این سگهای وطن فروش باید بسزای خیانت و جنایاتشون برسن اما خطری که از جانب نفوذیها و غربزده ها کشور را تهدید میکند از دشمنان تابلودار مهمتر وبیشتر است بخصوص غربزده هائی که هم اکنون در ارکان نظام نفوذ کردن ! غفلت از اینها امنیت نظام وکشور را خیلی بیشتر بخطر خواهد انداخت. (بقول معروف باید مراقب گل بخودی زدن غضنفرها بود خطرشان از رونالدو هم بیشتره !!!)