10 ساعت پیشپول نفت زیاد بود، غله و محصولات کشاورزی وارد کردیم
در آستانه دههای که قرار بود استاندارد زندگی ایرانیان از اروپا فراتر رود، آمارها روایت دیگری را ثبت کردند. تراز منفی ۷ میلیارد ریالی در سفره روستاییان، ایرانِ کشاورز را به واردکننده غله و محصولات کشاورزی تبدیل کرد تا در اوج فوران عواید نفتی، سهم صادرات کشاورزی و صنعتی کشور به رقم ناچیز ۲ درصد سقوط …نمایش بیشتر
@alimousapour8 ساعت پیشدر پاسخ بهسوال اینجاست که چرا ما باید وارد کننده محصولات کشاورزی باشیم نه صادر کننده!؟پاسخ ساده است: مسئولین که تکلیف ندارند، هیچ، اما نیروهای انقلابی فرمان امام شهید در زمینه تولید دانش محور را جدی نگرفته اند!