متاسفانه مسئولین ما لال هستند آقای ازغدی فقط به مردم که میرسند دادشون بلند است. میترسند سر متجاوز داد بزنند یک وقت کشته بشوند . اما دریغ که فقط انسانهای برجسته ترور میشوند نه موشهای ترسو.
@user1733732843837 دقیقه پیشدر پاسخ بهمتاسفانه مسئولین ما لال هستند آقای ازغدی فقط به مردم که میرسند دادشون بلند است. میترسند سر متجاوز داد بزنند یک وقت کشته بشوند . اما دریغ که فقط انسانهای برجسته ترور میشوند نه موشهای ترسو.