یک عده در ایران، خائن هم نیستند اما ایمانشان به آمریکا از ایمانشان به خدا بیشتر است!

استاد حسن رحیم پور ازغدی:🔷 اسرائیل لبه پرتگاه است. اگر در سوریه به جبهه مقاومت خیانت نمی‌شد الان اسرائیل وجود نداشت.🔹درباره شوروی هم همین اتفاق افتاد. امام گفته بود اما یک عده امام را مسخره می‌کردند می‌گفتند در عوالم دیگری است. اما دیدید که این اتفاق افتاد.🔹حتی مخالفان ایران هم از ایستادگی ایران در تعجب بودند. ضد انقلاب هم معجزه انقلاب را باور کرد.‎@EnqelabStreetTV
۲۰ MB
18:47 - 5 تیر 1405

6 بازنشر7 واکنش
12٫8k بازدید