23 فروردین 1405

خضریان: اگر غرامت ندادند، با توقیف کشتی‌هایشان غرامت می‌گیریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ایران با دست برتر وارد گفتگو شده و از اصول خود کوتاه نمی‌آید. در صورتی که غرامت‌های ایران پرداخت نشود، کشتی‌های کشورهای متخاصم توقیف و فروخته خواهند شد و مدیریت تنگه هرمز نیز همچنان در اختیار نیروهای مسلح ایران است.
علی اوجیه سیاسی هاست.جدی نگیرید
23:29 - 23 فروردین 1405

15 واکنش
1091 بازدید