تقدیر و تشکر

تقدیر از پیگیری دکتر عظیمی‌راد درباره کنکور و معدل

بسمه‌تعالی جناب آقای دکتر عظیمی‌راد نماینده محترم مردم مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با سلام و تهنیت اعیاد ولایت و امامت؛ احتراماً ضمن قدردانی از فعالیت‌های مستمر، دلسوزانه و پیگیرانه حضرت‌عالی در راستای احقاق حقوق مغفول دانش‌آموزان این مرز و بوم، که به‌ حق سربازان آینده انقلاب اسلامی و ادامه‌دهندگان راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هستند، بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از حمایت‌ها و دغدغه‌مندی شما در موضوعاتی همچون تأثیر مثبت معدل پایه یازدهم، ساماندهی و تخصیص برخی دروس برای امتحانات نهایی و همچنین اصلاح و بهبود شرایط کنکور سراسری اعلام می‌داریم؛ اقداماتی که بدون تردید آثار مثبت و ارزشمند آن در آینده نظام آموزشی و فضای اجتماعی کشور نمایان خواهد شد. بی‌شک این تلاش‌ها و حمایت‌های صادقانه هرگز از نگاه ملت ایران پنهان نخواهد ماند و امید است با همت و پیگیری حضرت‌عالی و دیگر دلسوزان نظام اسلامی، گام‌های مؤثری در مسیر تحقق عدالت آموزشی و اعتلای آینده فرزندان این سرزمین برداشته شود. از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.

جناب آقای دکتر عظیمی راد

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
12:31 - 3 خرداد 1405
حوزه و دانشگاه
دانشگاه




80 پاسخ

@dnaa1333 خرداد 1405
در پاسخ به
سپاس و تشکر فراوان از جناب آقای دکتر عظیمی‌رادکه پیگیر شرایط دانش‌آموزان با توجه به شرایط موجود هستند.

@user1779633233343 خرداد 1405
در پاسخ به
ممنونم از دکتر احسان عظیمی راد که با وجود شرایط نامطلوب کشور پیگیر مطالبات کنکوری ها در خصوص مثبت شدن تاثیر معدل یازدهم هستند.

تصویر نمایه‌ی ‌هادی‌
@user17091017446470423964 خرداد 1405
در پاسخ به
سلام و عرض ادب ،نظام تعلیم و تربیت ما مدیون دلسوزی و فعالیت و تلاش‌های بی وقفه آقای دکتر احسان عظیمی راد استامیدوارم فرزندان ایران زمین قدر چنین نمایندگان دلسوزی را بدانند و سایر مسئولین از ایشان الگو برداری کنند

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user174828193404 خرداد 1405
در پاسخ به
دکتر دوست داریم❤️

@user1767704799945 خرداد 1405
در پاسخ به
مثبت شدن یازدهم

@Mohammad_23705 خرداد 1405
در پاسخ به
تشکر و درود فراوان بر آقای عظیمی راد عزیز شمایید مطالبه گر حق ما ❤️

@user1767695596385 خرداد 1405
در پاسخ به
به امید مثبت شدن معدل پایه یازدهم

@user1765204439435 خرداد 1405
در پاسخ به
ممنون از اینکه به فکر ما هستین

@user1766747015125 خرداد 1405
در پاسخ به
سپاس فراوان از آقای عظیمی راد به خدا توانایی دوپایه امتحان دادن رو نداریم تورو خدا پیگیری هارو ادامه بدین 🙏🙏🙏🙏

@user1755104425355 خرداد 1405
در پاسخ به
عظیمی راد دوست داریم❤️

@user1771418020785 خرداد 1405
در پاسخ به
باتشکرازدکترعظیمیجامعه کنکوریها هرگز تلاش شما برای ایجاد عدالت در کنکور و حفظ ارامش کنکوریها در شرایط سخت و جنگ را فراموش نمیکنندکنکور 405 حتما باید شرایط جنگ را در نظر بگیرند و حداقل پایه 11را لغو و یا مثبت کنند و تاثیر معدل را کاهش دهنداز جنابعالی بسیار سپاسگزاریم

@user1769335455875 خرداد 1405
در پاسخ به
خیلی ممنون از دکتر عظیمی راد بابت حمایت کنکوریا این لطف شما فراموش نشدنیه 🌺

@user1772097470276 خرداد 1405
در پاسخ به
تشکر از دکتر عظیمی راد که پیگیر شرایط دانش اموزا هستنبه امید مثبت شدن معدل پایه یازدهم

@user17091016593188289606 خرداد 1405
در پاسخ به
به امید مثبت شدم یازدهم ممنون از همراهی دکتر عظیمی راد

@user176346 خرداد 1405
ممنونم از جناب دکتر عظیمی راد عزیز که پیگیر وضعیت دانش اموزان هستند

@user17091011723825622536 خرداد 1405
در پاسخ به
او امید ماست

@user1736010183646 خرداد 1405
در پاسخ به
ممنون از دکتر عظیمی راد که هوای مارو دارن

@user1767181478616 خرداد 1405
در پاسخ به
دکتر خیلی دوست داریم باور کن تو قلب ما جا داری

@user17091002581149041036 خرداد 1405
در پاسخ به
سلام و درود به آقای عظیمی راد تنها مرد عمل .خوبه که تو کشور چنین افراد ی مثل شما داریم .لطفا مثبت شدن پایه یازدهم را از رئیس جمهور پیگیری نمایید.