صادرات نفت ایران جهش کرد

ایران صادرات ۴۰ میلیون بشکه نفت خام را در کمتر از ۱۰ روز ثبت کرد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ اطلاعات دریایی تانکرترکرز اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن تاکنون، ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است. بر اساس این گزارش، نیمی از این مقدار (۲۰ میلیون بشکه) تنها در روز جمعه گذشته، ۱۹ ژوئن، از کشور خارج شده است.این افزایش چشمگیر صادرات در حالی رخ داده که پیش از این از ۱۵ ژوئن حدود ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر شده است.با این حال، تانکرترکرز روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن با به‌روزرسانی آمار خود، رقم نهایی را ۴۰ میلیون بشکه اعلام کرد.#نفت
22:34 - 3 تیر 1405
اقتصاد
نفت و انرژی

1 بازنشر4 واکنش
30٫4k بازدید



21 پاسخ

@user17091016022895936633 ساعت پیش
در پاسخ به و
و
ویدا موسوی

@user177990330689  •  6 خرداد 1405

در پاسخ به
انگار سازوکار طریال برخلاف هر فین تکی اینجوریه که کسب و کار طلافروشا رو نه تنها به خطر نمیندازه بلکه خیلی هوشمندانه و کارآمد تویه چرخه نگه میداره. البته اینم باید درنظر گرفت که بانک مرکزی سالهاس خودشو زده به خواب، سر همین بیدار کردنش سخته.

@user17091016022895936633 ساعت پیش
9**9519

@user1709101600783031430  •  1 خرداد 1405

در پاسخ به
معماری تحسین‌برانگیزیه. بدون فشار بر پایه پولی جهش فکری خوبیه.برخلاف بسیاری از طرح‌ها، فروشندگان سنتی طلا را در قلب فرآیند قرار می‌ده، نه حذف.اما موانع جدی: مافیای پلتفرم‌های آنلاین طلا و مافیای پنهان در بانک مرکزیه.طریال باید به مطالبه عمومی تبدیل بشه؛ فقط فشار افکار عمومی می‌تونه کارساز باشه.

@user17091016022895936633 ساعت پیش
در پاسخ به
عالیجناب طریال! به نظر من طریال میتونه یه تلاش هوشمندانه درونزای از پایین به بالا برای حل یه مشکل لاینحل باشه. ایجاد یه زبان مشترک اقتصادی تویه مملکتی که پول ملیش لکنت گرفته و اینجور میشه تورم رو دور زد. عصای دست ریال و مردم و اقتصاد ملی یعنی همین.

@alikarimi88999003 ساعت پیش
در پاسخ به
سوال: چراحداقل موقتاتحریم برداشته شده بخشی ازدارایی هاازادشده اماازکاهش قیمتهاخبری که نیست هیچ بلکه افزایش داشته ایم؟هم گرفتارسلاطین فاسدبازارهستیم هم مافیای حاکمیتی نظیربانک مرکزی وپتروشیمی ها وستادها وبنیادهااینهانمیزارن اب خوش ازگلوی ملت پایین بره

@user1777440652272 ساعت پیش
در پاسخ به
پس الان دلیل گرونی دلار چیه که از دو روز پیش تا الان حدودا ۱۰ درصد رفته بالا؟؟؟؟؟؟؟

@user1749197947302 ساعت پیش
در پاسخ به
باز هم آقای همتی جلوی کاهش ارز گرفته .چرا باید ارز گران بشه چرا باید آهنگ افزایش قیمت داشته باشیمدلار تحریمی آزاد شد فروش نفت و پتروشیمی آزاد شد دیگه باید اتفاقی بیافته تا ارزنی بشه

@user1751672304862 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  1 روز پیش

تورم باید برای مسئولان تبیین شود،تورم چه آثاری دارد؟و راه های مقابله با آن چیست؟تمام این موضوعات کامل توضیح داده شده است
مطالبه

ضرورت تبیین ویرانگری تورم برای مسئولان و قرار گرفتن مهار آن در اولویت

علل اصلی تورم شامل افزایش تقاضا، کاهش عرضه و عوامل ساختاری مانند نظام پولی ضعیف و زیرساخت‌های ضعیف می‌شود و راه‌حل‌های بالقوه برای کنترل تورم شامل سیاست‌های پولی، سیاست‌های مالی، افزایش عرضه، کنترل انتظارات تورمی و مقابله با ریشه‌های تورم می‌شود. تورم مادر تمام بیماری‌های اقتصادی است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت مسئولان دیگر با آن کنار آمده‌اند. مثل دو دوست و یار همیشگی در کنار تورم زندگی می‌کنند و این تورم را به کل جامعه و کشور تسری داده امد و متاسفانه برای مردم نیز عادی انگاری شده است. گویا مسئولان کوچک ترین مشکلی با تورم ندارند! جریان نفوذ، تمام تلاش خود را برای ایجاد تورم به کار برده ، که متاسفانه در این امر ،مسئولان سهوی یا عمدی کوتاهی کردند و باعث کاهش فرزندآوری، گسست ساختار خانواده و تبعات شدید اجتماعی و بزهکاری شده است. چنان عادی شده گویا تورم یک امر ساده پیش پا افتاده و قابل گذشت است. وقتی اقتصاد به درد بی درمان تورم دچار می‌شود، قبل از اینکه ،عمق پیدا کند و مزمن شود باید آن را چاره کرد. اما آنقدر مسئولان، مشغول دیگر کارهای خود بودند ، از آن غافل شده اند و حال از کسانی که تصمیماتشان باعث تولید این ابر تورم ها شده است ، ما بخواهیم تورم را کنترل کنند!!!! واقعا باید از چه کسی بخواهیم تورم را حل کند؟ راه حل چیست؟ - مسئولانی که در دوران آنها (در دولت و مجلس ) تورم شکل گرفته و افزایشی بوده بازخواست شوند. - شورای نگهبان ، سازمان های نظارتی ، و انتصابی ،مراقبت کنند تا کسانی که در دوران آنها تورم بوده است را در لیست انتخابی خود قرار ندهند. - تمرکز از فرعیات و مسائل سلیقه ای و اختلافات حزبی و سیاست، بر روی حل مساله تورم متمرکز شود. - بانک‌ها به طور کامل جمع‌آوری شوند و در بانک مرکزی ادغام گردند. - وام فقط برای مردم و نیازمندان واقعی باشد. -دستگاه چاپ پول تعطیل گردد و دیگر پولی چاپ نشود. - پول‌ها، دیجیتال گردد تا جاعلان پولی از دور خارج شوند. - تمام ادارات و کارمندان از بالا به پایین حقوق‌هایشان به صورت عادلانه و یکسان‌سازی شده باشد و مدیران نیز اندازه کارمندان خود حقوق بگیرند. - گرفتن پاداش و وام برای مدیران ممنوع گردد. - مدیران قوی و کاربلد و غیر سیاسی و سالم وارد گود شوند و از انتصابات سیاسی و رابطه ای پرهیز شود. - تمام ردیف‌های بودجه، سازمان های بی‌خاصیت حذف گردد و بودجه دولت فقط برای نیروهای امنیتی و ساخت زیرساخت‌های اقتصادی متمرکز شود. - دلیل اصلی تورم، تخلفات اداری و سازمانی است که قوه قضائیه باید به صورت جدی و مستقل این تخلفات را از ریشه بخشکاند. - اقتصاد اولویت اول قرار گیرد و سیاست در خدمت اقتصاد باشد نه بر عکس آن. - بانک مرکزی در خدمت کشور و مردم باشد نه در خدمت دولت و جبران کسری بودجه دولت و تراز کردن بانک های ناتراز باشد. - پول کاغذی حذف شود تا جریان مالی در رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گیرد. - ساختن زیر ساخت‌های زود بازده در اولویت قرار گیرند. - تمام کسانی که در ساخت پروزه‌ها تعلل کردند، اموالشان مصادره شود و به دست عدالت سپرده شوند تا دیگر پروژه‌ای که باید ۳ ساله به بهره برداری برسد ،۳۰ سال طول نکشد! - اقتصاد کشور توسط اقتصاددانان دانا و توانا و سالم اداره شود و دست رانتی‌ها از تولید کشور کوتاه گردد. - آرامش طوری به کشور برگردد و روابط با دنیا طوری بهبود یابد که جریان سرمایه از داخل و خارج به زیرساخت ها سرازیر شود. -همانطور که می‌دانید دشمن بر روی اقتصاد تمرکز کرده و با ایجاد تنش مالی و نظامی ضربات مهلک خود را وارد می‌کند. باید با تعامل و دوستی و درایت و توان عقلی بالا آن را مهار سازید. - تریبون را از دست مشاوران نابلد، بگیرید که همیشه مشاوره‌ای غلط می‌دهند. - اگر دیدید حرفی، سخنی، کاری ،عملی و قراردادی تورم زا هست آن را سریعا حذف کنید. - قوانین تورم زا را در مجلس بررسی کنید و آن را اصلاح کنید و قوانین ضد تورمی را جایگزین آن سازید. - ایجاد وزارتخانه مقابله با تورم - سرمایه را وارد بازار سرمایه و بورس کنید ، تا در طلا و دلار ، که موجب رکود تورمی می‌شود وارد نشود.

شورای سران قوا، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور محترم، دولت ،مجلس ، قوه قضائیه، سازمان های اطلاعاتی و نظارتی و انتصابی، شورای نگهبان و سازمان کار و امور اجتماعی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت و معدن و وزارت خارجه، وزارت رفاه و دیگر وزارت خانه ها، سلیت های خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها، صدا و سیما و رادیو و دیگر نهادهای تبلیغاتی، آحاد مردم،جان فدا و در میدان

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌9**1045‌
@Irandost2 ساعت پیش
در پاسخ به
چه فایده؟ با قیمت خیلی پایین داریم می‌فروشیم و آمریکا هم داره کلی نفت با قیمت پایین ذخیره میکنه که دوباره اگه تنگه بسته شد و قیمت رفت بالا با قیمت بالا بفروشه!

@user1781273086112 ساعت پیش
ذخایر راهبردی آمریکا برای جنگ بعدی با ایران با نفت خودمان در حال پر شدن است

تصویر نمایه‌ی ‌9**2691‌
@Mahashemi2 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌9**2691‌
9**2691

@Mahashemi  •  4 ساعت پیش

نفت جهان از روز حمله به ایران ارزان تر شدپ ن: چه تجارت خوبیبه ایران حمله کنیمذخایر نفت مان را روی ۱۱۰ دلار بفروشیمسپس با ایران توافق کنیم ذخایر را روی ۷۰ دلار بخریم ❗️

@Yamahdi112 ساعت پیش
در پاسخ به
جیب پزشکیان پرمیشه وزخایرآمریکاودوباره جنگ بدبختی مردم وکوچیکترشدن سفرمردم وشکم گنده شدن همتی

تصویر نمایه‌ی ‌هوشنگ باقری پور‌
@user1753998889992 ساعت پیش
در پاسخ به
حالا که صادرات نفت انشالله داره رونق میگیره لطف کنید قولی که دادید به کسانی که مسکن ندارن وجز کم درامدترین اقشار جامعه هستند بخصوص مدجویان آخه قبل قول داید رایگان صاحب خونه میشیم الان زیز قولتون زدید درخواست یک وجهی کردید که عمرا میتوان پرداخت این مبلغ داشته باشیم.

تصویر نمایه‌ی ‌امیر حسام رجایی‌
@amirhes1 ساعت پیش
در پاسخ به
احسنت!به سرعت باید همانند 20 میلیون بشکه نفت قبلی،بودجه ازین مسیر در اختیار هوافضای سپاه گذاشت برای بازیابی قدرت!از صدقه سر مذاکرات است!درود بر سردار قالیباف!

@user1778267338761 ساعت پیش
در پاسخ به
یک حرف غیر منطقی که زیاد میشنویم اینه که الان امریکا ذخایرشو پر میکنه برای جنگ بعد تولید و صادرات امروز خلیج فارس نهایتا میتونه برداشت کشورها از ذخایرشون رو کمتر کنه و سرعت کاهش ذخایرشون رو کمتر کنه بازگشت صادرات روزانه ده میلیون بشک نفتی که مصرف روزانه جهان بود چندین ماه زمان میبره

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گل گل‌
@GOLGOL1 ساعت پیش
در پاسخ به
لطفا بخشی از درآمد نفت را به سفره مردم هدایت کنید. پوست مان کنده شد با این گرانی.

@user17091006822096235331 ساعت پیش
در پاسخ به
زنده باد . انشالله با ادامه فروش نفت ، وضعیت اقتصادی بهتر بشه.آمریکای لعنتی با محاصره ، اقتصاد رو فلج کرده بود

تصویر نمایه‌ی ‌یار آشنا‌
@tabnak1 ساعت پیش
در پاسخ به
الان که با یزید بیعت کردید چرا دلار پایین نمیاد؟ چرا هیچ تاثیری در سفره مردم نداشته است؟ اینهمه برای مذاکره له له میزنید برای چیه؟

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند ایران‌
@Aramesh051 ساعت پیش
ببینید فروش نفت بدون تحریم، چقدر راحت و لذت‌بخش هست. وای الان حال آقازاده‌های شمخانی دیدن داره! ایشاا دست همه رانت‌خواران و کاسبان تحریم از ثروت ملت قطع بشه.

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user170910153211873928830 دقیقه پیش
در پاسخ به
ذخایر نفت آمریکا را تامین مبکنید