مطالبه

انتقاد به اجرا نشدن قانون عفاف و حجاب

در پی اعتراض مردم متدین در جلوی درب مجلس شورای اسلامی ، ما کاربران فضای مجازی نیز حمایت می‌کنیم و از مجلس و دولت درخواست اجرای فوری این قانون را داریم.

رئیس مجلس، رئیس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
19:36 - 21 اسفند 1403

11 بازنشر19 واکنش
241٫6k بازدید



12 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌یا ضامن آهو‌
@Ya__mahdi22 اسفند 1403
در پاسخ به
مسئولین غلط میکنند که برای خانواده خودشون عفت و حیا و حجاب رو میخوان اما برای خانواده مردم و جامعه این بی عفتی و بی حجابی ولنگاری رو میخوان.باید از نظر قانونی تمام این بی حجابی ها و ولنگاری ها اول از سطوح بالا برخورد بشه و جلوش گرفته بشه.

@user170910038564967377123 اسفند 1403
در پاسخ به
این ولنگاری ها بنیان خانواده را نشانه رفته ودر غرب تا انتهای این عریانی ها پیش رفته که امروز با این همه معضل تعدی و تجاوز در خیابان در اداره ، در مدارس و...مواجه‌اند. بصورت همه جانبه برای برپایی عفاف و حجاب باید قیام کرد چه کار فرهنگی ، آموزشی حتی معماری و...و چه برخورد با مروجان

تصویر نمایه‌ی ‌محمود میراحمدی‌
@Mahmoud_Mirahmadi24 اسفند 1403
در پاسخ به
طرح ایراد داره با این طرح مخالفم

@user170910152550264204624 اسفند 1403
در پاسخ به
کشورهای مهد ظهور اسلام مثل عربستان و عراق چرا قانون اسلام اجرا نمیکنن که کشور در اصل پادشاهی ایران جور اونها باید بکشه و باعث رودررویی اکثریت ملت مخالف با بانون زورکی حجاب شودمن الان خودم نمیتونم دخترم مجبور به پوشش حجاب کنم هم رزمنده بودم هم داماد خانواده روحانیت هستم

@user170910008627152292024 اسفند 1403
در پاسخ به
این قانون باید با جدیدت و پر قدرت اجرا بشه ، وابدیم که تا الان دادیم دیگه نمیشه جمعش کرد.

@user17091000681967091163 فروردین 1404
در پاسخ به
درود خدا بر حافظان دین و قرآن و احکام الهی سربازان گمنام امام زمان عج و پیروان ولایت هیچگاه اجازه نخواهند داد با خاک و ناموس میهن عزیزمان ایران، بازی کثیف سیاسی و فشار و هجمه جهت پیشبرد اهداف کثیف تر خائنین و منافقین و دشمنان داخلی و خارجی که آماده ضربه زدن به ملت و کشور عزیزمان هستند، صورت پذیرد. …نمایش بیشتر

@user17091016545361768793 فروردین 1404
در پاسخ به
این قانون به هر نحوی باید اجرا بشه چون منه مادر نیاز دارم بهش برای تربیت فرزندم. نمیتونم عیاشی و لاو ترکوندن ادمای هرزه تو مترو و کوچه خیابونو برای فرزندم توجیه کنم!!!

@user17091006409455864233 فروردین 1404
در پاسخ به
سلام این قانون باید با هدف اجرا شدن حکم الهی باید اجرا بشه، هر چه بیشتر به تاخیر بیفته دختران و پسران و حتی خانواده های زیادی رو از دست میدیم که گرفتار هزاران معظل اجتماعی ناشی از بی حجابی شدن. و متاسفم برای کسانی که حرف غز اجبار میزنن اجبار رو خالق هستی ما برای بانوان وضع کردن اون هم برای خفظ شان …نمایش بیشتر

@user17091006185926147665 فروردین 1404
در پاسخ به
این قانون باااااااااااید اجرا بشه، مسئولین باید از خشم خدا و نفرین مردم بترسند، خدا سخت کیفره و قطعا با اجرانکردن این قانون عذاب خدا به بدترین شکل نازل میشه

@user1716815154754 خرداد 1404
در پاسخ به
ترابه خدا هرچه سریع قانون عفاف وحجاب رااجراکنید.من به عنوان یک جوان نمیخوام بی عفتی وبی حیایی وبدحجابی زنان ودختران ایران اسلامی را.حجاب دستوروحکم خداست

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili11 شهریور 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  2 شهریور 1404

اندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود
پیشنهادها

اندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود

پیشنهاد می شود به جای ارایه طرح هایی چون کلینیک ترک بی حجابی و امثالهم، که موجب وهن مقوله حجاب و عفاف می گردد، تاسیس" اندیشکده حجاب وعفاف"، طرح ریزی شده و پیگیری گردد تا ان شاالله به مرحله اجرا برسد

اندیشکده‌های علوم انسانی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili15 آبان 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  2 شهریور 1404

اندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود
پیشنهادها

اندیشکده حجاب و عفاف تاسیس شود

پیشنهاد می شود به جای ارایه طرح هایی چون کلینیک ترک بی حجابی و امثالهم، که موجب وهن مقوله حجاب و عفاف می گردد، تاسیس" اندیشکده حجاب وعفاف"، طرح ریزی شده و پیگیری گردد تا ان شاالله به مرحله اجرا برسد

اندیشکده‌های علوم انسانی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه