مسئولین غلط میکنند که برای خانواده خودشون عفت و حیا و حجاب رو میخوان اما برای خانواده مردم و جامعه این بی عفتی و بی حجابی ولنگاری رو میخوان.باید از نظر قانونی تمام این بی حجابی ها و ولنگاری ها اول از سطوح بالا برخورد بشه و جلوش گرفته بشه.
در پی اعتراض مردم متدین در جلوی درب مجلس شورای اسلامی ، ما کاربران فضای مجازی نیز حمایت میکنیم و از مجلس و دولت درخواست اجرای فوری این قانون را داریم.
رئیس مجلس، رئیس جمهور
@Ya__mahdi22 اسفند 1403در پاسخ بهمسئولین غلط میکنند که برای خانواده خودشون عفت و حیا و حجاب رو میخوان اما برای خانواده مردم و جامعه این بی عفتی و بی حجابی ولنگاری رو میخوان.باید از نظر قانونی تمام این بی حجابی ها و ولنگاری ها اول از سطوح بالا برخورد بشه و جلوش گرفته بشه.
@user170910038564967377123 اسفند 1403در پاسخ بهاین ولنگاری ها بنیان خانواده را نشانه رفته ودر غرب تا انتهای این عریانی ها پیش رفته که امروز با این همه معضل تعدی و تجاوز در خیابان در اداره ، در مدارس و...مواجهاند. بصورت همه جانبه برای برپایی عفاف و حجاب باید قیام کرد چه کار فرهنگی ، آموزشی حتی معماری و...و چه برخورد با مروجان
@user170910152550264204624 اسفند 1403در پاسخ بهکشورهای مهد ظهور اسلام مثل عربستان و عراق چرا قانون اسلام اجرا نمیکنن که کشور در اصل پادشاهی ایران جور اونها باید بکشه و باعث رودررویی اکثریت ملت مخالف با بانون زورکی حجاب شودمن الان خودم نمیتونم دخترم مجبور به پوشش حجاب کنم هم رزمنده بودم هم داماد خانواده روحانیت هستم
@user170910008627152292024 اسفند 1403در پاسخ بهاین قانون باید با جدیدت و پر قدرت اجرا بشه ، وابدیم که تا الان دادیم دیگه نمیشه جمعش کرد.
@user17091000681967091163 فروردین 1404در پاسخ بهدرود خدا بر حافظان دین و قرآن و احکام الهی سربازان گمنام امام زمان عج و پیروان ولایت هیچگاه اجازه نخواهند داد با خاک و ناموس میهن عزیزمان ایران، بازی کثیف سیاسی و فشار و هجمه جهت پیشبرد اهداف کثیف تر خائنین و منافقین و دشمنان داخلی و خارجی که آماده ضربه زدن به ملت و کشور عزیزمان هستند، صورت پذیرد. …نمایش بیشتر
@user17091016545361768793 فروردین 1404در پاسخ بهاین قانون به هر نحوی باید اجرا بشه چون منه مادر نیاز دارم بهش برای تربیت فرزندم. نمیتونم عیاشی و لاو ترکوندن ادمای هرزه تو مترو و کوچه خیابونو برای فرزندم توجیه کنم!!!
@user17091006409455864233 فروردین 1404در پاسخ بهسلام این قانون باید با هدف اجرا شدن حکم الهی باید اجرا بشه، هر چه بیشتر به تاخیر بیفته دختران و پسران و حتی خانواده های زیادی رو از دست میدیم که گرفتار هزاران معظل اجتماعی ناشی از بی حجابی شدن. و متاسفم برای کسانی که حرف غز اجبار میزنن اجبار رو خالق هستی ما برای بانوان وضع کردن اون هم برای خفظ شان …نمایش بیشتر
@user17091006185926147665 فروردین 1404در پاسخ بهاین قانون باااااااااااید اجرا بشه، مسئولین باید از خشم خدا و نفرین مردم بترسند، خدا سخت کیفره و قطعا با اجرانکردن این قانون عذاب خدا به بدترین شکل نازل میشه
@user1716815154754 خرداد 1404در پاسخ بهترابه خدا هرچه سریع قانون عفاف وحجاب رااجراکنید.من به عنوان یک جوان نمیخوام بی عفتی وبی حیایی وبدحجابی زنان ودختران ایران اسلامی را.حجاب دستوروحکم خداست
@mehdiesmaeili11 شهریور 1404در پاسخ بهاندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شودپیشنهادهااندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود
پیشنهاد می شود به جای ارایه طرح هایی چون کلینیک ترک بی حجابی و امثالهم، که موجب وهن مقوله حجاب و عفاف می گردد، تاسیس" اندیشکده حجاب وعفاف"، طرح ریزی شده و پیگیری گردد تا ان شاالله به مرحله اجرا برسد
اندیشکدههای علوم انسانی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@mehdiesmaeili15 آبان 1404در پاسخ بهاندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شودپیشنهادهااندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود
پیشنهاد می شود به جای ارایه طرح هایی چون کلینیک ترک بی حجابی و امثالهم، که موجب وهن مقوله حجاب و عفاف می گردد، تاسیس" اندیشکده حجاب وعفاف"، طرح ریزی شده و پیگیری گردد تا ان شاالله به مرحله اجرا برسد
اندیشکدههای علوم انسانی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه