پالایشگاه حیفا برای دومین بار هدف موشک قرار گرفت

بزرگترین پالایشگاه رژیم صهیونیستی برای دومین بار هدف قرار گرفت. شرکت بازان اعلام کرد زیرساخت‌های خارجی ضروری آسیب دیده و ترمیم زمان نیاز دارد.
۱ MB
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل گزارش دادند که پالایشگاه نفت حیفا برای دومین بار طی یک ماه گذشته هدف حمله قرار گرفته است. این حمله که بامداد امروز (دوشنبه ۳۰ مارس) انجام شد، بخش‌هایی از زیرساخت‌های حیاتی این مجتمع عظیم نفتی را با آسیب مواجه کرده است.شرکت پالایشگاه حیفا (بازان) که بزرگترین مجتمع پالایش و پتروشیمی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای که برای بورس تل‌آویو منتشر کرد، تأکید کرد که «زیرساخت‌های خارجی متعلق به شخص ثالث که برای فعالیت‌های مجتمع ضروری است، آسیب دیده و انتظار می‌رود طی چند روز آینده به مدار بازگردد». این شرکت در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که بیشتر واحدهای تولیدی فعال هستند و بقیه نیز در حال راه‌اندازی مجدد می‌باشند
این دومین باری است که تأسیسات حیفا طی یک ماه اخیر هدف قرار می‌گیرد. پیش از این در خرداد ماه سال گذشته در جریان جنگ 12 روزه نیز این مجتمع با حمله مستقیم موشکی مواجه شده بود که منجر به از کار افتادن آن شد. امروز همچنین گزارش‌هایی از رهگیری پهپادها بر فراز حیفا و شلیک پنج راکت به سمت این بندر شمالی منتشر شد.آویهو هان، معاون شهردار حیفا و رئیس اتحادیه شهرهای خلیج حیفا برای حفاظت از محیط زیست، واکنش تندی به این حمله نشان داد و دولت را به «بازی رولت روسی با جان ساکنان حیفا و امنیت انرژی شهروندان اسرائیل» متهم کرد. او تأکید کرد که ادامه فعالیت پالایشگاه‌ها در قلب یک منطقه مسکونی پرجمعیت، یک شکست در سیاست‌های انرژی و امنیتی به شمار می‌آید.گفتنی است از زمان آغاز تنش‌ها در منطقه، زیرساخت‌های انرژی رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات قرار گرفته است. پیش از این، ارتش یمن نیز حملاتی را به سمت حیفا انجام داده و مقامات صهیونیستی مدعی رهگیری آنها شده‌اند. این حملات هم‌زمان با ادامه حملات هوایی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به تأسیسات انرژی در داخل ایران انجام می‌شود.#حیفا_جنگ
12:29 - 10 فروردین 1405
اقتصاد
اقتصاد کلان




35 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌شهروند ساده‌
@hedayate_haadi10 فروردین 1405
در پاسخ به و
این قانون، تبعیض به تمام معناست. تفاوتی بین کودکان زیر۲ سال متولد ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نباید باشد. لطفا داخل سایت، ثبت نام کنید و از این مطالبه، حمایت کنید تا انشالله این تبعیض، برداشته شود.https://farsnews.ir/sunlands/1774520537210470695
س
سرزمین خورشید

@sunlands  •  6 فروردین 1405

چرا برخی کودکان زیر دو سال از طرح کارت امید حذف شده‌اند؟
مطالبه

چرا برخی کودکان زیر دو سال از طرح کارت امید حذف شده‌اند؟

با احترام پیرو اعلام اجرای طرح حمایتی موسوم به «کارت امید» برای گروه کودکان زیر دو سال که متولد سال ۱۴۰۵ هستند، برخی والدین و خانواده‌ها با پرسشی مهم مواجه شده‌اند: مبنای تعیین محدوده سنی طرح دقیقاً چه بوده و چرا کودکان زیر دو سالی که پیش از سال ۱۴۰۵ متولد شده‌اند، در این طرح قرار نگرفته‌اند؟ از آنجا که هدف طرح‌های حمایتی معمولاً پوشش چالش‌های اقتصادی و مراقبتی در سال‌های ابتدایی زندگی کودک است، برای بسیاری از والدین این سؤال به وجود آمده است که: کودک یک‌ساله متولد ۱۴۰۴ و کودک یک‌ساله متولد ۱۴۰۵ از نظر نیازهای رشد، تغذیه و تأمین هزینه‌های مراقبتی تفاوتی با هم ندارند. حذف بخشی از کودکان زیر دو سال از پوشش طرح، ابهامی در معیارهای انتخاب گروه هدف ایجاد می‌کند. شفاف‌سازی معیارهای تعیین‌شده می‌تواند موجب اعتماد بیشتر خانواده‌ها به عدالت اجرایی طرح شود. بنابراین خواهشمند است دلایل کارشناسی و معیارهای دقیق انتخاب بازه سنی این طرح به‌صورت شفاف اعلام شود؛ تا والدینی که کودکان زیر دو سالِ متولد سال‌های قبل دارند، بتوانند با آگاهی کامل از منطق تصمیم‌گیری، نگرانی‌های خود را برطرف کنند. هدف از این درخواست، فقط روشن شدن معیارهای طرح و ایجاد شفافیت برای تمامی خانواده‌های دارای فرزند زیر دو سال است. با سپاس از توجه شما

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌دکتر عادل شیرازی‌
@Adel_Shirazy10 فروردین 1405
در پاسخ به
بهتر است با تمرکز حملات موشکی، این پالایشگاه از چرخه آسیب-تعمیر به انهدام-بازسازی برسد !

@user17724480082710 فروردین 1405
در پاسخ به
عجببب انفجاری

تصویر نمایه‌ی ‌دکتر محمدحسین(سجاد) عباسی کارآفرین‌
@Sajjadabbasi10 فروردین 1405
در پاسخ به

آمریکا برای تصرف جزیره خارک ۷۰هزار نیرو می خواهد

چند روزی است که اخبارهای رسمی میگویند تقریبا حمله زمیتی به ایران قطعی است و امریکا می خواهد. ۳۰۰۰ هزار نیرو به منطقه و برای تصرف جزیره خارک اعزام کنند این درحالی است که ارسال ۳ هزار چترباز و. نیرو ویژه به نظر خیلی عجیب و حتی شبیه به یک جوک می ماند چرا که این تعداد نیروی نطامی برای موثر بودن این ح…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140410 فروردین 1405
در پاسخ به
ماشاء الله...زیرساخت های حیاتی شون رو به سرعت بزنید تا شهرک نشینان بی وطن مجبور به ترک خاک فلسطین اشغالی شوند

تصویر نمایه‌ی ‌کریم جانبخش‌
@KarimshireE10 فروردین 1405
در پاسخ به
نصر من الله و فتح قریب

@user17724580751010 فروردین 1405
به گفته خودشون ترکش های ناشی از رهگیری دو موشک باعث این اتفاق شده که با توجه به حجم آسیب تو ویدیو، منطقی به نظر میرسه. ظاهرا نه تواند پدافندی اونا تخلیه شده نه خبری از موشک های جدیدی که نظامیان ما می گفتند هست. پالایشگاه تبریز هم که آسیب جدی دیده... . خدا عاقبتش رو برای مردم به خیر کنه.

تصویر نمایه‌ی ‌امیر عسگر (اسکندرپور)‌
@Amirasgar10 فروردین 1405
در پاسخ به

جنگ رمضان (بخش چهارم)

سناریو سازی برای دشمن !! افزایش شدت درگیری امیر عسگر (پژوهشگر و تحلیلگر ارشد امنیت ، استراتژیک)#جنگ_رمضان #غرب_آسیا#ایران #رژیم_صهیونیستی
نمایش بیشتر
۴۷ MB
www.aparat.com

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation10 فروردین 1405
در پاسخ به
مطالبه

پیشنهاد نامگذاری مجموعه عملیات‌های جدید با نام ذوالفقار علی (ع)

با توجه به شروع رسمی حمله دشمن دجال به زیر ساختهای کشورمان دقیقا بعد از پایان ماه اول جنگ ، لازم است حتما عملیاتهای کوبنده تر و تلافی جویانه جدید با نام جدیدی طراحی شود تا خون دوباره ای به رگهای مردم از لحاظ روحی روانی تزریق و برای دشمن ترس مضاعف ایجاد کند.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، شورای عالی امنیت ملی، دفتر مقام معظم رهبری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17731580515910 فروردین 1405
در پاسخ به
به نظر می‌رسه که فعلن به دلایل نامعلومی قصدی برای مورد اصابت قرار دادن این پالایشگاه وجود نداره

@user17729183817810 فروردین 1405
در پاسخ به
شديدترين انفجار و برخوردي بود كه ديدمخداقوت🤍

تصویر نمایه‌ی ‌عقاب طلایی‌
@Golden10 فروردین 1405
در پاسخ به
خداقوت پالایشگاه(لانه جاسوسی) امارات و بحرین و عربستان هم تو نوبت قرار دهید

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140410 فروردین 1405
در پاسخ به
من دارم به حیفا حرف می زنم این فحاش منافق با عکس شهدا به من فحاشی میکنه‎@Fars_CRM https://farsnews.ir/Heshmat/1774864524026154771

@Kavoshh10 فروردین 1405
در پاسخ به
اصلا کافی نیست . فقط یک مخزن زده شده . باید جایی بزنن که تولیدش بخوابه.

تصویر نمایه‌ی ‌به نام وطن‌
@user17748658862010 فروردین 1405
در پاسخ به
سلامجنود اسلام خسته نباشیدباور دارم آمریکا قصد حمله به نطنز و اراک و فردو و تهران و خارک را دارد.همزمانتهران جهت ربایش رهبری بالاترین اولویتنطنز و فردو جهت دزدین اورانیوم غنای بالا اولویت اولخارک تصرف جزیره و اخذ کارت برنده اولویت دوماراک نابودی تاسیسات اولویت سوملطفا هوشیار باشید

@user170910007113617467310 فروردین 1405
در پاسخ به
🇮🇷🇮🇷🇮🇷

تصویر نمایه‌ی ‌9**7348‌
@Rezanajiii10 فروردین 1405
در پاسخ به
واقعا ضعیف میزنیدبوی صلح و سازش میاد موشک ها رو چرا نمیزنید به نفت عربستانقالیباف اجازه داد پاکستان نفتکش رد کنه برای ترامپ

@Nationalism10 فروردین 1405
در پاسخ به
نظری که گفته : عجببب انفجاری ، تمسخر کرده ، این ویدیو از دور و بعد از مهار آتش گرفته شده ، ویدیو آتش سوزی شدید در پاسخ براش ریپلای شد ، نگاه کنید