هیچکس از مسئولین نخواسته که شما عقل و فکرتان را تعطیل کنید!

دکتر مالک شریعتی، نماینده مجلس:🔷در فتنه ۸۸ این جمله‌ای که رهبر شهیدمون فرمودن خیلی کلیدیه می‌گفتن ساکت نباشید تحلیل کنید حرف بزنید ولو اشتباه بگید. خیلی حرف مهمیه می‌گویند سعی کنید بحث کنید بفهمید حرف بزنید و نترسید از اینکه اشتباه باشد. میگویند سکوت بدتر از این است که شما تحلیل بکنید و تحلیلتان اشتباه باشد. به‌ خاطر رشد جامعه آگاهی بخش است. به ویژه برای مسئولین کسی نباید انتظار داشته باشد یک مسئولی بگوید من چشمامو بستم منتظرم دستور بیاد!‎@EnqelabStreetTV
۱۴ MB
18:12 - 2 تیر 1405

11٫6k بازدید