علت قطعی برق در مناطقی از تهران و کرج؛ نیروهای عملیاتی در پی وصل برق

علت قطع برق بخش‌هایی از تهران و کرج اصابت ترکش ناشی از انفجار به تعدادی از تاسیسات برقی است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ در پی حمله دقایقی پیش به مناطقی از تهران، برق مناطقی از شرق و بخش‌هایی از مرکز تهران و همچنین بخش‌هایی از شهر کرج قطع شد.علت این مسئله اصابت ترکش و آسیب به یک دکل فشار قوی در استان البرز و همچنین پست دوشان تپه است.نیروهای عملیاتی صنعت برق هم‌اکنون به محل‌های آسیب دیده اعزام شده و در پی وصل مجدد برق در کمترین زمان ممکن هستند.#برق
21:37 - 9 فروردین 1405

1 اقتباس33 التفاعل
130٫7k من المشاهدات


54 الإجابة

‌اینترنت آزاد‌ صورة الملف الشخصي
@BurnIsrael9 فروردین 1405
تعليقًا على
تا کی قراره اجازه بدید همینطوری آروم آروم تأسیسات مارو بزنن و فقط اخطار بدید؟ دارن بهمون توهین میکنن با اینکارشون، کل اسرائیل رو به خاموشی ببرید، صهیونیست ها خودشون به جون هم میوفتن

‌Mehran 66‌ صورة الملف الشخصي
@user1768382860339 فروردین 1405
تعليقًا على
پایان مماشات، تمام تاسیسات کشورهای میزبان آمریکا را بزنید

‌جواد شیر‌ صورة الملف الشخصي
@user1774413571239 فروردین 1405
تعليقًا على
هواپیماهاشون از طرف آذربایجان و دریای خزر اومدن و از بالای رودسر گیلان رد شدن ساعت ۹ و نیم صداشون اومد

‌حسین کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@Kazemi14049 فروردین 1405
تعليقًا على
وصل شد. ...اگه یه دونه نیروگاه هاشون رو بزنید عقب می نشینن

@user176848430699 فروردین 1405
تعليقًا على
جان عزیزتون پیش دستانه بزنید چند جای حساس روبابا این منطق چیه که منتظر حمله اونا میمیونید و بعد میزنیدبزنید بزنید اول بابا ۱۰۰۰ بار گفتیماول بزنید و سنگینم بزنید

@user1768408636399 فروردین 1405
تعليقًا على
چه عجب فارس یه خبری زد درباره تهران

@user1772319691299 فروردین 1405
تعليقًا على
خدایا خودت حافظ ایران عزیزمون باش.خدایا خودت مراقب هموطنام باش.مارو از این روزهای سخت سربلند بیرون بیار.خودت پناه دل‌های نگران ما باش.

@BU71Mohammad9 فروردین 1405
تعليقًا على
حملات ایران باید بوی نابودی اسرائیل بده تا صرفاً ضربه زدن

@user17091004631992801859 فروردین 1405
تعليقًا على
باید با حمله به نیروگاههای برق در آذربایجان و ترکمنستان ، پاسخ کوبنده ای بدیم. جنگنده ها از این دو کشور وارد شدن.

‌حسنعلی جعفر‌ صورة الملف الشخصي
@user1774557128189 فروردین 1405
تعليقًا على
آشکارا از آذربایجان اومدند 🚶

@user1768217585129 فروردین 1405
تعليقًا على
اسرائیل وقتی تو تهران پست برق مردم رپ می زنه ، چرا ما نیروگاه برقش رو منهدم نکنیم؟!

@Sarbazevatann9 فروردین 1405
تعليقًا على
تا کی میخواید مماشات کنید سر فولاد شل گرفتین که الان رسید به برقشل نگیرید

@Golmorghi29 فروردین 1405
به گفته کاظم اقای حسینی این اتفاق به نفع ماست چون احتمال برق گرفتگی نیست.

@user17091014114935297719 فروردین 1405
تعليقًا على
سطلیایی که واسه دادن مختصات موساد براتون پول می‌فرسته ببینین چقدر به فکرتونه برقتونو قطع کرده که نخواد پولاتونو واسه قبض برق بدین و پس انداز کنین. ادامه بدین به وطن فروشی. ماشالله

@user1769202709659 فروردین 1405
تعليقًا على
آماده برای دفاع زمینی هستمجانم فدای ایرانجانم فدای مردم ایرانحاضرم هزاران بار بمیرم واسه مردم کشورمبیاین که برای کشتن شما عجله داریمانتقام کودکان بیگناه مینابجوانان بیگناه ناو دنا، مخصوصا اون افسر جوانی که بدون پدر مادر، پرورشگاه بزرگ شده بودبیاین حرومی‌های بچه بازشما مایه ننگ هستید

@Iran7779 فروردین 1405
تعليقًا على
کاش در این سالها برای پایان کار هر مجتمع یا آپارتمان، اجرای یه سلول خورشیدی در پشتبام ها اجباری میشد. پشتبام های بسیاری از مجتمع ها جای خالی بلا استفاده زیاد داره. با کمترین هزینه روی قیمت کل هر واحد، الان میشد از اون برق استفاده کرد

‌شقایق اشک‌ صورة الملف الشخصي
@Shaghayegh1ashk9 فروردین 1405
تعليقًا على
عزیزانی که در خاموشی هستند شما قلب ما هستید قهرمانان ما هستید. خدا حفظتان کند که مانده‌اید پای ایران.نیروهای مسلح ایران؛ باید به صورت فوری معادله چشم در مقابل چشم را اجرا کند. وقت این است تاسیسات‌شان را بزنید.

@user1774613467219 فروردین 1405
تعليقًا على
یک شمه از زدن زیر ساخت های برقی تو شرق تهران دیده شد امیدوارم در نهایت عقلانیت وطنمون رو از این پیچ وحشتناک بع سلامت عبور بده