@Sejil18 فروردین 1405در پاسخ به واسراییل غلط کرد....این تاسیسات عملا واسه امریکا و متحدانش توی غرب آسیا ساخته شده هر ضربه به این جاها دردش جای دیگه احساس میشه...بعدشم ال سعود رو به سنی ها نچسپون اینها اصلا مسلمون نیستن
@pirca18 فروردین 1405در پاسخ به وجنگنده رژیم صهیونی توسط سوخت رسان بلند شده از فرودگاه سعودی ، احتمالا با سوخت جت تولید شده در پالایشگاه های سعودی و در آسمان سعودی سوخت گیری نکرده بود به پتروشیمی های ایران نمیرسید .
@Alireza137418 فروردین 1405در پاسخ به واون کارشناس تو مخش پهن بودهوقتی اروپا اومد خشتکش رو کشید رو سرش میفهمه
@Abbasam18 فروردین 1405در پاسخ به ودشمن چیه هرچی گفتن باور میکنی سگ زرد برادر شغاله این عربا جنگ رو تامین مالی میکنن
@user1773026630918 فروردین 1405در پاسخ به وشماغصه نخور عرب همان صهیون است البته قبلش تمامی پتروشیمی های صهیون رو سردار شخم زده.درضمن این تاسیسات اکثراتوسط شرکتهای امریکاساخته شده و سهام دار های اصلی امریکایی هستن و سودی هم که به عربها میرسه سر سال ترامپ میاد میگیره بهشون سلاح میده یا میگه تو امریکاسرمایه گذازی کنن! عرب هافقط کولی دادن بلدن
@user17084564332618 فروردین 1405در پاسخ به وکارشناس اسرائیلی گفته؟🧐دقیقا کدوم کارشناس ناقلا؟بقیه پست ها ت رو هم کارشناس اسرائیل گفته بود؟👉
@user17504000959318 فروردین 1405در پاسخ به واشتباه نکن. عربستان رفته با اسرائیل پیمان ابراهیم بسته. در قرآن می فرماید یهود و نصاری را دوست خود نگیرید در غیر این صورت شما نیز مثل آنها خواهید شد