ درصد افزایش برای سقف پاداش پایان خدمت کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۵ و همچنین جبران مافات و اجحاف بر بازنشستگان سال ۱۴۰۴ نیروهای مسلح اقدام فوری و عاجل نمایند .

هیات دولت و مجلس شورای اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، اعضای محترم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۵، سازمان برنامه و بودجه کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Mmmmm1126 بهمن 1404
در پاسخ به
بسی خیال باطل ،به خود جسارت نکنید ، امت یک حقوق ، مردم ی حقوق ،البته ما امت بودیم ،امت راه حق🫠

تصویر نمایه‌ی ‌اَمین‌
@Qom1628 بهمن 1404
در پاسخ به
حمایت شد هم وطن شماهم حمایت کنید تا فساد فحشا در فضای مجازی پایان یابد  🙏https://farsnews.ir/Qom16/1771243533194078256
تصویر نمایه‌ی ‌اَمین‌
اَمین

@Qom16  •  27 بهمن 1404

درخواست بازنگری در مدیریت بخش پالایش سروش پلاس
مطالبه

درخواست بازنگری در مدیریت بخش پالایش سروش پلاس

با سلام و احترام در ماه‌های اخیر ضعف محسوسی در عملکرد بخش پالایش و رسیدگی به گزارش‌های کاربران در سروش پلاس مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد حضور آنلاین و پیگیری مستمر در بخش ریپورت کافی نیست و بسیاری از گزارش‌ها یا با تأخیر طولانی بررسی می‌شوند یا نتیجه بازدارنده‌ای در پی ندارند. این مسئله باعث شده برخی تخلفات بدون برخورد جدی ادامه پیدا کند. در حال حاضر مواردی مانند توهین به اقوام، انتشار محتوای مبتذل و تحریک‌آمیز، حمایت‌های سیاسی مسئله‌دار، فعالیت کانال‌های کراش‌یابی با محتوای مستهجن، حذف نشدن حساب‌ها و کانال‌های متخلف با وجود گزارش‌های متعدد، تبلیغات نامتعارف، بیوهای نامناسب، کلاهبرداری‌های مجازی و فروش روش‌های دور زدن فیلترینگ، همچنان مشاهده می‌شود و در برخی بخش‌ها رو به عادی‌سازی است. ادامه این روند موجب کاهش اعتماد کاربران دغدغه‌مند و تضعیف فضای سالم پیام‌رسان خواهد شد. لذا تقاضا داریم در مدیریت بخش پالایش تجدیدنظر جدی صورت گیرد و فرد یا تیمی جدید، فعال، پاسخگو و پیگیر جایگزین شود تا گزارش‌های مردمی با دقت، سرعت و قاطعیت بررسی و رسیدگی شوند. انشاالله مسئولین دغدغه مند پیگیر این موضوع بشوند با احترام جمعی از کاربران دغدغه‌مند

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

نمایش گزارش


@user170910005846158278427 اسفند 1404
در پاسخ به
زیاد پویش صحیحی نیست!!مثال نقضش اگر هر کدام از آن کارگران توانست مسئولیت شغلی آن مدیر با آن حجم وسیع از اختیارات را که می‌تواند در یک لحظه غفلت تمام کارخانه را بشکست و تمام کارگران را بیکار کند انجام بدهد آنموقع بیایند این ادعاها را بکنند!بایست منطقی بود

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel10 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  2 فروردین 1405

بازگشایی بورس با حداکثر حمایت و نقدشوندگی
مطالبه

بازگشایی بورس با حداکثر حمایت و نقدشوندگی

اقتصاد پایه سیاست و توان نظامی هست و باید قدرتمند باشد تا سیاست و قوای نظامی را بتواند پشتیبانی کند و عقبه قدرتمندی ایجاد کند. تجربه جنگ ۱۲ روزه نشان داد که بازگشایی بورس به شدت بدون برنامه انجام شد یا از،عمد با ویرانی کانل بازار سرمایه آغاز شد که انشالله با توجه به تجربه قبلی امیدواریم کا اینبار درست عمل کند. نقدشوندگی و بازار مثبت با حمایت تمام قد نهادهای قدرت باید اولویت کار باشد ۶ سال بورس در قعر ایستاده و طلا و دلار آمریکا در عرش!!! هنوز دیر نیست می‌شود جبران کرد.پس تا کار از کار نگذشته از حالا تدارک کار را ببینید. اکثر نامگذاری های سال و حتی امسال در مورد اقتصاد مقاومتی و بازار سرمایه بوده و هست اما از عمد یا غیر عمد در حد شعار باقی مانده .اینبار اقتصاد را دریابید که اولیت خواسته رهبری جدید ملت و کشور است و آنرا پشت گوش نیاندازید انشالله. سهامداری که بعد ۶ سال هنوز امید دارد و پای کار و اقتصاد و تولید ایستاده را دریابید.

رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، آقای همتی، آقای صیدی.پزشکیان مدنی زاده همتی، رهبری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌انسان لطیف‌
@elot6611 فروردین 1405
در پاسخ به
متاسفانه این حکومت بخاطر همین تبعیضی که ایجاد کرد مشروعیتش رو از دست داد

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9919 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9920 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  18 فروردین 1405

همه کاربران لطفا قبل از ایجاد پویش ،موضوع را جستجو کنند و اگر دیدند کاربر دیگری آنرا قبلا مطرح کرده از تکرار و ایجاد پویش تکراری خودداری کنند. برای جلوگیری از پویش های تکراری و تمرکز بیشتر برای بالا بردن حمایت روی آن موضوع و جلوگیری از پراکندگی نیروی حمایتی و جلوگیری از شلوغی بی جهت در مطالب فارس…
نمایش بیشتر
مطالبه

با جستجو موضوع ،قبل از ایجاد پویش، از تکراری بودن پویش جلوگیری کنیم

همه کاربران لطفا قبل ایجاد پویش ،موضوع را جستجو کنند و اگر دیدند کاربر دیگری آنرا قبلا مطرح کرده از تکرار ایجاد پویش خودداری کنند. برای جلوگیری از پویش های تکراری و تمرکز بیشتر برای بالا بردن حمایت روی آن موضوع و جلوگیری از پراکندگی نیروی حمایتی و جلوگیری از شلوغی بی جهت در مطالب فارس من باید حتما قبل ایجاد پویش آنرا در فارس من جستجوی کنیم. دوستان اگر دائم پویش تکراری ایجاد کنیم تمرکز برای گرفتن حمایت حداکثری از بین می‌رود و این پراکندگی و ازدیاد ، ثمره‌ ای جز شلوغی صفحات ندارد و علاوه بر آن حمایت را باید از صفر (۰) شروع کنیم!!! یعنی از اول باید به جذب حمایت بپردازیم! خب چه اشکالی دارد تا با یک جستجوی ساده در کلمات کلیدی مد نظر پویش خود اول ببینیم پویش مورد نظر ما از قبل ایجاد شده یا نه ،و بعد آن پویش ها را حمایت کنیم و ادامه راه را بریم جلو تا از دوباره کاری پرهیز کنیم و زودتر به امتیاز و حمایت بالاتر برسیم. پویش تکراری کاربران را در انبوهی از پویش های تکراری سردرگم می‌کند و علاوه بر آن کاربران جدید حوصله و وقت زدن انبوهی از پویش های تکراری را ندارند و همین موضوع باعث پخش شدن حمایت ها و کاهش حمایت می‌شود. لطفا به این موضوع مهم دقت بفرمایید. از خبرگزاری محترم فارس می‌خواهم تا در قسمت فارس من با کمک هوش مصنوعی، موضوعات تکراری را در هم ادغام نماید و حمایت های آنها را نیز با هم ادغام و اضافه کند تا مسئولان محترم هم راحت تر و سریع تر بتوانند موضوعات را بازبینی نمایند. علاوه بر آن از این به بعد محدودیت هایی را برای جلوگیری از طرح موضوعات تکراری ایجاد کنند و یا در زمان ایجاد کمپین توسط کاربر آن کمپین ها یی که به نظر با کمپین نویسنده یکی است را در زیر صفحه سریعا نمایش دهد تا کاربر با دیدن آنها بی جهت خود را گرفتار تولید کمپین تکراری نکند. باتشکر لطفا این کمپین را انتشار حداکثری کنید. این موضوع برای همه گروه ها قابل انتشار است.

کاربران محترم فارس من، خبرگزاری معظم فارس، ویرایشگر و مدیران سایت خبرگزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17516703767914 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  14 اردیبهشت 1405

برای رهایی از نابسامانی و دستکاری ریال و وام ها ی نجومی بی بازگشت،تمام بانک ها در بانک مرکزی ادغام گردند.اینطوری هم دیگر بانک مرکزی بهانه ای ندارد تا سو مدیریت و ترک فعل خود را ناشی از شلختگی مالی ،گردن دیگر بانک ها بیاندازد.این بنگاه های فاسد مالی ،تورم زا و ربوی را یکپارچه کنید .
مطالبه

طرح ادغام بانک‌ها در بانک مرکزی بررسی شود

بر کسی پوشیده نیست ،در این سال‌ها، بانک ها چه بر سر اقتصاد کشور آوردند و بانک مرکزی هم ،مشکلات را گردن بانک ها انداخته و خود را مبرا از هر مشکلی می‌سازد. بهتر این است که حالا که دست به ادغام های بانک مرکزی خوب است و در این مسیر تجارب بالایی هم پیدا کرده است،آستین بالا بزند و یکبار برای همیشه ،این مشکلات مدیریتی و وام دهی و چاپ پول و استقراض و دیگر مشکلات مالی را یکپارچه در خود متمرکز کند. همه بانک ها را در خود ادغام کند و شعب همه بانک ها به بانک مرکزی تغییر نام پیدا کنند و حقوق و سهام و حساب ها به نام بانک مرکزی در بیاد. اینطوری دیگر ،نیازی به نظارت بی فایده برای، اینهمه بانک و صدها شعبه، آنها نمی‌باشد. بانک مرکزی می‌تواند مستقیما و با سیستم یکپارچه، همه چیز را بدون واسطه رصد کند. اگر اینکار انجام نشود ،حالا حالا ها باید دائم بانک ادغام کنیم و ادغام هر بانک تبعات سنگین خودش را در سیستم مالی و اقتصادی کشور،آنهم به صورت ویرانگری، خواهد داشت. حال که آشفته بازار و هر کی هرکی هست و آب گل آلود است،شما هم آستین بالا بزنید و ادغام کلیه بانک ها را کلید بزنید. سهام سهامداران آن را ،به شیوه بانک آینده، بخرید ،با همان شیوه صندوق مالی از آورده اموال بانکی، و خود را از نظارت بر اینهمه بانک و شعبه ،خلاص سازید.

شورای سران قوا، قوای مقننه مجریه قضائیه، شورای مالی و اعتبار، بانک مرکزی کشور، آقای رئیس جمهور، آقایان، همتی ، مدنی زاده ، فرزین، کلیه تصمیم گیران مالی کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse993 روز پیش
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول