گرمه میزبان ۳ شهید گمنام میشود
فرماندار گرمه گفت: در هفته جاری گرمه میزبان ۳ شهید گمنام خواهد شد.
عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه در گفتوگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور، مرهون خون پاک شهدا و روحیه ایثار و فداکاری آنان است. وی گفت: شهرستان گرمه ۱۵۵ شهید و ۶ شهید گمنام والامقام دارد و این سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند. فرماندار گرمه افزود: همه مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان گرمه برای حضور باشکوه درمراسم تشییع شهید گمنام دعوت میشوند و حضور به هم رسانند. وی تصریح کرد: شهیدان با فدا کردن جان خود، پایههای اقتدار کشور را محکم کردند، لذا همه ما وظیفه داریم در قبال این از خودگذشتگی، شهدا را تکریم کنیم. پایان پیام/ح
13:12 - 18 آذر 1402