7 ساعت پیشعراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای عراقی مسئولیت ترتیبات در تنگه هرمز را برعهده ایران خواند و با بیان اینکه هیچ نهاد و کشور دیگری در این خصوص مسئولیتی ندارد، گفت: از همه طرفها درخواست میکنم که در موضوع مدیریت تنگه هرمز و ترتیباتی که برای بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران اتخاذ میشود، دخالت نکنند…نمایش بیشتر
@user1775905856755 ساعت پیشدر پاسخ به ونیروی نظامی مجری تصمیمات سیاسیون و مقامات حکومتیه. اختیاری برای تصمیم گیری نداره. تنگه همین الان هم اتوبانه. کاش کار دست نظامیهامون بود.