18 فروردین 1405

غول پتروشیمی عربستان در آتش

بزرگترین شهرک پتروشیمی عربستان هم‌اکنون هدف پرتابه‌ها قرار گرفته است.
یک کارشناس اسرائیلی گفته: «ما پتروشیمی ایران رو زدیم و ایران پتروشیمی یه دشمن سنی ما رو. دیگه چی از این بهتر؟»
02:13 - 18 فروردین 1405




13 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی احمدی‌
@Aliahmad918 فروردین 1405
در پاسخ به و
واقعا عربستان دشمن اسرائیله؟ تا حالا یه فحش به اسرائیل داده؟

@Sejil18 فروردین 1405
در پاسخ به و
اسراییل غلط کرد....این تاسیسات عملا واسه امریکا و متحدانش توی غرب آسیا ساخته شده هر ضربه به این جاها دردش جای دیگه احساس میشه...بعدشم ال سعود رو به سنی ها نچسپون اینها اصلا مسلمون نیستن

تصویر نمایه‌ی ‌پیر آسیای مرکزی‌
@pirca18 فروردین 1405
در پاسخ به و
جنگنده رژیم صهیونی توسط سوخت رسان بلند شده از فرودگاه سعودی ، احتمالا با سوخت جت تولید شده در پالایشگاه های سعودی و در آسمان سعودی سوخت گیری نکرده بود به پتروشیمی های ایران نمیرسید .

@Alireza137418 فروردین 1405
در پاسخ به و
اون کارشناس تو مخش پهن بودهوقتی اروپا اومد خشتکش رو کشید رو سرش میفهمه

تصویر نمایه‌ی ‌Abbasam‌
@Abbasam18 فروردین 1405
در پاسخ به و
دشمن چیه هرچی گفتن باور میکنی سگ زرد برادر شغاله این عربا جنگ رو تامین مالی میکنن

تصویر نمایه‌ی ‌محمدامین رضاوند‌
@Aminmo99418 فروردین 1405
در پاسخ به و
فیک جاعل اخبار 😂

تصویر نمایه‌ی ‌نورالهدا‌
@Mahoor18 فروردین 1405
در پاسخ به و
با لحن باباپنجعلی:فرناز فصیحیه؟

@user1773026630918 فروردین 1405
در پاسخ به و
شماغصه نخور عرب همان صهیون است البته قبلش تمامی پتروشیمی های صهیون رو سردار شخم زده.درضمن این تاسیسات اکثراتوسط شرکتهای امریکاساخته شده و سهام دار های اصلی امریکایی هستن و سودی هم که به عربها میرسه سر سال ترامپ میاد میگیره بهشون سلاح میده یا میگه تو امریکاسرمایه گذازی کنن! عرب هافقط کولی دادن بلدن

@user170910001689820991918 فروردین 1405
در پاسخ به و
اون کارشناس اسرائیلی خودتی

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140418 فروردین 1405
در پاسخ به و
پتروشیمی خودش هم هدف گرفته شدهدفت چیه از این مطلب؟

تصویر نمایه‌ی ‌محمد پارسامهر‌
@user17084564332618 فروردین 1405
در پاسخ به و
کارشناس اسرائیلی گفته؟🧐دقیقا کدوم کارشناس ناقلا؟بقیه پست ها ت رو هم کارشناس اسرائیل گفته بود؟👉

@user17504000959318 فروردین 1405
در پاسخ به و
اشتباه نکن. عربستان رفته با اسرائیل پیمان ابراهیم بسته. در قرآن می فرماید یهود و نصاری را دوست خود نگیرید در غیر این صورت شما نیز مثل آنها خواهید شد