تا کی قراره اجازه بدید همینطوری آروم آروم تأسیسات مارو بزنن و فقط اخطار بدید؟ دارن بهمون توهین میکنن با اینکارشون، کل اسرائیل رو به خاموشی ببرید، صهیونیست ها خودشون به جون هم میوفتن
@BurnIsrael9 فروردین 1405تعليقًا علىتا کی قراره اجازه بدید همینطوری آروم آروم تأسیسات مارو بزنن و فقط اخطار بدید؟ دارن بهمون توهین میکنن با اینکارشون، کل اسرائیل رو به خاموشی ببرید، صهیونیست ها خودشون به جون هم میوفتن
@user1768382860339 فروردین 1405تعليقًا علىپایان مماشات، تمام تاسیسات کشورهای میزبان آمریکا را بزنید
@user1774413571239 فروردین 1405تعليقًا علىهواپیماهاشون از طرف آذربایجان و دریای خزر اومدن و از بالای رودسر گیلان رد شدن ساعت ۹ و نیم صداشون اومد
@user176848430699 فروردین 1405تعليقًا علىجان عزیزتون پیش دستانه بزنید چند جای حساس روبابا این منطق چیه که منتظر حمله اونا میمیونید و بعد میزنیدبزنید بزنید اول بابا ۱۰۰۰ بار گفتیماول بزنید و سنگینم بزنید
@user1772319691299 فروردین 1405تعليقًا علىخدایا خودت حافظ ایران عزیزمون باش.خدایا خودت مراقب هموطنام باش.مارو از این روزهای سخت سربلند بیرون بیار.خودت پناه دلهای نگران ما باش.
@user17091004631992801859 فروردین 1405تعليقًا علىباید با حمله به نیروگاههای برق در آذربایجان و ترکمنستان ، پاسخ کوبنده ای بدیم. جنگنده ها از این دو کشور وارد شدن.
@user1768217585129 فروردین 1405تعليقًا علىاسرائیل وقتی تو تهران پست برق مردم رپ می زنه ، چرا ما نیروگاه برقش رو منهدم نکنیم؟!
@Sarbazevatann9 فروردین 1405تعليقًا علىتا کی میخواید مماشات کنید سر فولاد شل گرفتین که الان رسید به برقشل نگیرید
@Golmorghi29 فروردین 1405به گفته کاظم اقای حسینی این اتفاق به نفع ماست چون احتمال برق گرفتگی نیست.
@user17091014114935297719 فروردین 1405تعليقًا علىسطلیایی که واسه دادن مختصات موساد براتون پول میفرسته ببینین چقدر به فکرتونه برقتونو قطع کرده که نخواد پولاتونو واسه قبض برق بدین و پس انداز کنین. ادامه بدین به وطن فروشی. ماشالله
@user1769202709659 فروردین 1405تعليقًا علىآماده برای دفاع زمینی هستمجانم فدای ایرانجانم فدای مردم ایرانحاضرم هزاران بار بمیرم واسه مردم کشورمبیاین که برای کشتن شما عجله داریمانتقام کودکان بیگناه مینابجوانان بیگناه ناو دنا، مخصوصا اون افسر جوانی که بدون پدر مادر، پرورشگاه بزرگ شده بودبیاین حرومیهای بچه بازشما مایه ننگ هستید
@Shaghayegh1ashk9 فروردین 1405تعليقًا علىعزیزانی که در خاموشی هستند شما قلب ما هستید قهرمانان ما هستید. خدا حفظتان کند که ماندهاید پای ایران.نیروهای مسلح ایران؛ باید به صورت فوری معادله چشم در مقابل چشم را اجرا کند. وقت این است تاسیساتشان را بزنید.
@user1774613467219 فروردین 1405تعليقًا علىیک شمه از زدن زیر ساخت های برقی تو شرق تهران دیده شد امیدوارم در نهایت عقلانیت وطنمون رو از این پیچ وحشتناک بع سلامت عبور بده