ممنوعیت آزمون و اخذ وجه برای ثبت‌نام پایه هفتم مدارس نمونه‌دولتی

برخی مدارس نمونه دولتی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم، شهریه می‌گرفتند که حالا معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، شرایط جدید را اعلام کرده است.
گروه آموزش‌وپرورش: «از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ مدارس نمونه دولتی در دوره اول متوسطه ثبت‌نام دانش‌آموزان جدید ورودی پایه هفتم را صرفاً بر اساس شرایط عمومی و محدوده جغرافیایی بدون دریافت شهریه همانند سایر مدارس دولتی، مطابق با ضوابط مندرج در دستورالعمل ثبت نام انجام دهند» این بر اساس بخشنامه جدید معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش است.حدود ۹ سال پیش شورای عالی آموزش‌وپرورش در مصوبه‌ای اعلام کرد که آزمون ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی برگزار نمی‌شود. همچنین بر اساس این مصوبه، مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه می‌توانستند به صورت هیئت امنایی اداره شوند.بر اساس این بخشنامه، تعیین هرگونه شرط اعم از برگزاری آزمون انجام مصاحبه یا اعطای امتیاز ویژه برای پذیرش دانش‌آموزان در این مدارس موضوعیت نخواهد داشت.پایان پیام/#مدارس_نمونه_دولتی#معاونت_آموزش_متوسطه#پایه_هفتم_مدارس_نمونه_دولتی
13:12 - 30 خرداد 1405
جامعه
آموزش و پرورش




1 پاسخ

@mollaiemohammad3 روز پیش
در پاسخ به
این مدارس هم یکی از کارهای آپ در طبقاتی کردن مدارسهحرف هم مبهم می زنندپس با چه شاخصی قراره جذب کنید؟حتماً با نامه اداره و رانت و رانت بازی؟