باید تمرین کنی انگلیسیو از ذهنت بدی بیرون. یعنی به جای این که همش گوش کنی یا بخونی و کلمات و جملات و ببری توی ذهنت برعکسشو انجام بدی ، اونایی که بلدیو بدی بیرون.یکار راحت اینه که از سوالای روزمره و عادی شروع کنی روی کاغذ بنویسی بعد سعی کنی خودت جواب بدی و کم کم بری سراغ سوالای سخت تر.
13:16 - 5 خرداد 1405