فایده این جنگ برای آمریکا چیست؟

*♦️واکنش یک فیلمساز آمریکایی به جنگ با ایران🔹برداشت من از جنگ آمریکا علیه ایران:۱. بسته شدن تنگه هرمز و افزایش ۴۰٪ هزینه انرژی۲. تخریب پایگاه‌های آمریکا در حاشیه خلیج فارس۳. اتمام مهمات آمریکا۴. واریز سود قراردادهای دفاعی به خانواده رئیس‌جمهور۵. تیرگی روابط آمریکا با اروپا (بی‌سابقه از جنگ جهانی دوم)۶. سالم ماندن تأسیسات هسته‌ای ایران۷. انزوای جهانی اسرائیل۸. نقض قانون اساسی آمریکا بدون مجوز کنگره🔹پرسش مهم: «فایده این جنگ برای آمریکا چیست؟»*
09:07 - 13 اردیبهشت 1405

2 بازنشر3 واکنش
95٫7k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌203***8‌
@ommateemam13 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آمریکا باطل است و محکوم به نابودی است ....

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  13 اردیبهشت 1405

مطالبه

بازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه

دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن می‌پردازد . و آنرا تحلیل می‌کند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ می‌رود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره می‌کنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره می‌کند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا می‌کند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و می‌دهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان می‌دهد.

رئیس جمهور محترم، قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی، سران قوا، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس، شورای عالی بورس، بانک مرکزی آقای همتی، وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده، رئیس سازمان بورس آقای صیدی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سیاست آمریکا را کارخانه های اسلحه سازی اون تنظیم می‌کنند.جنگ باعث رونق اونها میشه و دولت هم با مالیات از اونا منتفع میشه.حالا فروش تسلیحات به خاورمیانه و به اعراب و کشورهای دیگه بماند