بسمهتعالی جناب آقای دکتر عظیمیراد نماینده محترم مردم مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با سلام و تهنیت اعیاد ولایت و امامت؛ احتراماً ضمن قدردانی از فعالیتهای مستمر، دلسوزانه و پیگیرانه حضرتعالی در راستای احقاق حقوق مغفول دانشآموزان این مرز و بوم، که به حق سربازان آینده انقلاب اسلامی و ادامهدهندگان راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هستند، بدینوسیله مراتب سپاس خود را از حمایتها و دغدغهمندی شما در موضوعاتی همچون تأثیر مثبت معدل پایه یازدهم، ساماندهی و تخصیص برخی دروس برای امتحانات نهایی و همچنین اصلاح و بهبود شرایط کنکور سراسری اعلام میداریم؛ اقداماتی که بدون تردید آثار مثبت و ارزشمند آن در آینده نظام آموزشی و فضای اجتماعی کشور نمایان خواهد شد. بیشک این تلاشها و حمایتهای صادقانه هرگز از نگاه ملت ایران پنهان نخواهد ماند و امید است با همت و پیگیری حضرتعالی و دیگر دلسوزان نظام اسلامی، گامهای مؤثری در مسیر تحقق عدالت آموزشی و اعتلای آینده فرزندان این سرزمین برداشته شود. از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.
جناب آقای دکتر عظیمی راد
@dnaa1333 خرداد 1405در پاسخ بهسپاس و تشکر فراوان از جناب آقای دکتر عظیمیرادکه پیگیر شرایط دانشآموزان با توجه به شرایط موجود هستند.
@user1779633233343 خرداد 1405در پاسخ بهممنونم از دکتر احسان عظیمی راد که با وجود شرایط نامطلوب کشور پیگیر مطالبات کنکوری ها در خصوص مثبت شدن تاثیر معدل یازدهم هستند.
@user17091017446470423964 خرداد 1405در پاسخ بهسلام و عرض ادب ،نظام تعلیم و تربیت ما مدیون دلسوزی و فعالیت و تلاشهای بی وقفه آقای دکتر احسان عظیمی راد استامیدوارم فرزندان ایران زمین قدر چنین نمایندگان دلسوزی را بدانند و سایر مسئولین از ایشان الگو برداری کنند
@Mohammad_23705 خرداد 1405در پاسخ بهتشکر و درود فراوان بر آقای عظیمی راد عزیز شمایید مطالبه گر حق ما ❤️
@user1766747015125 خرداد 1405در پاسخ بهسپاس فراوان از آقای عظیمی راد به خدا توانایی دوپایه امتحان دادن رو نداریم تورو خدا پیگیری هارو ادامه بدین 🙏🙏🙏🙏
@user1771418020785 خرداد 1405در پاسخ بهباتشکرازدکترعظیمیجامعه کنکوریها هرگز تلاش شما برای ایجاد عدالت در کنکور و حفظ ارامش کنکوریها در شرایط سخت و جنگ را فراموش نمیکنندکنکور 405 حتما باید شرایط جنگ را در نظر بگیرند و حداقل پایه 11را لغو و یا مثبت کنند و تاثیر معدل را کاهش دهنداز جنابعالی بسیار سپاسگزاریم
@user1769335455875 خرداد 1405در پاسخ بهخیلی ممنون از دکتر عظیمی راد بابت حمایت کنکوریا این لطف شما فراموش نشدنیه 🌺
@user1772097470276 خرداد 1405در پاسخ بهتشکر از دکتر عظیمی راد که پیگیر شرایط دانش اموزا هستنبه امید مثبت شدن معدل پایه یازدهم
@user17091016593188289606 خرداد 1405در پاسخ بهبه امید مثبت شدم یازدهم ممنون از همراهی دکتر عظیمی راد
@user176346 خرداد 1405ممنونم از جناب دکتر عظیمی راد عزیز که پیگیر وضعیت دانش اموزان هستند
@user17091002581149041036 خرداد 1405در پاسخ بهسلام و درود به آقای عظیمی راد تنها مرد عمل .خوبه که تو کشور چنین افراد ی مثل شما داریم .لطفا مثبت شدن پایه یازدهم را از رئیس جمهور پیگیری نمایید.