دستگیری عاملان درگیری با کارکنان شهرداری شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شناسایی ۲ اوباش به عنوان عاملان درگیری با عوامل شهرداری شهریار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره درگیری چند نفر با عوامل شهرداری شهریار در فاز یک اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.وی گفت: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه با حضور به موقع در محل، موفق به شناسایی ۲ اوباش به عنوان عاملان درگیری شده و با هماهنگی قضائی و در کمتر از ۶ ساعت، هر ۲ نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در بازجویی‌های پلیس، متهمان به جرم خود اعتراف و اعلام داشتند که در فاز یک اندیشه با ایجاد سازه و سدمعبر برای شهروندان، ایجاد مزاحمت کرده بودند که عوامل شهرداری شهریار برای جلوگیری از سدمعبر به محل اعزام شده بودند که در همین حین درگیری با کارکنان شهرداری روی می‌دهد.سرهنگ موسوی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.#پلیس #امنیت #شهرداری #دستگیری
12:59 - 17 خرداد 1405
استان ها
تهران