دانمارک هم بعد هلند یک یگان آفندی و پدافندی پهبادی به منطقه فرستاده در حالیکه پیش از این مذاکرات هیچ کشوری حاضر به همکاری با امریکا نشده بود .آیا این برای امتیاز گیری در مذاکرات است یا این قماش کفتار از شکل مذاکره ضعف رو فهمیدن ؟
@Poorsina2 ساعت پیشدر پاسخ بهدانمارک هم بعد هلند یک یگان آفندی و پدافندی پهبادی به منطقه فرستاده در حالیکه پیش از این مذاکرات هیچ کشوری حاضر به همکاری با امریکا نشده بود .آیا این برای امتیاز گیری در مذاکرات است یا این قماش کفتار از شکل مذاکره ضعف رو فهمیدن ؟
@IranianCivilisation2 ساعت پیشدر پاسخ بهدیگه اونا هم باید شکستشونرو یک جوری آبرومندانه کنن برای مردم خودشون. فقط ایرانه که یک عده پیروزی دیپلماتیک کشورشون رو با عربده های ضد وفاق ، به کام مردم تلخ میکنن.#حی_علی_الوفاق
@Enghelaby2 ساعت پیشدر پاسخ بهاهانت رو مسئولین خودمون به ملت کردن که به جای خونخواهی و انتقام، باهاشون دست دادن
@IraneJanJahan1 ساعت پیشدر پاسخ بهاینقدر چوب لای چرخ این توافق نکنید! برجام رو خراب کردید، این یکی رو نگه دارید. دوتا جنگ و این همه خرابی و کشته بستتون نیست؟؟ بگذارید حکومت این توافق رو درست پیش ببره اب در اسیاب اسراییل نریزید
@Victor_from_God1 ساعت پیشدر پاسخ بهتمدن نوین ایرانی کم ماله کشی کن چی توهم زدید که اونا برای مصارف داخلی هست بر کسی پوشیده نیست که امثال شما غرب گدا ها ادای پیروزی در جایی رو دارید که تنگه رو ۶۰ روز بدون عوارض گذاشتید هسته ای رو برای مذاکره پیشنهاد دادید خرید گندم تراریخته و .... که حالا مونده صداش در بیاد
@user1718951551781 ساعت پیشدر پاسخ بهجالبه که یه عده برای این هویج سرودست میشکنن برجام که همه چی رو به فنا داد بسشون نیست حتی حاضرن با ترامپ برن جزیره و ... اما کاش یکم ایرانی بودید و تاریخ میخوندید : ما همیشه در تمام پادشاهیها از وطن فروش و خائن ضربه خوردیم
@user17091015095023936781 ساعت پیشدر پاسخ بهخودمان راگول نزنیم ای باز خورد اظهارات مسئولان رده بالای نظام درباره کشورهست ونیازی به تفسیر خاصی هم ندارد
@user175252393251 ساعت پیشدر پاسخ بههمان طور که پیش بینی می شد دشمن از اظهارات عاجزانه بعضی از مسئولین ناآگاه و سطحی نگر برای تشدید جنگ رسانه ای خود استفاده کرده است. هشدار داده شده بود که این نالیدن ها و اظهار نتوانستن ها و نمی شود ها قطعا در محاسبات دشمن لحاظ خواهد شد. آیا مسئولین از خواب غفلت و بی خبری بیدار خواهند شد؟
@user17091000291322612581 ساعت پیشدر پاسخ بهفارس چرا متنها اینطور نوشته میشود؟ یکبار سردبیر بخوان و بعد منتشر کن
@ommateemam1 ساعت پیشدر پاسخ بهبا تعهدی که در بند یک تفاهم نامه توسط غربگراها تحمیل شد پرونده انتقام خون امام شهید وشهدای ملت،خسارت،غرامت بسته شد.
@Rahman1221 ساعت پیشدر پاسخ بهاز دشمن جز دشمنی نباید انتظار داشت. ویتنام و چین و روس هم دشمن آمریکا هستند ولی تعامل هوشمندانه دارند. آنچه برای ما متفاوت شده صهیونیسم است و آرزوی نابودی اسراییل که برای ما گران تمام شده. با این رویه کم کم میرسند به این نکته که نباید ۹۰ میلیون ایرانی فدای فلسطین شود.
@user17091015271891450871 ساعت پیشدر پاسخ بهآقای همتی ، مردود در، وزارت اقتصاد ! فرموده اند : این حق انتخاب را داریم ؛ اگر نهاده های دامی و ،غیره آمریکایی ، ارزانتر باشد بخریم !؟😯😯🇮🇷☝️
@webrefer1 ساعت پیشدر پاسخ بهاین متن را کسانی باید بخوانند که بعد از دیپلمشان یک مدرک دانشگاهی گرفتند وتمام.نه تحقیقی، نه پژوهشی نه دانش افزایی و نه... بلکه منصب پشت منصب.
@SeyedALii55 دقیقه پیشدر پاسخ بهبرادران مذاکراتی بشینین هویج هاتون رو بخورین شاید چشماتون سو گرفت و این همه حقارت و بازی خوردن هاتون رو دیدین