ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن شهریار تحت رصد دادستانی

دادستان شهریار گفت: پیگیری‌ها جهت رفع مخاطرات، اصلاحات و ایمن‌سازی ساختمان فک پلمب شده در شهریار تا حصول نتیجه انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مهدی محمدی دادستان شهریار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه نسبت به شناسایی و پلمب یکی از ساختمان‌های ناایمن تجاری مرکز شهر شهریار اقدام شد و با پیگیری‌ها و دستورات به شهردار شهریار، مکان مورد نظر پلمب شد.وی گفت: پرونده این ساختمان تجاری با درخواست مالک مبنی بر اعطای فرصت جهت رفع ایرادات، از سوی رییس شعبه هشتم دادگاه حقوقی شهریار با تقاضای دستور موقت مبنی بر فک پلمب اقدام شده است. دادستان شهریار افزود: با وجود رفع پلمب، پیگیری‌ها جهت رفع مخاطرات، اصلاحات و ایمن‌سازی این ساختمان تا حصول نتیجه انجام خواهد شد. دادستانی شهریار به کلیه شهروندان اعلام کرد: مجموعه دادسرای شهرستان شهریار در راستای حمایت از حقوق شهروندان به شناسایی ساختمان‌های ناایمن خواهد پرداخت و از حقوق شهروندان دفاع می‌کند.#دادستان #ساختمان_ناایمن #پلمب #خطر
09:00 - 18 خرداد 1405
استان ها
تهران

1 بازنشر2 واکنش
17٫3k بازدید