اخرین مهلت تحویل فرم‌های کاربینی فقط تا ۲۰ بهمن

دانشجویان درس کاربینی نیمسال اول ۱۴۰۵-۱۴۰۴ باید فرم‌های خود را حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۰ بهمن به واحد آموزش تحویل دهند، در غیر این‌صورت غیبت برای آنان ثبت شده و ملزم به اخذ مجدد درس خواهند بود.
بر اساس اعلام واحد آموزش دانشکده خبرگزاری فارس، کلیه دانشجویانی که در نیمسال جاری درس کاربینی را اخذ کرده‌اند، تا پایان ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند فرم‌های تکمیل‌شده کاربینی را به واحد آموزش تحویل دهند.این مهلت‌قطعی بوده و تمدید نخواهد شد. در صورت عدم تحویل به‌موقع:۱. امکان درج نمره در سامانه آموزشی فراهم نیست.۲. برای دانشجویان متخلف «غیبت» ثبت می‌شود.۳. دانشجو موظف است در نیمسال آینده این درس را مجدداً بردارد.لازم به تأکید است که این تصمیم مطابق با ضوابط آموزشی دانشگاه بوده و به هیچ‌عنوان قابل تغییر یا ارفاق نیست.دانشجویان می‌توانند در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با واحد آموزش تماس بگیرند.02142082942-02142082941
10:30 - 19 بهمن 1404

3 واکنش
41٫1k بازدید