
@mahdi_ahmadi_7128 فروردین 1405جانفدایان ایران ۲۷ میلیون نفر شدند
شمار شرکتکنندگان در پویش جانفدا از ۲۷ میلیون نفر عبور کرد و این عدد کماکان رو به افزایش است.
@Fajazi28 فروردین 1405در پاسخ بههمین ۲۷ میلیون نفری پنجاه هزار تومن بدید میشه ۱۳۵ میلیارد.کمک بشه به خونه هایی که تو جنگ آسیب دیدن.کلی آدم دعاتون میکننپویش هم به یک سرانجام خوبی میرسه
@Fajazi28 فروردین 1405در پاسخ بههمین ۲۷ میلیون نفری پنجاه هزار تومن بدید میشه ۱۳۵ میلیارد.کمک بشه به خونه هایی که تو جنگ آسیب دیدن.کلی آدم دعاتون میکننپویش هم به یک سرانجام خوبی میرسه
@Fajazi31 فروردین 1405در پاسخ به وکم عقل .کجای حرف من توهین آمیز بود که تربیت خانوادگیتو نشون همه میدی؟
@Journalist27 فروردین 1405ایران جزو ۴ کشور برتر جهان در ضریب هوشی
رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران گفت: : بر اساس مطالعات جهانی، ضریب هوشی ایرانیان جزو سه یا چهار کشور اول دنیاست.
@Fajazi27 فروردین 1405در پاسخ به ونه خیلی از مسئولین با رابطه و رانت اومدن.اگه ضریبهوشی مسئولین بالا بود وضع مملکت این نبود.
@Inghilabi27 فروردین 1405در پاسخ به واونوقت بقیه دنیا مثل امریکا و چین از این خبرا نیست ها؟مثلا ترامپ داماد و رفیقاشو اورده سر کار
@Fajazi27 فروردین 1405در پاسخ به ووضع مملکتشون چطوریه؟تورم n درصدی دارن؟وضع اینترنتشون ؟اقتصادشون؟مدیریتشون تو کشورشون چطوره؟
@mahdi_ahmadi_7126 فروردین 1405جان فدایان وطن ۲۶ میلیون نفر شدند
آمار شرکتکنندگان در پویش جانفدا امروز از مرز ۲۶ میلیون نفر عبور کرد و این آمار کماکان در حال افزایش است.
@Fajazi26 فروردین 1405در پاسخ بههمیشه با خودم میگم چی میشد اگه این دو قطبی تو مملکت نبود و ما مردم به جون هم نمیوفتادیم.خیلی از مشکلاتمون حل میشد.کاش یه حرکتی میزدین مردم رو به هم نزدیک تر میکردین.کاش این ۲۶ میلیون نفر رو که میگید از ۶۰ میلیون نفر دیگه ای هم که تو این کشور زندگی میکنن هم میگفتین .
@Ahmad_R26 فروردین 1405در پاسخ به وبر فرض صحت عدد و امنیت سایت این 26 میلیون شماره همراه هست نه 26 میلیون نفر تو همین هم دارن عدد سازی میکنن
@Fajazi26 فروردین 1405در پاسخ به وبرام عجیبه که خیلی راحت از ۶۰ میلیون آدم میگذرن.سرمایه ای که قدرشو نمیدونن.هیچوقت صداشونو نشنیدن بهشون اهمیت ندادن.بنظرت اگه هوای (همه ی) مردم رو داشتن برای خیابون نیاز به حشد الشعبی و فاطمیون و ... بود؟ایرانیا جونشونو واسه یه سانت خاکشون میدن
کاربر فجازی پاسخ داد
کاربر فجازی پاسخ داد
@MORTEZA24 فروردین 1405سیلی اول ایران به طرح محاصره دریایی ترامپ
بررسی کشتیهای از قبل بارگیری شده ایران که روی دریا شناور و در حالت dark قرار دارند، نشان میدهد که ایران از قبل پیشبینی این طرح را کرده بود و بیش از ظرفیت و بهاندازه حدود ۳ ماه فروش خود بر روی دریا شناور کرده است.
@Fajazi24 فروردین 1405در پاسخ بهخب حالا تو برنامه ی اینشات دوتا خط قرمز روی نقشه ی خیلی دقیقم میکشم که مشخص بشه کی از کجا تنگه رو میتونه ببنده و با تحلیل تخصصیم همه حیرت زده بشن.پیکنیکم خاموش کنم برم سراغ کار و زندگیم
کاربر فجازی پاسخ داد
@NargesJafari23 فروردین 1405خضریان: اگر غرامت ندادند، با توقیف کشتیهایشان غرامت میگیریم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ایران با دست برتر وارد گفتگو شده و از اصول خود کوتاه نمیآید. در صورتی که غرامتهای ایران پرداخت نشود، کشتیهای کشورهای متخاصم توقیف و فروخته خواهند شد و مدیریت تنگه هرمز نیز همچنان در اختیار نیروهای مسلح ایران است.
کاربر فجازی پاسخ داد
@SUNNISH23 فروردین 1405در پاسخ بهایرانی عزیز،ای هم وطن ، جانِ من !کمک کرده مطالبه ام را حمایت بزندل قرارش نمانده عقب افتاده از قافلهیاری ام کن در وصول این مطالبه گزینشی و آموزشی ، کامل و فشرده جان فدا شویم ، حرفه ای وباتجربه https://farsnews.ir/SUNNISH/1775650805152042118مطالبهفوری فوری جانفدایان
لزوم "فوری گزینش" سریع داوطلبان لیست جان فدایان
سازمان اطلاعات سپاه، ریاست محترم سازمان اطلاعات سپاه، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، سردار محسن رضایی، سردار موسوی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش
@Fajazi23 فروردین 1405میشه از شعر گفتن فاصله بگیری؟خیلی فاصله بگیر مثلا هزار کیلومتر
@user17684973351923 فروردین 1405در پاسخ بهیادش بخیر ی 10سال پیشم توی مذاکرت برجام میگفتن عراقچی خودکار رو توی صورت جانکری پرت کردهالان بعد 10 سال همون آش همون کاسهپیشرفت که نکردیم صد برابر وضع زندگی هم بدتر شدهاین وسط جوونی ما داره میره...
کاربر فجازی پاسخ داد
@Fajazi23 فروردین 1405در پاسخ بهمن حس میکنم مذاکره خیلی وقته تموم شده از در پشتی رفتن به هیچکس هم حوصله نداشتن بگن..
@user17684973351923 فروردین 1405در پاسخ بهبعد جنگ به بعد خداییش پزشکیان نقش هویج رو در مملکت ایفا میکنه
@user17759437743923 فروردین 1405در پاسخ بهبعد از ۴۷سال شام کاری هم بامقامات امریکایی ها خوردیم.نوش جانتان.