وقتی ترامپ با افتخار می‌گوید من رهبر ایران را حذف کردم ما هم باید بگوییم ما تو را ترور می‌کنیم

استاد حسن رحیم پور ازغدی:🔷 وقتی آمریکا می‌گوید من رهبر شما را زدم ما هم باید علیه آنها عملیات انجام بدهیم.🔹ما باید گروه‌های طرفدار خودمان در آمریکا را آماده کنیم تا هسته‌های عملیاتی علیه مسئولان آمریکایی را فعال کنند.🔹دیپلماسی فعال باید با کشورهایی که آمریکا تهدیدشان کرده ائتلاف ایجاد کند. ایران باید با کوبا و کلمبیا که آمریکا آنها را تهدید کرده ائتلاف ایجاد کند و علیه ناوهای آمریکا عملیات کند.🔹وزیر جنگ آمریکا وقتی با افتخار گفته ترور کردیم پس ما هم می‌توانیم ترور کنیم.🔹ما باید نفت منطقه را بزنیم. اگر آنها نفت ما را بزنند اشکالی ندارد. نفتی که باعث فساد شده و باعث شده به خاطر پول مفت نفت جلوی سوءمدیریت گرفته نشود اشکالی ندارد آسیب ببیند.‎@EnqelabStreetTV
۲۹ MB
17:02 - 5 تیر 1405

16k بازدید



1 پاسخ

@user1733732843837 دقیقه پیش
در پاسخ به
متاسفانه مسئولین ما لال هستند آقای ازغدی فقط به مردم که می‌رسند دادشون بلند است. می‌ترسند سر متجاوز داد بزنند یک وقت کشته بشوند . اما دریغ که فقط انسانهای برجسته ترور می‌شوند نه موش‌های ترسو.