18 بهمن 1404

قاتل خاموش ناوهای آمریکا در خلیج فارس و تنگه هرمز

نیروی دریایی ایران با رونمایی از تاکتیک‌های نوین مین‌ریزی و استقرار مین‌های پیشرفته، هشدار عملیاتی جدی به ناوگروه‌های میلیارد دلاری آمریکا در خلیج فارس داده است. این اقدام بدون نیاز به شناورهای رزمی و با سرعت بالا انجام می‌شود و توان ایران در محدود کردن آزادی عمل ناوگان متخاصم را به رخ می‌کشد.
یک ناو به دریای عرب اومد دوستان شما رفتن به مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ اگر به تنگه هرمز میومد چی میشد !
11:17 - 18 بهمن 1404

25 واکنش
168٫9k بازدید