ای کاش یک فرد صالح میرفت در بینشون و به حرفاشون گوش میداد
@user170910150957044660229 دسامبر 2025در پاسخ بهچشم پزشکیان و اژه ای و قالیباف روشن ...الان روحانی و خاتمی و ظریف و دارو دسته شون با دمشون دارن گردو میشکونن.....ولی کور خوندن
@user170910157398500773629 دسامبر 2025خاک بر سر این غربگرایان هر وقت دولت را در دست گرفتند بهانه دست دشمن میدهند حسن خمینی کجاست که ببینه چطور با حمایت از غربگرایان چه بلایی بر سر کشور آوردقالیباف کجاست که اشتباه انتخابات رو مرتکب شد
@al_aghsa29 دسامبر 2025در پاسخ بهباید حرف حق و مطالبه به حق شنید ،کار به ویز ویز چند مگس در گوشه کنار که چی میگن نباید داشت ،که اعتراض به حاشیه برد،تا تجمعی میشه عده ای میخوان امنیتیش بکن تا بی کفایتیشون مخفی بشود
@SeyedFarid29 دسامبر 2025در پاسخ بهبارها همینجا گفتم تا دیر نشده کاری بکنید ... مردم وقتی در فشار طاقت فرسا باشن این اتفاقات اجتناب ناپذیره ...
@aeronat29 دسامبر 2025در پاسخ بهاصلاح طلبان باید از مردمی که در جنگ کنار کشورشون و نظام بودن انتقام سخت بگیرن. چند روز پیش نوشتم که اول انقلاب اقتصاد در دست قبلیها باقی موند. و طبیعیه که از این اهرم استفاده حداکثریکنن
@DrAkbari29 دسامبر 2025در پاسخ بههیچ کس از دولت و مسوولین گرانی را دوست ندارد و همه دوست دارند همه چی ارزان و باثبات باشد و تمام تلاش خود را در این زمینه می کنند. بهتر است همه از نصایح چهارگانه ی رهبری در حمایت دولت تبعیت کنیم و آتش به میان معرکه نشویم. عده ای فکر نکنند اگر پزشکیان را زمین بزنند کار درستی می کنند.
@user17099128819529 دسامبر 2025گرچه حق دارند به گرونی اعتراض کننداما هیچ تضمینی وجود نداره که عواملمنافق ،جاسوسان موساد،سیا...وارد شلوغیهانشن،و کشته سازی نکنن،چون خیابون در و دروازه که نداره هر کی میتونه وارد بشه ،راهش تجمع خیابونی نیست
@user17567101249829 دسامبر 2025در پاسخ بهقول میدم تک تک این افراد به پزشکیان رای دادن با اینکه می دونستن دولت سوم روحانی است
@aeronat29 دسامبر 2025در پاسخ بهزمانیکه احمدی نژاد علنا امریکا رو عامل ۱۱ سپتامبر اعلام کرد یا علنا از نابودی اسراییل گفت وضعیت یک پنجاهم این هم خراب نشد
@user170910157398500773629 دسامبر 2025در پاسخ بهپزشکیان بلد نیست و غربگرایان ناکارآمد او را احاطه کرده اند
@user170910004093401269029 دسامبر 2025در پاسخ بهفتنه جدید که چند وقتی هست آغاز شده، در حال شعله ور شدن است. خداوند مملکت و ملت عزیزمان را از فتنه و فتنه گران حفظ کند.#قوه_قضائیه قوی ام آرزوست!