@Artemissh12 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین اصلا منطقی نیست که یک تاریخ حداقلی رو هم ندونیم ما الان هیچ برنامه ریزی درستی نمیتونیم داشته باشیم نمیدونیم تا چه زمانی میتونیم درس بخونیم و عقب افتادگی هارو جبران کنیم
@user17155135199012 اردیبهشت 1405چرا امتحانات نهایی باید به تعویق بیفتدپیشنهادهاچرا امتحانات نهایی باید به تعویق بیفتد
در فارس، چند پویش با عناوین مختلف برای تعویق امتحانات نهاییِ پایههای ۱۱ و ۱۲ درج شده است؛ اما من میخواهم از زاویه دیگری، دلایل این تعویق را بهعنوان دبیری که با دانشآموزان سروکار دارم بیان کنم. ۱- بر اساس آمار، بیش از ۷۰ درصد دانشآموزان در شهر هستند. این عده از نهم اسفند به خانه اقوام و بستگان رفتهاند که مجالی برای درس خواندن نیست. ۲- تعطیلی کلاسهای درس و اینکه حتی با وجود تمام کاستیهایی که آموزش مجازی دارد، این آموزش با دوران کرونا قابل مقایسه نیست. در زمان کرونا ساعات درسی کامل بود و ارسال فیلم و… از طریق ایتا و… به شاد کمک میکرد؛ اما اکنون نه اینترنت وجود دارد و نه زمان، که به یکسومِ ساعتِ درس کاهش پیدا کرده است. ۳- صدای بمب و موشک دشمن در برخی شهرهای غربی و مرکزی به حدی زیاد بود که حتی خواب هم مشکل بود؛ حالا استرس و... ترس و ناامیدی. ۴- شهادت یا مجروحیت اعضای خانواده یا اقوام و بستگان و نزدیکان و همسایگان، روحیهای برای درس خواندن نمیگذاشت. ۵- برخی از خانوادهها اعضا یا بستگانشان در پای لانچرها یا خط مقدم جبهه بودند که به جای باز کردن کتاب، بیشتر سجاده و دعا و نماز برای سلامتی عزیزانشان باز بود. ۶- تعداد زیادی از دانشآموزان، فرزندان همین مردمی هستند که پای کار هستند. صبحها در مساجد و خانهها مشغول درست کردن پرچم ایران، غذا، ظهرها مشغول توزیع بستههای معیشتی و کارهای فرهنگی، و شبها پرچم بر دوش، همراه خانواده، در خیابان تا ساعت یک یا دو بامداد بودند. ۷- در برخی شهرها دانشآموزان بسیجی و عضو گروههای جهادی در پستهای ایستوبازرسی مشغول خدمت هستند یا همراه گروههای جهادی در حال تعمیر خانههای مردم، پاک کردن خانههای بمبارانشده و کلاً در حال خدمت به مردم هستند. در چنین شرایطی، برگزاری امتحانات نهایی و مخصوصاً ترمیم معدل باید حداقل به اندازه روزهای جنگ به تعویق بیفتد. تعویق امتحانات نهایی برای فرهنگیان و خودِ وزارت هم مناسب است، چرا که در چنین شرایطی با کمبود زیرساختها ـ از جمله مدارس بمبارانشده و اینترنت و... ـ تصحیح تعداد زیادی اوراق امتحانی بسیار سخت است. حتی اگر تعویق امتحانات سبب تأخیر در شروع دانشگاهها، مثلاً به مدت سه ماه، شود، میتوان این سه ماه را در تابستان ۱۴۰۶ جبران کرد.
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
10 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@Amirmahdi8412 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپس چرا تکلیف یازدهم را مشخص نمی کنند بابا حداقل یازدهم را مثبت کنید تا بدونیم چطوری برنامه ریزی کنیم .#مثبت_تأثیر_یازدهم
@jalaltorabi12 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامیدوارم هرچه زودتر اینترنت وصل بشه تا بچه ها هم بتونن به آموزش هاشون برسنخیلیا رو میشناسم که تو این شرایط کارشون لنگ اینترنت شده و دچار افسردگی شدند
@jalaltorabi12 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرای وضعیت قطعی اینترنت باید به چه فرد یا افرادی اعتراض کنیم؟
در شرایطی که حدود شصت روز از محدودیت گسترده دسترسی به اینترنت میگذرد، گزارشها نشان میدهد کاربران در عمل به شبکه ای محدود از خدمات داخلی دسترسی دارند.نمایش گزارش
@user1736061667512 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبابا یه تاریخ حداقلی رو مشخص کنید مثلا بگید نهایی ها تیر و کنکور مرداد برگزار میشه و یازدهمم مثبت میشه همینکار باعث کاهش استرس دانش آموزان میشه اما فک کنم مسئولین نمی خوان این رو
@user1736061667512 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیازدهم باید مثبت بشه چطور یه دانش اموز میتونه 16 امتحان رو تو 24 روز بده چرا یه ذره فک نمیکنید یا مسئله چیز دیگه ایه؟
@Student_X12 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب؟؟؟؟؟حرفاتون همینه فقط مشکلو میگید گمشید بابا https://farsnews.ir/Student_X/1777441847065133904نمایش گزارش
@user17658121611413 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیازدهم یا مثبت میشه یا حذف اینو صد درصد بدونید سال قبل هم میگفتن مثبت نمیشه اما 22 روز مونده بود به کنکور اردیبهشت مثبت شد تلاش کنید برای تعویق یک ماهه امتحانات نهایی و کنکور
@user17758803528418 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقای عظیمی راد توروخدا ما تعویق دوماهه نهایی و کنکور رو خوایتاریم ، خواسته ی تمام کنکوری ها همین هست توروخدا برای مهم ترین ازمون زندگی و ایندمون کمکمون کنید لطفا تعویق دو ماهه کنکور و نهایی لطفا @azimirad_ir