همشون گران هستن ارزانی در کشور ما تموم شده همه چی صعودی شده
@Naser_0110111025 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمشون گران هستن ارزانی در کشور ما تموم شده همه چی صعودی شده
@user17748995575025 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه ماشین معمولی داخلی شده نزدیک سه میلیارد یعنی اگه شخصی صد میلیونم حقوق بگیره سه سال هیچی نباید خرج کنه تا بتونه یه ماشین داخلی بخره ... فرض کنیم خرید بعد چطور از پس هزینه یه ماشین سه میلیاردی بر بیاد ؟ خودروی داخلی هم آرزو شد
@user17681625561525 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبازار خودرو ایران طراحی شده برای تحقیر مردم ایران بازار خودرو اثر داره در ذهن جواناناثر داره در بازار مسکن در تورم انتظاریاثر داره در امنیت ملی حالا مسئولین عین خیالشون هم نیست https://farsnews.ir/user176816255615/1778615058977956313درخواست از مجلس برای تسریع در تعیین تکلیف واردات خودروهای دستدوممطالبهدرخواست از مجلس برای تسریع در تعیین تکلیف واردات خودروهای دستدوم
جناب آقای قالیباف، چند سالی است که شما بهعنوان رئیس مجلس چندین بار درباره واردات خودروهای نو و دستدوم سخن گفته اید و این موضوع نیز بارها در مجلس مطرح و بررسی شده است. با این حال، در شرایط فعلی بازار خودرو، این پرسش برای مردم وجود دارد که چرا مجلس اقدام مؤثرتری در این زمینه انجام نمیدهد.
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17778449071425 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمه خودرو های بازار ایران قیمت بالایی دارند.مخصوصا با توجه به کیفیت ان.فقط اگر به گزارش های پلیس در مورد علت فوتی ها و دخیل بودن نقض فنی خودروها در ان توجه کنید متوجه می شوید خودرو سازی در ایران یک جنایت در حق مردم بوده.تازه حتماپلیس خیلی جاهابه اجبارسکوت کرده.
@user170910040226248372325 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا قیمت ها اینقدر پایینه؟ برای راه اندازی دوباره آشوب یا در بهترین حالت برای راه اندازی جنگ داخلی باید قیمت ها خیلی بالاتر باشن . . .اصلا فشار بر مردم به اندازه کافی بالا نیست . . .
@user170910053790526727125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان هر کی ماشین داشته باشه باید برای خرابی یا تعویض هر قطعه مهم ماشینش یه وام از بانک بگیره...
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبیش ازین نمک بر زخم مردم نپاشید رسانه و خبرگزاری باید صدای مردم باشد نه تریبون شرکتها فشل !
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمین خودرو ها داخل و بدید چین بزنه نه تنها یک ششم این نرخ کذایی درمیاد بلکه با کیفیت بالاتر این همه تورم و رشد نفدینگی و کسری و ناترازی و فساد و هدر رفت مواد اولیه و ... هم نداشتیم !
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیکی از دلایل اصلی این تورم شدید و رشد نقدینگی و کسری و ... همین شرکتها فشل خودویی هستن ! و گویا هیچ نهاد ی هم نمیخواد اقدامی کند
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمردم بدونند تداوم این رویه غلط شرکتها فشل فقط تورم و رشد نقدینگی و کسری و ... است متاسفانه اکه خودرو هم نداشته باشی بازم گریبان همه را میگیرد وقتی مسولین نمیخوان کار درست انحام دهند چاره دست مردم است کمپین و چند ماه نخریدن تا مجبور به تغییر شوند
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدهه هشتاد موج مجوزها بی حساب بانک ها خصولتی و موسسات مالی بود که مانند زالو به جان اقتصاد افتادن الانم موج شرکتها خوذرویی و مونتاژی !!!
@user17536914265025 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایرانی ها آدمای عجیبی هستن همش میگن گرونه گروونه بعد همه توی صف خرید! همسایه های ما که تازه پایین شهر هستیم 2 بعضا 3 تا ماشین ایرانی دارن!
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامید مردم برای وادار به تغییر رویه این شرکتها و رقابت شان واردات بود که مجلس واردات هم داد به همین شرکتها و لابی انها ! یعنی انحصار در انحصار !!! واقعا عجیبه ! رسما ما مردم و اقتصاد و صنعت و معیشت گروگان اینها هستن !!
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیک نادان سنگی در چاه میاندازد 90 میلیون نفر نمیتونن درش بیارن ! مصداق تصمیم ها غلط همتی شده نرخ ارز رسمی و چند برابر کرده و همه تورمش و بر دوش مردم ! تا بانک ها بنکاهدارش بی تفاوت سرپا باشن و رویه غلط ادامه دهند !
@user17781703872125 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقرار بود واردات ازاد شود شد ! اما برای این شکتها فشل و لابی انها ! حالا نه تنها انحصار داخل که وارداتی هم دارن شش برابر نرخ جهانی ! دارن نرخ گذاری و اجبار به مصرف میکنن ملت و !
@user17738477008825 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخرید همه چیزهایی که حتی در کشورهای همسایه برای مردم امری عادیست در ایران برای این ملت شده آرزوی دست نیافتنی واقعاً مردم چگونه اعتراض کنند به این شرایط تهوع آور و وحشتناک زندگی بی آنکه کشته شوند؟