تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان

آئین تجلیل از دست‌اندرکاران، قهرمانان و مدال‌آوران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شنبه ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران قهرمانان و مدال‌آوران رقابتهای سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان (ناپل ایتالیا)، مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و آسیا با حضور مسئولان عالی رتبه دانشگاهی و ورزشی کشور برگزار خواهد شد. در این مراسم از مدال‌آوران، مربیان و سرپرستان تیم‌های تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، بسکتبال و کاراته تجلیل می‌شود. انتهای پیام/
ورزش دانشجویی
12:25 - 11 تیر 1399

2 بازنشر
14 بازدید



1 پاسخ