خود ترامپ به ده زبان گفت آمریکا شکست خورده؛ بعد که دید عده‌ای در داخل باور ندارند حرفش را عوض کرد!

استاد حسن رحیم پور ازغدی:🔷از ترامپ پرسیدند چرا با ایران مذاکره می‌کنی؟ مگر قرار نبود ایران را نابود کنی؟ترامپ جواب داده: چون تنگه هرمز را بستند و ما نمی‌توانیم تنگه هرمز را باز کنیم.چون در صورت ادامه جنگ برای ماه‌ها گرفتار کمبود نفت و انرژی در سطح جهانی می‌شدیم.🔹چون ما رهبران آن‌ها را کشتیم و فکر می‌کردیم این نظام سقوط خواهد کرد اما در آن صورت هم نظامشان سقوط نکرد.🔹چون اگر نیروی پیاده نظام هم وارد ایران می‌کردیم وقتی متوقف می‌شدیم به ما حمله می‌کردند و ما نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم!🔹اینها حرف‌های خود ترامپ است.‎@EnqelabStreetTV
۱۷ MB
00:22 - 25 ژوئن 2026

1 نقل قول1 واکنش
13٫4k بازدید