@user1776613456574 ساعت پیشدر پاسخ بهای کاش همه نفت وگازهای کشورهای عرب منطقه واذربایجان وترکیه دچار نقص فنی اتش طوزی شوند.
@Vatanparast_sabour3 ساعت پیشدر پاسخ بهایشالا اون ۸۰ درصد مابقیشم منفجر بشه،گاز ملت ایرانو دزدیدید به اسم میدان مشترک
@Amin3133 ساعت پیشدر پاسخ بهتصور اینکه روزی از عرب های حوزه خلیج فارس نفت و گازشون تموم بشه خیلی خنده داره چون یه مشت مفت خورن و اصلا فعال و با استعداد نیستن پول پرست و شکمپرورن اون روز دیدنی میشه دوباره بر میگردن به عصر ملخخواری و عشیرهای و قبیلهای ..
@user1751669830711 ساعت پیشدر پاسخ به وآبونمان شرکت مخابرات ، نه شرعی،هست نه قانونیمطالبهمطالبه عمومی برای حذف آبونمانهای اجباری و غیرمنطقی از قبوض تلفن
اخیراً شاهد رویهای نگرانکننده در شرکت مخابرات هستیم که با استناد به زیانده بودن مجموعه، اقدام به افزایش تعرفهها و دریافت هزینههای ثابت (آبونمان) از تمامی مشترکین، فارغ از میزان مصرف آنها میکند. این شائبه را تقویت میکند که مشکلات مدیریتی شرکتها به جای اصلاح ساختاری، از جیب مردم جبران میشود. دریافت مبلغ ثابت بهعنوان آبونمان، آنهم در حالی که کیفیت خدمات نهتنها ارتقا نیافته بلکه با افت مواجه بوده، با اصول منطقی، شرعی و حقوق مصرفکننده در تضاد است. اینکه به مشترکین توصیه میشود برای توجیهپذیر شدن این هزینه، از تلفن استفاده کنند، نه یک راهکار حرفهای، بلکه تحمیل هزینه به مردم است. علاوه بر این، تبلیغاتی مبنی بر رایگان شدن تماسها در حالی صورت میگیرد که هزینههای پایه از مشترکین اخذ میشود؛ این تناقض در سیاستهای تبلیغاتی، موجب بیاعتمادی و نارضایتی شده است. ویژه وزیر محترم ارتباطات، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شورای رقابت و سازمان تعزیرات حکومتی درخواست داریم با ورود فوری و عملی به این موضوع، مانع از تداوم این وضعیت گردند. همچنین از علما و اندیشمندان دینی تقاضا داریم با بررسی دقیق اینگونه دریافتها، دیدگاه خود را در خصوص مطابقت این اقدامات با موازین شرعی تبیین نمایند. امید است با رسیدگی قاطع و شفاف، از تحمیل هزینههای غیرمنطقی بر مردم جلوگیری شده و حقوق مشترکین مورد صیانت قرار گیرد.
وزیر ارتباطات، ریاست جمهوری، سازمان حمایت از،مصرف،کننده، سازمان تعزیرات حکومتی، شورای رقابت، مجلس ، دولت ، قوه قضائیه، علما و روحانیون، سازمان های نظارتی و بازرسی
0100گزارش از مطالبه
@IlIll46 دقیقه پیشعزیزان که پیامم رو میبینید لطفا از پویش حمایت کنید خدا خیرتون بده ❤️https://farsnews.ir/Azadm/1781852859341667877مطالبهبازنگری کنکور کارشناسی ارشد
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور با سلام و احترام، بدینوسیله به استحضار میرساند بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۵ در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که این بازه زمانی با امتحانات پایانترم دانشجویان سال آخر کارشناسی در بخش قابل توجهی از دانشگاههای کشور همپوشانی دارد و موجب ایجاد تعارض جدی در برنامهریزی آموزشی و آزمونی داوطلبان شده است. با توجه به جابهجاییهای اخیر در تقویم امتحانات دانشگاهها، در برخی مراکز آموزشی، بازه امتحانات تا اوایل مردادماه نیز ادامه خواهد داشت؛ از این رو تعویق محدود زمانی، پاسخگوی رفع کامل این تعارض نخواهد بود. این همزمانی، عملاً موجب کاهش فرصت جمعبندی، افزایش فشار روانی و اختلال در آمادگی علمی داوطلبان خواهد شد. با عنایت به اصل برابری فرصتهای آموزشی و ضرورت رعایت عدالت آزمونی، بدینوسیله اینجانبان به نمایندگی از جمعی از داوطلبان، از آن مقام محترم استدعا داریم دستور فرمایید موضوع تقویم برگزاری آزمون مجدداً مورد بررسی قرار گرفته و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق آموزشی داوطلبان، تاریخ برگزاری آزمون به ۱۵ و ۱۶ مردادماه منتقل گردد؛ تا امکان آمادگی متوازن و منصفانه برای تمامی داوطلبان فراهم شود. پیشاپیش از حسن توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را داریم. با تجدید احترام جمعی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵
سازمان سنجش و وزارت علوم، سازمان سنجش و آموزش کشور، وزارت علوم و سنجش
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه