من شخصا فکر میکنم قایق تندرو در برابر امریکا به هیچ دردی نمیخوره تا بخواد به برد شلیک موشکش برسه صدتا هلیکوپتر و جنگنده و پهپاد میزننش در برابر کشور های خلیج فارس شاید بدرد بخوره ولی امریکا نه برای امریکا همین موشک های ضد کشتی بدرد میخوره ( ساحل پرتاب چون اونا سنگینن اونی که رو قایق هست سبک و برد کم
در برابر کشور های خلیج فارس اونجا پدافند مارو شاید نتونن سرکوب کنن و پدافند تو ساحل میتونه براشون پشتیبانی هوایی ایجاد کنه اونجا بدرد میخورن البته اگر مثلا یه هلیکوپتر بچسبه کف دریا نمیدونم شاید کار نکنه ولی برای اونا بدرد میخوره ولی آمریکا نه
یه سری موش مرده که فقط اینترنت میخوان! به مزخرفات بند تمونی غیر کارشناسی که هیچ ، کارشناس خنده آور میرسن، همه یادشون میره اینترنت رو و کارشناس مسایل مهم جنگولک بازی میشن...