در همین وزارت امور خارجه دو تفکر وجود دارد؛ یکی تفکر امیرعبداللهیانها، یکی تفکر برخی دیگر!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:🔷 همانهایی که میگفتند مرگ بر آمریکا نگوییم، جاسوس از آب درآمدند.🔹مهندس بازرگان که امام به او اعتماد کرده بود بعد از مدتی گفت شعار مرگ بر آمریکا ندهیم. ما که انقلابمان پیروز شده دیگر نیازی به مرگ بر آمریکا نداریم. برویم با آمریکا ببندیم. امام گفت اگر آمریکا آدم شود و جنایتهایش را کنار بگذارد ما با آمریکا هم ارتباط برقرار میکنیم نفت هم میفروشیم. اما این اتفاق نیفتاد. آمریکای الان از آمریکای آن موقع ضعیف تر اما وحشی تر است. 🔹بعد از آن بنی صدر بود که همین نظر را داشت و بعد از تسخیر لانه جاسوسی گفت اینها دانشجویان خط شیطانند. بعدها معلوم شد چند نفر از اعضای دولت موقت اخبار ایران را برای سیا (CIA) ارسال میکردند و جاسوس بودند. بنیصدر هم به سفارت آمریکا رفت و آمد داشت.@EnqelabStreetTV