تا کی قراره اجازه بدید همینطوری آروم آروم تأسیسات مارو بزنن و فقط اخطار بدید؟ دارن بهمون توهین میکنن با اینکارشون، کل اسرائیل رو به خاموشی ببرید، صهیونیست ها خودشون به جون هم میوفتن
@BurnIsrael9 فروردین 1405Replying toتا کی قراره اجازه بدید همینطوری آروم آروم تأسیسات مارو بزنن و فقط اخطار بدید؟ دارن بهمون توهین میکنن با اینکارشون، کل اسرائیل رو به خاموشی ببرید، صهیونیست ها خودشون به جون هم میوفتن
@user1768382860339 فروردین 1405Replying toپایان مماشات، تمام تاسیسات کشورهای میزبان آمریکا را بزنید
@user1774413571239 فروردین 1405Replying toهواپیماهاشون از طرف آذربایجان و دریای خزر اومدن و از بالای رودسر گیلان رد شدن ساعت ۹ و نیم صداشون اومد
@user176848430699 فروردین 1405Replying toجان عزیزتون پیش دستانه بزنید چند جای حساس روبابا این منطق چیه که منتظر حمله اونا میمیونید و بعد میزنیدبزنید بزنید اول بابا ۱۰۰۰ بار گفتیماول بزنید و سنگینم بزنید
@user1772319691299 فروردین 1405Replying toخدایا خودت حافظ ایران عزیزمون باش.خدایا خودت مراقب هموطنام باش.مارو از این روزهای سخت سربلند بیرون بیار.خودت پناه دلهای نگران ما باش.
@user17091004631992801859 فروردین 1405Replying toباید با حمله به نیروگاههای برق در آذربایجان و ترکمنستان ، پاسخ کوبنده ای بدیم. جنگنده ها از این دو کشور وارد شدن.
@user1768217585129 فروردین 1405Replying toاسرائیل وقتی تو تهران پست برق مردم رپ می زنه ، چرا ما نیروگاه برقش رو منهدم نکنیم؟!
@Sarbazevatann9 فروردین 1405Replying toتا کی میخواید مماشات کنید سر فولاد شل گرفتین که الان رسید به برقشل نگیرید
@Golmorghi29 فروردین 1405به گفته کاظم اقای حسینی این اتفاق به نفع ماست چون احتمال برق گرفتگی نیست.
@user17091014114935297719 فروردین 1405Replying toسطلیایی که واسه دادن مختصات موساد براتون پول میفرسته ببینین چقدر به فکرتونه برقتونو قطع کرده که نخواد پولاتونو واسه قبض برق بدین و پس انداز کنین. ادامه بدین به وطن فروشی. ماشالله
@user1769202709659 فروردین 1405Replying toآماده برای دفاع زمینی هستمجانم فدای ایرانجانم فدای مردم ایرانحاضرم هزاران بار بمیرم واسه مردم کشورمبیاین که برای کشتن شما عجله داریمانتقام کودکان بیگناه مینابجوانان بیگناه ناو دنا، مخصوصا اون افسر جوانی که بدون پدر مادر، پرورشگاه بزرگ شده بودبیاین حرومیهای بچه بازشما مایه ننگ هستید
@Shaghayegh1ashk9 فروردین 1405Replying toعزیزانی که در خاموشی هستند شما قلب ما هستید قهرمانان ما هستید. خدا حفظتان کند که ماندهاید پای ایران.نیروهای مسلح ایران؛ باید به صورت فوری معادله چشم در مقابل چشم را اجرا کند. وقت این است تاسیساتشان را بزنید.
@user1774613467219 فروردین 1405Replying toیک شمه از زدن زیر ساخت های برقی تو شرق تهران دیده شد امیدوارم در نهایت عقلانیت وطنمون رو از این پیچ وحشتناک بع سلامت عبور بده