گزارش خبری از تجمع امروز خیابان لاله‌زار و مرکز تهران +عکس

تجمع اعتراضی شماری از کسبه و بازاریان تهران امروز از خیابان لاله‌زار آغاز شد و با حرکت به سمت مرکز شهر، در برخی مقاطع با سردادن شعارهای حاشیه‌ای، فشار به مغازه‌داران و مداخله نیروهای انتظامی برای بازگشایی مسیر همراه شد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ بر اساس مشاهدات میدانی، امروز شماری از کسبه و بازاریان در محدوده خیابان لاله‌زار تهران، در اعتراض به مشکلات اقتصادی از جمله افزایش قیمت‌ها و مشکلات تأمین کالا، دست به تجمع اعتراضی زدند.این تجمع حدود ساعت ۱۲ ظهر در خیابان لاله‌زار آغاز شد. معترضان اصلی که از کسبه بودند، در ابتدا با دعوت از هم‌صنفان خود، خواستار تعطیلی مغازه‌ها برای پیوستن به تجمع شدند. در این مرحله، برخی مغازه‌داران به این درخواست پاسخ مثبت دادند و برخی دیگر حاضر به تعطیلی نشدند که در مواردی به مشاجره لفظی محدودی منجر شد.
حرکت معترضان از خیابان لاله‌زار به سمت میدان امام خمینی و سپس چهارراه استانبول ادامه یافت.در مسیر چهارراه استانبول، شعارهایی با مضامین سیاسی از جمله «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و «رضا شاه روحت شاد» از سوی چند نفر از لیدرهای حاضر سر داده شد. با این حال، این شعارها مورد استقبال معترضان و کسبه قرار نگرفت.خبرنگار فارس که در میدان حاضر است می گوید: با رسیدن به چهارراه استانبول، یک گروه حدود ۳۰ نفره از زنان با پوشش کامل و ماسک، ناگهان به جمعیت پیوستند. همزمان، از سمت مترو سعدی نیز بر تعداد جمعیت افزوده شد. حضور این گروه همراه با رفتارهایی مانند رقص و آواز بود.با حرکت جمعیت به سمت میدان فردوسی و مسدود شدن بخشی از خیابان، نیروهای یگان ویژه برای بازگشایی مسیر وارد عمل شدند. درگیری فیزیکی محدودی در چهارراه استانبول بین برخی از افراد حاضر (عمدتاً از گروه‌های تازه پیوسته) و مأموران گزارش شده است.
در طول مسیر حرکت، گزارش‌هایی از ادامه فشار بر برخی مغازه‌داران برای تعطیلی کسب‌وکار خود توسط تعدادی از معترضان دریافت شده است. این اقدامات که با پرتاب سنگ همراه بود منجر به تعطیلی پاساژ تجارت ایرانیان و برخی صرافی‌ها در مسیر شد.اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...#تجمع_لاله_زار#مرکز_تهران
16:02 - 29 December 2025



190 Replies

@HRK_400929 December 2025
Replying to
ای کاش یک فرد صالح میرفت در بینشون و به حرفاشون گوش میداد

@user170910150957044660229 December 2025
Replying to
چشم پزشکیان و اژه ای و قالیباف روشن ...الان روحانی و خاتمی و ظریف و دارو دسته شون با دمشون دارن گردو میشکونن.....ولی کور خوندن

Profile picture of ‌عارف پارسی‌
@user17642435832829 December 2025
Replying to
نتیجه ی سپردن اقتصاد کشور به الیگارشی و بدبخت کردن مردم

@davoodg29 December 2025
Replying to
وقتی تیم اقتصادی دولت ناکارآمد هست و قوه قضاییه هم کلا همه چیز را شل گرفته مشکلات معیشتی نارضایتی مردم و سواستفاده دشمنان را در پی دارد؟؟

@user170910157398500773629 December 2025
خاک بر سر این غربگرایان هر وقت دولت را در دست گرفتند بهانه دست دشمن می‌دهند حسن خمینی کجاست که ببینه چطور با حمایت از غربگرایان چه بلایی بر سر کشور آوردقالیباف کجاست که اشتباه انتخابات رو مرتکب شد

Profile picture of ‌9**7172‌
@Niki4729 December 2025
Replying to
خدا به خیر بگذرونه....

@al_aghsa29 December 2025
Replying to
باید حرف حق و مطالبه به حق شنید ،کار به ویز ویز چند مگس در گوشه کنار که چی میگن نباید داشت ،که اعتراض به حاشیه برد،تا تجمعی میشه عده ای میخوان امنیتیش بکن تا بی کفایتیشون مخفی بشود

@SeyedFarid29 December 2025
Replying to
بارها همینجا گفتم تا دیر نشده کاری بکنید ... مردم وقتی در فشار طاقت فرسا باشن این اتفاقات اجتناب ناپذیره ...

@Mosalman29 December 2025
Replying to
اصلاح طلبا به هدف کثیفشون رسیدند

Profile picture of ‌promise loyal‌
@aeronat29 December 2025
Replying to
اصلاح طلبان باید از مردمی که در جنگ کنار کشورشون و نظام بودن انتقام سخت بگیرن. چند روز پیش نوشتم که اول انقلاب اقتصاد در دست قبلیها باقی موند. و طبیعیه که از این اهرم استفاده حداکثری‌کنن

Profile picture of ‌اکبری‌
@DrAkbari29 December 2025
Replying to
هیچ کس از دولت و مسوولین گرانی را دوست ندارد و همه دوست دارند همه چی ارزان و باثبات باشد و تمام تلاش خود را در این زمینه می کنند. بهتر است همه از نصایح چهارگانه ی رهبری در حمایت دولت تبعیت کنیم و آتش به میان معرکه نشویم. عده ای فکر نکنند اگر پزشکیان را زمین بزنند کار درستی می کنند.

Profile picture of ‌Ahmad Ahmadi‌
@user17099128819529 December 2025
گرچه حق دارند به گرونی اعتراض کننداما هیچ تضمینی وجود نداره که عواملمنافق ،جاسوسان موساد،سیا...وارد شلوغیهانشن،و کشته سازی نکنن،چون خیابون در و دروازه که نداره هر کی میتونه وارد بشه ،راهش تجمع خیابونی نیست

@user17567101249829 December 2025
Replying to
قول میدم تک تک این افراد به پزشکیان رای دادن با اینکه می دونستن دولت سوم روحانی است

Profile picture of ‌promise loyal‌
@aeronat29 December 2025
Replying to
زمانیکه احمدی نژاد علنا امریکا رو عامل ۱۱ سپتامبر اعلام کرد یا علنا از نابودی اسراییل گفت وضعیت یک پنجاهم این هم خراب نشد

@user170910157398500773629 December 2025
Replying to
پزشکیان بلد نیست و غربگرایان ناکارآمد او را احاطه کرده اند

Profile picture of ‌پاینده باد جمهوری اسلامی ایران‌
@user170910004093401269029 December 2025
Replying to
فتنه جدید که چند وقتی هست آغاز شده،‌ در حال شعله ور شدن است. خداوند مملکت و ملت عزیزمان را از فتنه و فتنه گران حفظ کند.#قوه_قضائیه قوی ام آرزوست!