27 اردیبهشت 1405
اگه منظورت همین کانفیگ فروشا و vpn فروشایین که ۳ماهه دارن به راحتی کانفیگ میفروشن هر روزم زیادتر میشن،باید بگم که اینا اگه از اونا بودن تالا ۵۰ بار اعدام شده بودن.پسسس...؟#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌یا حیدر 2 🇮🇷🇵🇸‌
یا حیدر 2 🇮🇷🇵🇸

@Yaa_Heydar  •  27 اردیبهشت 1405

بهتره بپرسید چرا گروهک تروریستی پهلوی درحال تلاش هستند مردم رو به اینترنت بین الملل وصل کنند؟؟؟ این بار چه خوابی برای ایران دیدند؟؟؟ چه منفعتی برای اون ها داره؟؟؟ این بار چندتا دسته گل قراره پر پر شن؟؟؟#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌یا حیدر 2 🇮🇷🇵🇸‌
@Yaa_Heydar27 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خیر منظور VPN ای هست که دوروز پیش توسط گروهک تروریستی پهلوی راه اندازی شده و کانفیگ هاش از طریق سایت شخصی این مزدور در دسترس قرار میگیرهدلیل فیلتر شدن گیت هاب و پایتون این بود
تصویر نمایه‌ی ‌Erfi‌
@Erfib27 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اها پس کانفیگ فروشای داخلی چی؟از کدوم طرفن ؟اینطرف یا اونطرف؟از فضا اومدن؟چرا ۳ ماهه باهاشون برخورد نمیشه؟#اینترنت

این خبر حذف شده است.

نمیشه رو ک خوب اومدی.😂اگه بخوان مقابله کنن باهاشونهر روز کانفیگ درست کردن باید سخت تر بشه ،در نتیجه گرونتر بشه.تا الان که هم دارن زیادتر میشن هم ارزونتر.ولی بعد ۳ ماه ۱ نفرم اعلام نشده چرا؟نکنه خودشونن ک میفروشن؟ اوه اوه.#اینترنت
14:38 - 27 اردیبهشت 1405

3 واکنش
1316 بازدید