این متن را پس از آتش بس جنگ ۱۲ روزه نوشتم و الان هم حرف همین است و هزار بار دیگر هم حرف همین است:جنگ ما با اسرائیل و آمریکا جنگ ناتمام در تمام مؤلفه‌های ثنویت توحیدی استجنگ عقل، حق، صدق، قسط و عدل است با جهل، باطل، کذب، ظلم و جوربرسر باورها، قوانین، سبک زندگی و فن‌آوری توحیدی با غیرتوحیدی
در همه حوزه‌ها و عرصه‌هاست تا ظهور حضرت عجیا در حال مقاتله‌ایم یا در حال آماده‌سازیاکنون با بسامدی شدیداین بسامد شدید در جنگ ناتمام ما با کفر و شرک (مقاتله-آماده‌سازی-مقاتله-آماده‌سازی) ابتلاء الهی است برای غربال و تمحیص و تخلیص ماحضرت الله دارد از ما تست پاسخ فرکانسی می‌گیرد
باید معلوم شود کدامیک از ما تا کجا هنوز دوام می‌آوریم چون کارهای بزرگی با ما داردکارهای بزرگ مردان و زنان بزرگ میخواهد
15:32 - 19 فروردین 1405

163 بازدید