پویش «به عشق علی» در خراسان جنوبی اجرا می شود
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به حمایت از9 هزار و 970 ایتام و محسنین در استان از اجرای پویش ملی «به عشق علی» در استان به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه ولایت و امامت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار میشود. وی افزود: در حال حاضر ۹ هزار و ۹۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۲ هزار ۳۳۴ نفر ایتام و ۷ هزار و ۶۳۶ نفر را فرزندان محسنین تشکیل میدهد. وی ادامه داد: ۳۵ هزار و ۹۷۱ حامی حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را متعهد شدهاند. مدیرکل کمتیه امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: سرانه ماهانه دریافتی ایتام از محل کمکهای مردمی حدود یک میلیون و ۲۹۳ هزار تومان است. عرب خاطرنشان کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین به ۴۶۴ هزار تومان در ماه رسیده است که با به دنبال افزایش این کمکها از طریق جذب حامیان جدید هستیم. وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینههای خانوار، معتقدیم سرانه دریافتی هر فرزند یتیم و محسنین باید حداقل به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برسد. وی افزود: در دهه امامت و ولایت به ویژه عید سعید غدیر، برنامههای ویژهای برای جذب حامیان ایتام پیشبینی شده است و علاوه بر آن مردم نیکوکار میتوانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند. پایان پیام/۶۹۰۷۵ 08:33 - 15 تیر 1402